april 29, 2024, 12:30:35 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Har dere med barna på tur?  (Lest 736 ganger)
bumblebee
Juniormedlem
**
Innlegg: 54
Bosted: Ålesund



Vis profil
« på: juli 11, 2010, 09:23:23 am »

Har dere med barna på tur i veteranen?  Glad
Hva slags bilsete bruker dere til de minste? Er det noen erfaringer med hvilke seter som er lettest å få til å passe i bilen?

Akkurat nå har vi satt inn ekstrastolen i bobla, en Britax Two Way Elite. En stol som kan monteres enkelt både forover og bakover uten å ta forferdelig mye plass, men nå er guttungen 5 år, så han sitter forover nå. Lurte på om jeg skulle kjøpe bare ei enkel bilpute å ha i bobla, men litt usikker på hvor "ok" det er.. Liker ikke å kjøre med barnet mitt ikke godt nok sikret i bilen.

Akkurat nå har vi bare to sikkerhetsbelter i bilen, et par gamle som fulgte med når vi kjøpte den som vi satte inn. Det er bare topunkts som går på skrå fra hofta opp over skuldra. Det er jo ikke bra nok, så har kjøpt nye trepunkts fra unneberg bil. Men... Det var denne monteringa da. Vi må visst til å lage hull i bilen ser det ut til ja....  Sjokkert Huff huff Må vel få ordnet oss noe hjelp til akkurat den jobben tenker jeg.
Loggført

1965 T1 1300 113 Deluxe
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!