april 29, 2024, 00:00:52 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 5" linkpin vurderes solgt..IKKE LENGERE TIL SALGS.  (Lest 2187 ganger)
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« på: april 27, 2010, 08:54:28 am »

Relativt seriøst bygget LP forstillig til boble vurderes solgt.

Forstillinga er basert på en orginal som er kortet 5" og det er sveiset inn Sway-Away justering. Dempertårna er konstruert etter eget hode med spesiell innfestning til demperene i toppen. Dempere følger derfor med..... Denne passer på bilen min uten karoserimodifiseringer. Stammen er pulverlakkert. Selges i utgangspunktet komplett med fjærer og bærearmer, men kan også selges med senkespindler for riktig pris.

Jeg skriver her at jeg VURDERER å selge den! Planen er å ha noe som ikke er fullt så smalt på bilen min da jeg synes det ser penere ut. Blir ikke budene som ønsket trekker jeg den fra salg.

OBS: Styresnekka bør jordes med egen ledning til karoseriet for å få hornet til å virke...... Lakken er så tykk at det ikke blir kontakt melom snekke-forstilling-bunnplate.....

Mvh:
Mr. Empiboy ;-)
« Siste redigering: mai 14, 2010, 21:45:55 pm av Mr. Empiboy » Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #1 på: april 27, 2010, 10:49:41 am »

nå tar du med tempmåleren å en varm kopp med melk å honning å legger deg. så står du opp i kveld å tenker en del til på dette her.  Blunker
Loggført
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #2 på: april 27, 2010, 11:14:39 am »

nå tar du med tempmåleren å en varm kopp med melk å honning å legger deg. så står du opp i kveld å tenker en del til på dette her.  Blunker

Det er derfor jeg har skrevet at den VURDERES solgt!
Etter å ha bannet med folien fra klokka 19.30-22.30 igår fikk jeg studert bilen nøye (mens jeg varmet, bannet, kastet verktøy osv osv...).... Prøvde også en BRM felg på foran. Da ser jeg problemet. Bilen ser ok ut med 4,5" BRM men SA felgene bygger ikke like mye ut og derfor blir det litt rart..... Tror det ville sett bedre ut med enten 3,5 eller bare 3" innkorting.
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #3 på: april 27, 2010, 11:15:58 am »

Diskusjonen om jeg er syk eller bare har litt feber kan vi foresten ta et annet sted..... Her prøver jeg å selge et produkt. Ikke en mulig syk mann........
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Kjetil
Supermedlem
*****
Innlegg: 1459
Bosted: Toten



Vis profil
« Svar #4 på: april 27, 2010, 11:55:05 am »

et hint om pris komplett med spindler?  Har 5" rader hjul, de MÅ lenger inn...   Øyerulling
Loggført
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #5 på: april 27, 2010, 13:10:29 pm »

et hint om pris komplett med spindler?  Har 5" rader hjul, de MÅ lenger inn...   Øyerulling

Pris? Tja..... Ikke hyllevare i butikk osv trekker jo prisen opp..... Kall meg gjerne grådig og syk men et sted rundt ca 2,5-3x prisen av en 2" kortet Puma er jo en begynelse.....
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #6 på: april 27, 2010, 17:50:17 pm »

Så det du sier er at prisen er mellom Kr 7500 og 9000,- for denne ?
Loggført

1961 T1 - Custom
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #7 på: april 27, 2010, 18:40:08 pm »

Så det du sier er at prisen er mellom Kr 7500 og 9000,- for denne ?

Hvis du hadde vist hva det er lagt ned av tid og penger for et strøkent resultat så ville du kansje forstått. Men jeg forstår hvis du ikke forstår....
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #8 på: april 27, 2010, 19:22:09 pm »

Å få noen til å bygge en 5" med tårn koster fort 10k
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #9 på: mai 01, 2010, 09:10:12 am »

Ingen som vil ligge lavt og samtidig er villige til å betale for høy finish? Denne sklir rett inn uten å skjemmes på et strøkent chassi Blunker
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #10 på: mai 01, 2010, 09:56:44 am »

denne hadde sklidd perfekt under en cab som bygges av Bekkelagsmafian
Loggført
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #11 på: mai 01, 2010, 16:30:20 pm »

denne hadde sklidd perfekt under en cab som bygges av Bekkelagsmafian


Feks....
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
-Marius-
Supermedlem
*****
Innlegg: 1794
Bosted: Dirdal



Vis profil
« Svar #12 på: mai 01, 2010, 18:27:38 pm »

Hva du har lagt ned i tid og penger er jo en ting, hva verdien tilsier er noe helt annet. Hadde du betalt 7000,- for den vis du skulle kjøpe?
Loggført

Mvh

Marius
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #13 på: mai 01, 2010, 19:12:44 pm »

Mindre relevant for meg.
Denne er til salgs for det jeg mener er riktig pris. Siden jeg er motstander av det som folk kaller for "kjøpers marked" velger jeg å enten selge den for det jeg mener den er verdt eller beholde den selv. Enklere kan det vel ikke bli? Her kan man få en "usynelig" innkortet forstilling med meget høy finish, ferdig med høydejustering, inkl fjærer, dempere, bærearmer, nye king og leddbolter, nye foringer i rørene, styrestag med elzink belegg, nye endeledd og eventuelt med senkespindler. Flere av skruene er også tilpasset spesielt til dette "bygget" og zinkbelagt. Allt for å oppnå en finish av høyeste klasse.
45% av jobben her gikk med til å korte å bygge opp selve forstillinga. Resten av tiden gikk til finishjobben. Dyrt eller ikke? Kona har faktisk godkjent å ha denne hengende på veggen i kjellerstua når den blir ferdig. Sier en del.......
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #14 på: mai 01, 2010, 20:12:15 pm »

Slik kan det bli.....eller rettere sagt, slik er bilen min nå.....



Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #15 på: mai 14, 2010, 21:46:50 pm »

Denne ville vist ingen ha, så jeg beholder den selv.
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!