mars 29, 2024, 03:39:15 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: -56 Oval: Veien blir til mens tida går  (Lest 3195 ganger)
Sjeikjen
Nybegynner
*
Innlegg: 25
Bosted: Bømlo


Vis profil

« på: juli 21, 2010, 11:59:48 am »

Da hadde eg endeleg fått meg ei boble igjen. 16 år sida sist. Den gangen var det ei 68 mod som egentleg var klar for dynga. Sjølv var eg 15 år uten noko spesiell greie på bil, så det gjekk jo så det måtte. Hadde den i eit par år før den tok kvelden. Men boble drømmen blei varande. No når eg har fått etablert meg med familie og garage, var det på tide å sette drømmen ut i livet igjen. Fant ei -56 oval på finn.no som hadde det utgangspunktet som eg var ute etter. Ferdig rustsveiset og så langt i fra orginal at ein slapp å være redd for å forandre på noko.
Bobla er bygget av Boblemorten her på forumet i sin tid, solgt videre til ein i Ullsteinvik i fjor haust og så videre til meg.  Har prøvd å få tak i Boblemorten for å få tak i nokon bilder av restureringa samt noko historikk av bilen. Men har ikkje fått tak i han. Om det er nokon som veit noko om denne bilen er det bare å skrike ut.

Her er bilen som den ser ut i dag. Er litt usikker på kva som skal gjerast med bilen, men i første omgang er det litt kosmetisk. Ein grundig lakkrens, samt litt fiksing av lakkskader. Så blir det å skifte lyktene. Det neste blir å skifte støtfangerene, har ikkje heilt bestemt meg for kva type eg skal ha enda, men eg trur det blir T-bars i første omgang. Så blir det å gjere  noko med felgene. Har nokon orginale tette felger som eg lurte på om eg skulle sende til bredding. I så fall blir det 7" bak og orginal bredde framme.

Etter dette får eg ta det litt etter litt. La veien bli til etter kvart. Har ein drøm om å bygge ein ny motor, omlakkering + + +, men det får komme etter kvart.


* IMG_5856.JPG (215.28 KB, 816x544 - vist 335 ganger.)

* IMG_5857.JPG (153.5 KB, 816x544 - vist 289 ganger.)

* IMG_5858.JPG (136.15 KB, 816x544 - vist 275 ganger.)

* IMG_5860.JPG (188.94 KB, 816x544 - vist 279 ganger.)
« Siste redigering: august 23, 2010, 06:49:46 am av Sjeikjen » Loggført
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #1 på: juli 21, 2010, 12:09:32 pm »

En meget tøff bil med mye potensiale! Bare litt for lav bak Øyerulling
Loggført

Speed is no substitute for direction
Sjeikjen
Nybegynner
*
Innlegg: 25
Bosted: Bømlo


Vis profil

« Svar #2 på: juli 21, 2010, 12:48:50 pm »

Eller litt for høg framme Osteaktig
Loggført
nik
Seniormedlem
****
Innlegg: 294
Bosted: Hamar


Vis profil

« Svar #3 på: juli 21, 2010, 13:23:20 pm »

En meget tøff bil med mye potensiale! Bare litt for lav bak Øyerulling
Nei da .Denne er akkurat passe bak.....så det så
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #4 på: juli 21, 2010, 13:37:42 pm »

Ja denna var tøff! Grattulerar med grom oval Glad

Synst den passar utmerka saman med både farge og felgar og lys, men det er alltid forbedringspotensiale, og so  er da jo noko med å gjera ting nett som du sjølv vil
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #5 på: juli 21, 2010, 14:00:45 pm »

Der ser man, den appellerer til både de helt eldste og de aller yngste... og det må jo være bra! Gliser
Loggført

Speed is no substitute for direction
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #6 på: juli 21, 2010, 14:09:09 pm »

Der ser man, den appellerer til både de helt eldste og de aller yngste... og det må jo være bra! Gliser

Ei bobla vil vel appelera til alle nesten uansett:)
meen hadde denne vert i mitt eige ville eg ha heva bak, fått på andre felgar etc..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Endre S
Supermedlem
*****
Innlegg: 2082
Bosted: Rogaland


Våre liv er summen av de valg vi har tatt.


