april 16, 2024, 18:28:25 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Retur på bensin  (Lest 11280 ganger)
1835cc
Seniormedlem
****
Innlegg: 493
Bosted: trondheim


Luftliga`n


Vis profil
« Svar #30 på: juli 22, 2010, 21:57:05 pm »

Jeg har montert en sånn gjennomføring de bruker når de moterer Webasto varmere å lignende.....bare å borre et hull,så hekter du denne gjennomføringen i hullet å drar til...funker topp....http://www.kcl.no/wsp/kcl/frontend.cgi?func=catalog.show&func_id=224747&table=PRODUCT


* 001.JPG (147.46 KB, 1143x857 - vist 175 ganger.)
« Siste redigering: juli 22, 2010, 22:06:52 pm av 1835cc » Loggført
Endre S
Supermedlem
*****
Innlegg: 2084
Bosted: Rogaland


Våre liv er summen av de valg vi har tatt.


Vis profil WWW
« Svar #31 på: juli 22, 2010, 22:34:58 pm »

Den så kjekk ut. Men for sent for min del. Montert denne i tanken i dag, så får holde det...
Loggført

1974 1303 SilverBIGL
1971 1302 Cab
1963 Type 311
1967 Type 365 Squareback
X
1962 Type 343 Ghia 
1957 Type 111 (T111) 
1964 Type 311    
Type 1 are nice, Type 2 are cool, BUT Everyone knows, that  Type 3............RULE!\\\\\\\" 

Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #32 på: august 26, 2010, 09:01:24 am »

Fant genial lesning om design av retursystem på både insprut og gasser motor.

http://www.centuryperformance.com/mallory-fuel-pressure-regulators-selection-spg-81.html
Loggført

Speed is no substitute for direction
JooV
Seniormedlem
****
Innlegg: 292
Bosted: Trondheim



Vis profil
« Svar #33 på: februar 04, 2011, 14:40:28 pm »

Drar fram denne tråden, sitter i samme situasjon nå, skal bygge retur for wasserboxern. tenkte å bruke bensinpumpe fra transporter. Er det nødvendig å legge opp 8mm retur, eller holder 6mm? skal ha motoren stock med det første, men blir muligens turbo en gang i framtida.

Og en annen sak, trenger jeg over 5 meter rør? lettere å spørre her enn å måle sjøl Rekker tunge
Loggført

1969 T1 V-1915
2001 Chrysler PT Cruiser Limited
Savanna67
Supermedlem
*****
Innlegg: 501
Bosted: Oslo-Skedsmo


Vis profil

« Svar #34 på: februar 04, 2011, 14:53:52 pm »

Lengde spørs hvordan du trekker rørene. Men tror du trenger ca 6m om du legger langs kanalen
Loggført
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4053
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« Svar #35 på: april 08, 2017, 08:00:11 am »

Længe siden dette var oppe, men er det stadig samme holdninger og meninger der gælder?

Og hvor er det lurest at pladsere returen i tanken? Jeg har en tidlig 55 med 8mm rør ud og vil helst undgå at borre for mange unødige huller  Osteaktig
Loggført

"Cal-look is kind of the punk-rock of the VW world"
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!