FUSENTAST
Moderator
Supermedlem

|
 |
« på: mai 01, 2010, 10:14:00 am » |
|
Natt til 1.mai bruker det jo som kjent å være endel bråk...men det eneste som ødela nattesøvnen i SCREWDRIVERS-leiren i natt var en melding som tikket inn;
HURRA VI HAR FÅTT EN JENTE!!
SCREWDRIVER # 2 har gått svanger med dette prosjektet en tid og det ble endelig avduking i natt... Den oppgitte motvekta var 3860gram, og slaglengden er 52cm [..lang og slank som mora stod det...] Alt var supert på oppstarten og alt var ferdig fin-tunet ved levering...
Alle 6 onklene gleder seg stort der de går under fanen sin i 1.mai toget, under parolen; HEI TIL VERDEN!!
DET GRATTULERES!!
Illustrasjonsfoto
|
|
|
Loggført
|
SCREWDRIVER #1
|
|
|
Splitboy
|
 |
« Svar #1 på: mai 01, 2010, 10:19:41 am » |
|
Gratulerer så masse! Klarer han å få jenta si vw-interessert? Jeg klarte det ikke..... 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dr. Ing. Brezelfürsten
|
 |
« Svar #2 på: mai 01, 2010, 10:28:12 am » |
|
Gratulerer så masse! Klarer han å få jenta si vw-interessert? Jeg klarte det ikke.....  Gratulerer!!!!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
ALIEN
Moderator
Supermedlem

|
 |
« Svar #3 på: mai 01, 2010, 10:42:21 am » |
|
Denne gutten holder virkelig produksjonstallene oppe... først 2 småtroll levert i cal-look/race utgave med stinger og full gass.... for så å følge på med en tredje utgave, og da med hide away....... dette vil ingen ende ta......  :)GRATULERER SÅ MYE FRA TRØNDELAG...  Anders/m. familie
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Rune
Moderator
Seniormedlem

Tlf: 97753310
|
 |
« Svar #4 på: mai 01, 2010, 11:40:06 am » |
|
Ble vekket av mobilen i natt og lurte på hvem pokker som ville meg noe på denne tiden av døgnet... Men irritasjonen gikk fort over i glede  Gratulerer så mye igjen fra "onkel Rune"
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
LOBO
Supermedlem

|
 |
« Svar #5 på: mai 01, 2010, 12:02:32 pm » |
|
Gratulerer så mye! 
|
|
|
Loggført
|
D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
|
|
|
JonB
Supermedlem

|
 |
« Svar #6 på: mai 01, 2010, 12:11:21 pm » |
|
Gratulerer så mye, Øystein og HELE familien!!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Oval57
Supermedlem

Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.
|
 |
« Svar #7 på: mai 01, 2010, 12:35:17 pm » |
|
MORO! Gratulerer så mye til hele familien på Aasum! "Nå kan vi itj bar prat bil"?
|
|
|
Loggført
|
*Paradise road* Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.comTlf. 900 13 764 Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer. Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har noe du vil selge.
|
|
|
Knechten
|
 |
« Svar #8 på: mai 01, 2010, 12:37:16 pm » |
|
Gratulerer så mye! Tvert i mot dette øker nok behovet for "å prat bil", når anledningen byr seg 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Oval57
Supermedlem

Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.
|
 |
« Svar #9 på: mai 01, 2010, 12:37:58 pm » |
|
Gratulerer så masse! Klarer han å få jenta si vw-interessert? Jeg klarte det ikke.....  Der er ikke for sent ennå. Splitt med soltak kan funke:) Hun digga jo å stå igjennom taket på 23-vindusbussen vår.
|
|
|
Loggført
|
*Paradise road* Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.comTlf. 900 13 764 Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer. Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har noe du vil selge.
|
|
|
|
|
Martin
Supermedlem

|
 |
« Svar #12 på: mai 02, 2010, 11:58:08 am » |
|
Gratulerer så mye, hilsen The-Martin and family
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
SplitMan
Moderator
Supermedlem

|
 |
« Svar #13 på: mai 10, 2010, 12:38:16 pm » |
|
Tusen takk for alle gratulasjoner!, både her og der ( http://www.vwnorge.no/index.php/topic,23697.0.html). Intet annet enn et under - og en bonus at det nå er god kjønnsbalanse i familien. Vi gleder oss hver eneste dag.
|
|
|
Loggført
|
SCREWDRIVER #2
|
|
|
|