april 20, 2024, 07:28:09 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: '71 VW 1302. Setetrekk, hvor kan jeg kjøpe?  (Lest 701 ganger)
king.oslo
Seniormedlem
****
Innlegg: 459
Bosted: Oslo



Vis profil
« på: mai 23, 2010, 11:52:47 am »

Heisann,

Jeg tenkte å bevare setene til min '71 VW 1302. Jeg trenger setetrekk, røde. som passer til dette interiøret (Se vedlagt bilde). Spesielt viktig på forseter, men på alle fire seter er også interessant:



Takk for din tid.

Mvh,
Marius
Loggført
Unneberg Bil
Forhandler
Supermedlem
*****
Innlegg: 1545
Bosted: Tønsberg


SVARER PÅ MAIL. IKKE PM!!!!!


Vis profil
« Svar #1 på: mai 23, 2010, 22:33:11 pm »

vi kan levere et som er rimelig likt, sett forran og bak kommer på 3500,- ink mva   
Loggført

åpent man-fre 0900-1600
kvelder og helger etter avtale
IKKE PM !!
Tlf 33330606
deler@unneberg-bil.no
Superbeetle
Supermedlem
*****
Innlegg: 513
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #2 på: mai 23, 2010, 22:57:32 pm »

Helt unødvendig og dumt å spørre.. MEN jeg må bare spørre alikevel for jeg forstår ikke hvorfor man har trekk på setene når de er tilsynelatende strøkne. Det åpenbare er jo å "bevare" dem, men hvem for? Jeg skjønner enda mindre av folk som kjøper ny bil og sparer på setene til en ev senere eier..

Om man behandler slike stoler fint så vil nok disse holde i årevis, regner ikke med at bilen blir så mye brukt (som f.eks en taxi)
om man er uheldig nok klarer å slite hull i f.eks førerstolen xx-antall år fram i tiden så finnes det jo nok av tilnærmet-orginale trekk som man kan bytte til..

I verste fall hadde jeg bare lagt noen tepper i stolene når man visste at man skulle kjøre i regntøy, kjeledress eller ha 4 unger med softis i bilen..

Forøvrig såg jo interiøret veldig strøkent ut Gliser


edit: det jeg egentlig skulle si var jo at jeg syntes det er max ukult å ratte rundt i en bil med setetrekk, iallefall når man har et slikt strøkent interiør..
« Siste redigering: mai 23, 2010, 23:00:03 pm av Superbeetle » Loggført

´71 1302S
´12 Yamaha YZF-R6
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!