april 16, 2024, 11:01:12 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Husk flyttemelding!  (Lest 1516 ganger)
Ole Andreas
Juniormedlem
**
Innlegg: 60
Bosted: Ski


Vis profil

« på: juli 20, 2010, 19:36:26 pm »


* flyttet.jpg (52.09 KB. 413x295 - vist 196 ganger.)

Husk å melde i fra om ny adresse når du flytter! Vi får stadig post i retur fra medlemmer som flytter uten å si i fra om ny adresse. Det samme gjelder når du bytter e-post adresse.

Dersom du ikke har fått post eller e-post fra klubben i det siste, så har du kanskje flyttet? I noen tilfeller har vi kun adresse og ikke tlf eller e-post å kontakte dere på. Når Google ikke finner svaret, blir medlemskapet bare slettet.

Loggført

Ole Andreas
Juniormedlem
**
Innlegg: 60
Bosted: Ski


Vis profil

« Svar #1 på: august 01, 2010, 22:48:33 pm »

Ja, husk dette.

Hvis Christian eller Atle Fredrik fra klubben leser dette, så ønsker jeg info ny adresse, tlf og epost av dere.

Post vi sender til dere går i retur og jeg får ikke tak i dere på epost eller tlf heller.

Får jeg ikke info blir dere rett og slett slettet om medlem.
Loggført

Ole Andreas
Juniormedlem
**
Innlegg: 60
Bosted: Ski


Vis profil

« Svar #2 på: september 16, 2010, 20:09:45 pm »

Hvis Christian eller Atle Fredrik fra klubben leser dette, så ønsker jeg info ny adresse, tlf og epost av dere.

Hverken sett eller hørt noe fra dere. Hverken post, sms eller e-post. Dere er nå slettet som medlem. Ta kontakt dersom dere mener dette er feil. Post til dere kommer i retur.
Loggført

Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!