april 28, 2024, 23:02:20 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Nedpussing/lakkering  (Lest 2029 ganger)
Johannesholmen
Juniormedlem
**
Innlegg: 73
Bosted: Namsos


Hest er best...som pålegg


Vis profil WWW
« på: mai 24, 2010, 12:33:21 pm »


* vwrust.jpg (172.26 KB. 800x534 - vist 129 ganger.)


Som de ser så trengst det litt pussing og re-lakkering her. Men har nokre spm i den anledning:

Eg ser for meg ei total lakkering av bilen i org farge (som på bildet...altså blåfargen, he he)...men kva må gjerast då. Må heile bilen pussast ned til stål og så grunnast og så lakkerast?

Eg ser for meg at det kan bli litt fram i tid at den lakkeringa skjer. Og før den tid så ser eg vel for meg at eg kjem til å pusse rust. Men kva smøre eg på der som eg har pussa? Det kan jo ikkje stå med berre stål, for då kjem jo rusta igjen. Kan eg ha på grunning, eller er dette noko så gjere det tungvint den dagen ein skal lakke den?

Tenkte å la fagfolk ta seg av oppgåva med lakkeringa, men tenkte og samtidig å gjere mest mulig sjølv slik at lakkeringa ikkje vart så dyr...

Treng litt tips om kva eg skal gjere:)

Loggført

Vw 1300L 69mod
Og ein Ford Focus stv (familiebil) He he...
Fender Stratocaster USA...1979mod
97105413 (Tar eg den ikkje er eg på jobb, do eller søv)
Bj?rn
Supermedlem
*****
Innlegg: 2393
Bosted: Elverum


- 1303 -


Vis profil
« Svar #1 på: mai 24, 2010, 12:57:37 pm »

Det er ikke noe vits å pusse helt ned til stålet der lakken fra før er bra. Det er er rust, burde du pusse helt ned.
Der du har bart stål burde man ha på f.eks. sinkgrunning for så å ha på vanelig grunning. (svovelsyre er også bra å ha på bart stål)
Men ikke la bilen stå ute hvis det er bart stål, eller grunning. Grunning trekker til seg vann..

Så her ville jeg mattet ned hele bilen, tatt det som er av rust, sparklet litt om det trengs, grunnet og lakkert  Glad
Loggført

Keep it cool, keep it oldschool!
Johannesholmen
Juniormedlem
**
Innlegg: 73
Bosted: Namsos


Hest er best...som pålegg


Vis profil WWW
« Svar #2 på: mai 24, 2010, 14:06:38 pm »

Huff, har desverre ikkje noko plass å ha den inne her vi bur no Trist
Men mulig eg må undersøke om det er mulig å få leige seg ein plass å lagre den då.
Kan presning vere eit alternativ om den skal stå ute? Eller er det slik at grunninga trekker til seg fuktighet fra lufta også og ikkje berre regn?

Men om eg pussa ned og grunna, så kan eg vel frakte den til lakkeringssjappa når grunninga er tørr??? Om det skulle komme støv på grunning så må det vel gå å børste det av eller noko i den dur...?

« Siste redigering: mai 24, 2010, 14:24:16 pm av Johannesholmen » Loggført

Vw 1300L 69mod
Og ein Ford Focus stv (familiebil) He he...
Fender Stratocaster USA...1979mod
97105413 (Tar eg den ikkje er eg på jobb, do eller søv)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #3 på: mai 24, 2010, 14:17:53 pm »

Du bør begynna me å få bilen inn ein plass den står tørt å godt ja.
Skjermane ville eg ha fått sandblåst, kanskje panser og motorlokk og, om dei er samme tilstand som skjermane, under malinga.
So er det å skrapa vekk tectyl i innerksjermane. So kan du matta ned heile karosseriet. Når du då har matta ned det, og skjermar og laust er sandblåst og grunna er det berre å kjøyra heile bilen på lakkering. Men sjølvsagt dersom det er bulker og du skal ha høg finish so må du jo spe på litt finsparkel for å glatta ut overflata, men om den er bulkfri, og orginallakken er på(taket?) so kjem du langt med å matta ned
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Johannesholmen
Juniormedlem
**
Innlegg: 73
Bosted: Namsos


Hest er best...som pålegg


Vis profil WWW
« Svar #4 på: mai 24, 2010, 14:24:49 pm »

På panser og taket er det mala/rulla med noko som eg trur er maling eller bengalakk...så trur dette blir passe dritt å pusse/slipe bort...Men orginalfargen er jo den eg helst vil ha:)
Loggført

Vw 1300L 69mod
Og ein Ford Focus stv (familiebil) He he...
Fender Stratocaster USA...1979mod
97105413 (Tar eg den ikkje er eg på jobb, do eller søv)
Johannesholmen
Juniormedlem
**
Innlegg: 73
Bosted: Namsos


Hest er best...som pålegg


Vis profil WWW
« Svar #5 på: mai 24, 2010, 14:36:48 pm »

Men innvendig er den fantastisk fin må eg få sei...nesten ingenting å gjere der:) Gliser Osteaktig


* inni.JPG (246.2 KB. 900x600 - vist 160 ganger.)

