mai 02, 2024, 07:50:23 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Felger fra sør afrika ;-) Rest. objekter, men fult reddbare.  (Lest 1245 ganger)
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« på: mars 17, 2010, 12:18:59 pm »

http://johannesburg.gumtree.co.za/c-Cars-Vehicles-Motorbikes-Parts-auto-parts-accessories-Wide-Rostyle-rims-W0QQAdIdZ189718523



Frakt til norge med vanlig post (i sneglefart..ca 3 mnd) koster ca 1100 ZAR (Afrikanske Rands).
Totalt ca 2800 ZAR. Ganges med ca 0,80 for å få prisen i norske kroner...... Billige felger som skiller seg ut på treff. Med på kjøpet får du uvissheten om hvilken tilstand de er i Blunker Litt som NRK's påske krim...
Trøsten er at 4,5" banen på vanlige boblefelger fra 70 tallet er lik og passer rett på disse senterene. Samme gjelder bredere baner fra feks Volvo, Bmw, skoda-seat-vw-audi osv.
Mere spenende er det jo selvfølgelig om man kan stole på selger i det øyeblikket penger skal overføres Blunker

NB: Sjekk de fantasifulle senterkoppene! Helt vanlig SA styling.
« Siste redigering: mars 17, 2010, 12:21:31 pm av Mr. Empiboy » Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #1 på: mars 17, 2010, 12:25:41 pm »

Ser ut fra bildet at banen på er byttet. Ventilen skal stå rett ut for den ene hjulbolten, og det gjør den ikke her Blunker Nice-quality-work.com Gliser
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #2 på: mars 17, 2010, 12:29:10 pm »

dette er de råeste stålfelgene som finnes, synd jeg ikke har stor boltsirkel på min
Loggført
Jøran Larssen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2055
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #3 på: mars 17, 2010, 13:55:46 pm »

dette er de råeste stålfelgene som finnes, synd jeg ikke har stor boltsirkel på min

Wagenswest ordner stor boltsirkel til deg  Blunker
Loggført
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #4 på: mars 17, 2010, 15:28:44 pm »

dette er de råeste stålfelgene som finnes, synd jeg ikke har stor boltsirkel på min

Wagenswest ordner stor boltsirkel til deg  Blunker

HYSJ!!! Ikke fortel det til han!!!!!!!
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #5 på: mars 18, 2010, 11:51:26 am »

Eller disse.......



Ser jo ut til å være i ganske god stand også.

http://johannesburg.gumtree.co.za/c-Cars-Vehicles-Motorbikes-Parts-auto-parts-accessories-VW-BEETLE-BAJA-BEECH-BUGGY-SPARES-W0QQAdIdZ189822700
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #6 på: mars 18, 2010, 11:55:03 am »

dette er de råeste stålfelgene som finnes, synd jeg ikke har stor boltsirkel på min

Wagenswest ordner stor boltsirkel til deg  Blunker

HYSJ!!! Ikke fortel det til han!!!!!!!

Og forøvrig må adaptere fra 112-5 til 205-5 være en drøm å lage! Trolig blir det ingen konflikt melom boltene fra den innerste hullsirkelen og senteret på felgen heller.....
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #7 på: mars 18, 2010, 13:58:24 pm »

dette er de råeste stålfelgene som finnes, synd jeg ikke har stor boltsirkel på min

Wagenswest ordner stor boltsirkel til deg  Blunker

HYSJ!!! Ikke fortel det til han!!!!!!!
sier du det.....  Øyerulling en drøm å lage? hmmmm.... akkurat ja  Rekker tunge

Og forøvrig må adaptere fra 112-5 til 205-5 være en drøm å lage! Trolig blir det ingen konflikt melom boltene fra den innerste hullsirkelen og senteret på felgen heller.....
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!