Siterer vår alles kjære Tistlo fra
denne 14 dager gamle tråden jeg:
Ja sats på sjølvgjort og velgjort restaurering, eg kan anbefala Esab OrigoMag 171C veldig greitt apparat til dette bruket, samt veldig bra kvalitet(ikkje noko du vert missfornøygd med/biltema)
For å dela bilen so må du ivertfall løysa:
-18 bolter under kanalane
-4 bolter i framkant av kanalane under rammehovudet
-4 bolter under baksetet (+ evt 2 til)
-1 bolt i kvar innerskjerm bak.
-2 boltar under bensintanken til forstillinga
-Ut med bensintanken og skru laus rattstamma frå styresnekka
-Av med bremseslangen frå tank til pumpa.
-Speedometerwire på venstra framhjulet
-Ledningar bak i motorrommet, alt som heng fast, eller kjem ut av karosseriet må løysast frå motoren(kan vera greiast å ta ut motoren fyrst, slepp å løfta karosseriet so høgt opp då..
-Ledningar under baksetet(muligens ikkje på din 62modell, men sjekk om det er noko som kjem frå karosseriet og går til bunnplata)
Og det er vel omtrent det. Ellers kan det vera ein fordel å ta av Mest mulig av bilen. då klarar 2 stk å lyfta av karosseriet. Men eg kan anbefala deg 4 pers/ein i kvart hjørna ved løft. Då er det ikkje noko tungt. Ellers er det berre å prøvelyfta når du trur du har løyst bilen, i front og bak, so ser du om den heng igjen nokon plassar før dekan begynner å løfta i alle hjørner..