OilDropMan
Medlem
|
|
« på: juni 23, 2010, 10:50:28 am » |
|
Jeg har hatt stor glede av å følge med på denne bloggen i løpet av våren og forsommeren. http://blog.algroy.no/?cat=22 Hatten av for det Frode her har fått til, og at han latt oss følge med i prosjektet. For dette er et prosjekt, og da ikke bare bilen, men gjennomføringen. Det er snakk om en erfaren prosjektleder som kan sette opp en tidsplan og følge den. Stålkontroll på egen innsats og håndtering av diverse underleverandører. En sann inspirasjonskilde for oss som fortsatt kan sette pris på en nyrestaurert bil. Det må bli et folkekrav at han tar denne bilen til SCC, slik at vi østlendinger også kan få sett denne ”live”.
|
|
« Siste redigering: juni 23, 2010, 12:46:51 pm av OilDropMan »
|
Loggført
|
|
|
|
Knechten
|
|
« Svar #1 på: juni 23, 2010, 11:59:56 am » |
|
Jeg istemmer forrige taler, og stemmer JA til å se denne på SCC. Kan hende vi finner en fin plass til den også Frode
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
flatfour
|
|
« Svar #2 på: juni 23, 2010, 12:38:26 pm » |
|
Hatten av for dette prosjektet. Har fulgt med denne fra start og er imponert over innsats og tidsplanen som ble fulgt. Knall tøff Ghia, helt etter min smak. Stjerningkast 6.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
tmatre
Supermedlem
|
|
« Svar #3 på: juni 23, 2010, 13:23:09 pm » |
|
Fikk selvsagt premie i klassen beste T3 / T4 / Ghia på Sør Rogaland VW treff i helgen. Det var juriens enkleste avgjørelse :-)
|
|
|
Loggført
|
"Under steer is when you hit the wall with the front of the car and over steer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you."
|
|
|
RZR-Andy
Supermedlem
www.regenstadt.com
|
|
« Svar #4 på: juni 23, 2010, 13:38:05 pm » |
|
Dette står det stor respekt av, imponerende!!!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
TomR
|
|
« Svar #5 på: juni 23, 2010, 15:27:27 pm » |
|
Kjempefin!!! Jeg ble skremt av tanken å måtte banke inn mine "storsekuritkarmannghiarute" med hammer og trekloss
|
|
|
Loggført
|
- The devil is in the detalis! - Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
|
|
|
Paasan
Supermedlem
Frøkna
|
|
« Svar #6 på: juni 23, 2010, 15:29:02 pm » |
|
Nydelig
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
ZAR
Supermedlem
Patina er mangel på vedlikehold og reparasjoner
|
|
« Svar #8 på: juni 24, 2010, 06:47:15 am » |
|
Takk for tilbakemeldingene! Da jeg startet på prosjektet fikk jeg høre fra flere at bilen aldri ville bli ferdig denne sommeren så det måtte bevises at de tok feil!
Kjøp aldri bil usett, utifra bilder eller etter anbefalinger fra tidligere eiere, jeg gjorde alle 3 feilene.
Frode
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
RZR-Andy
Supermedlem
www.regenstadt.com
|
|
« Svar #9 på: juni 24, 2010, 08:56:04 am » |
|
Takk for tilbakemeldingene! Da jeg startet på prosjektet fikk jeg høre fra flere at bilen aldri ville bli ferdig denne sommeren så det måtte bevises at de tok feil!
Kjøp aldri bil usett, utifra bilder eller etter anbefalinger fra tidligere eiere, jeg gjorde alle 3 feilene.
Frode
Motivasjon god nok det!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
mags
|
|
« Svar #11 på: juni 24, 2010, 22:30:36 pm » |
|
Bra Jobba Frode Hva blir det neste nå da? Gleder meg å se på Ghiaen på SCC.
Snakkas Magne
|
|
|
Loggført
|
Good Work ain`t cheap Cheap work ain`t good Mags 90508914.
|
|
|
ZAR
Supermedlem
Patina er mangel på vedlikehold og reparasjoner
|
|
« Svar #12 på: juni 25, 2010, 01:11:15 am » |
|
Så denne kjøre ombord i Bastøferja i dag. WOW! Måtte ut i garasjen å sjekke i kveld og kan bekrefte at både eier og bil fortsatt befinner seg på Vestlandet :-) Sikkert "98super" sin du observerte? Hva blir det neste nå da? Gleder meg å se på Ghiaen på SCC.
Ingen planer om flere biler, ikke plass til flere heller :-) Blir nok tur til SCC men vet ikke om Ghiaen blir med
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
sandvik996tt
Gjest
|
|
« Svar #13 på: juli 04, 2010, 20:22:51 pm » |
|
Jeg har vært på garasjebesøk. Jeg er stum av beundring...... 3 stk superstrøkne biler , samt en super kul "lastebil" .
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|