Vis profil WWW
« Svar #7 på: juli 21, 2010, 22:02:12 pm »

En oval e jo lekker uansett koss den ser ut..... gratulerer med sjefsvogn
Loggført

1974 1303 SilverBIGL
1971 1302 Cab
1963 Type 311
1967 Type 365 Squareback
X
1962 Type 343 Ghia 
1957 Type 111 (T111) 
1964 Type 311    
Type 1 are nice, Type 2 are cool, BUT Everyone knows, that  Type 3............RULE!\\\\\\\" 

zapperx (Glenn Andersen)
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 1103
Bosted: Kråkerøy


CoolCruisers Medlem


Vis profil
« Svar #8 på: juli 21, 2010, 22:24:17 pm »

Kjør 80-90 tallsstil Gliser


* CCF29032010_00019 (Small).jpg (11.68 KB, 346x480 - vist 288 ganger.)
Loggført

1974 "Fake Jeans" SOLGT...
1966 Rat-look SOLGT...
1982 Autohomes T3 Camper
2003 T4 Transporter (selvbygd camper) SOLGT...

vw56
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1567
Bosted: Darbu


Rust is not a crime..


Vis profil
« Svar #9 på: juli 21, 2010, 22:45:51 pm »

gratulerer med oval.. den her er kongekul da Glad...
Loggført

Erik Andersen 3322 Darbu
tlf: 46813220
----------------------------------------------------------

Røyken og Omegn Aircoolers

Arrangement Ansvarlig




------------------------------------------------------------------------------
1967 Notchback
1989 Transporter syncro bruksvogn Solgt
1969 Variant Solgt
1956 Oval Solgt
1973 1303S SOLGT
Sjeikjen
Nybegynner
*
Innlegg: 25
Bosted: Bømlo


Vis profil

« Svar #10 på: august 07, 2010, 13:53:02 pm »

Hadde meg ein liten ronde på bobla i går, og gjorde litt prøveforandringer. Demonterte støtfangerene, mest for å sjå korleis bilen blei uten og pga. ein del rust på dei. Har ikkje heilt bestemt meg om eg skal gå for T-bars eller fangere, men dei som sto på bilen skal iallefall ikkje på igjen. Monterte skiltet på eine fangerfestet, bare for å ha skilt framme fram til eg bestemmer meg for ka eg går for. Blei uansett noko for høyt sånn det er montert no. Lakkerte inneringene på frontlyktene, desse var orange tidlegere. Syntest det blei mykje finere med sølvfarge. Enderørene på eksosen var veldig rustet så eg demonterte dei og lakket dei svarte. Skal betille krommet enderør men har ikkje kommet så langt enda. Må få ovesikten på kva deler eg trenger, så blir det å sende avgåre ein bestilling.

Her er nokon bilder av korleis bilen blei.


* IMG_6115.jpg (182.85 KB, 800x533 - vist 237 ganger.)

* IMG_6112.jpg (199.44 KB, 800x533 - vist 230 ganger.)

* IMG_6119.jpg (194.14 KB, 800x533 - vist 233 ganger.)
Loggført
Espen/VW54
Supermedlem
*****
Innlegg: 2625
Bosted: Plankebyen (Fredrikstad)



Vis profil
« Svar #11 på: august 07, 2010, 14:25:26 pm »

Penest med fangere mener nå jeg, men smaken er jo som baken. Nå om dagen skal jo alle ha t-bars.. 
Loggført
Hans
Supermedlem
*****
Innlegg: 1407
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #12 på: august 07, 2010, 16:38:26 pm »

Er det tonede ruter ?

Ellers en meget stilig bil  Glad
Loggført

o 1958/64 T1 Ragtop
o 1957 T1
o 1989 T3
Sjeikjen
Nybegynner
*
Innlegg: 25
Bosted: Bømlo


Vis profil

« Svar #13 på: august 07, 2010, 18:00:34 pm »

Siderutene framme er tonet ja, men ikkje dei andre. Var sånn då eg kjøpte den. Det neste som skal skje noko med er felgene.
« Siste redigering: august 07, 2010, 19:59:10 pm av Sjeikjen » Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!