Loggført

Vw 1300L 69mod
Og ein Ford Focus stv (familiebil) He he...
Fender Stratocaster USA...1979mod
97105413 (Tar eg den ikkje er eg på jobb, do eller søv)
TEH
Supermedlem
*****
Innlegg: 507
Bosted: Hitra, Sør-Trøndelag



Vis profil
« Svar #6 på: mai 24, 2010, 14:40:51 pm »

Anbefales ikke å sandblåse store flater, da det utvikles vame. Stålet vil bule seg utover.
I skjermkanter og slikt går det bra.
Hvis den er rullemalt kan du jo prøve med malingsfjerner, som feks duxola.
Loggført

Mob:92245040
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #7 på: mai 24, 2010, 18:23:28 pm »

Ja dersom da er tjukt med maling på tak og panser so kan malingsfjernar vera til god hjelp.

Ang sandblåsing; Bobleskjermar er NULL problem å sandblåsa, han som sandblåste 69en sa bobleskjermar var veldig bra å blåsa sidan dei er runde i formen og sanden får blåst ut til sides, i tilleg til att dei er tjukke i stålet. På panseret, spesielt flata so måtte han halda pistolen nesten vannrett sånn att sanden blest bortover og ikkje rett ned i stålet/flata for å unngå varmgang og bulker. Uansett so er det berre å få sandblåst kanten på fram og baksida og heller pussa ned flatene ellers, dersom det er rust sjølvsagt Glad Treng ikkje sandblåsa om det ikkje er rust, då er det berre å slipa/matta ned
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
janpotet
Supermedlem
*****
Innlegg: 857
Bosted: spikkestad, buskerud


"harry" er ett kompliment!!


Vis profil
« Svar #8 på: mai 24, 2010, 18:28:20 pm »

støtter TEH, er det eks benga eller noe, burde dette ABSOLUTT fjernes før lakkering. har jobba med lakkering selv tidligere, og benga er ikke det beste underlaget. kan risikere at nye lakken koker, eller ikke vil bli ordentlig blank / flott å se på. veldig kjipt.    prøv med lakkfjerner eller smør deg med ett tykt lag tålmodighet å slip det bort. regn med å bruke mye papir, da benga smelter fort og ødeleger papiret mye fortere enn vanlig lakk.


beste er å ha bilen stående tørt og fint, da mange fyller  / grunning typer suger til seg litt fukt om du er heldig. kjedelig å gjøre samme jobben 2 ganger.

 
Loggført

tlf 90 11 98 33.
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #9 på: mai 24, 2010, 18:31:41 pm »

Kan og fjerna malingen med negerkusa
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
-Marius-
Supermedlem
*****
Innlegg: 1794
Bosted: Dirdal



Vis profil
« Svar #10 på: mai 24, 2010, 18:34:58 pm »

Ja dersom da er tjukt med maling på tak og panser so kan malingsfjernar vera til god hjelp.

Ang sandblåsing; Bobleskjermar er NULL problem å sandblåsa, han som sandblåste 69en sa bobleskjermar var veldig bra å blåsa sidan dei er runde i formen og sanden får blåst ut til sides, i tilleg til att dei er tjukke i stålet. På panseret, spesielt flata so måtte han halda pistolen nesten vannrett sånn att sanden blest bortover og ikkje rett ned i stålet/flata for å unngå varmgang og bulker. Uansett so er det berre å få sandblåst kanten på fram og baksida og heller pussa ned flatene ellers, dersom det er rust sjølvsagt Glad Treng ikkje sandblåsa om det ikkje er rust, då er det berre å slipa/matta ned

Det er en ting å ha på grunning å bedømme om det har "slått" seg, noe annet med BLANK lakk.
Loggført

Mvh

Marius
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #11 på: mai 24, 2010, 19:06:21 pm »

Om du ikkje ser det med grunning kan det ikkje vera noko serlig alvårleg, skal/bør jo ha ein finpuss over det som er sandblåst-grunna uansett, sidan du då har fjerna tidlegare grunnarbeid.

Ogso kjem da anpå ken du sett vekk sandblåsinga til, feks om det er ein som pleier å sandblåsa bilar og karosseri eller om det er ein som pleier å sandblåsa skip og andre store konstruksjonar..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
-Marius-
Supermedlem
*****
Innlegg: 1794
Bosted: Dirdal



Vis profil
« Svar #12 på: mai 24, 2010, 19:10:22 pm »

Det er mye du ikke ser med grunning som blir stort med lakk. Men det finner du ut den dagen du har en bil som er lakkert selv Tistlo;)
Loggført

Mvh

Marius
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!