april 29, 2024, 08:43:58 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Dagfather - Ombygging av 72 mod til... tja...  (Lest 7687 ganger)
Dagfather
Medlem
***
Innlegg: 157
Bosted: Oslo


Rock out with your cock out!


Vis profil
« på: august 03, 2010, 22:18:37 pm »

Tenkte jeg kunne like godt slenge meg på prosjektgarasje bølgen og legge ut litt bilder av bilen min.

Jeg har aldri skrudd særlig bil, men tenkte å kjøpe en eldre boble for to ting.
1. lære meg å skru bil
2. ha en morsom bil å cruise med en gang iblant

"Dessverre" har dette tatt enormt lang tid. Det har nok flere grunner. En er at jeg ikke har prøvd meg på bil før og så kom det en liten gutt til verden våren etter så da ble det lite skruing i fjor sommer. Det at bilen står i Telemark og jeg bor i Oslo spiller nok også inn.

Jeg ønsker å ha en bil som jeg syns ser bra ut. Derfor bygger jeg om bilen min, en 1972 1300S til en tidligere versjon. Elefantlyktene ser rett og slett ikke bra ut og liggende frontlykter ser også vesentlig bedre ut, mener jeg. Jeg bryter nok noen "etiske lover" ved å gjøre som jeg gjør, men det får evt. være den som bryr seg sitt problem.
Bilen skulle egentlig lakkeres svart matt, men jeg endte opp med en "tyskergrå" farge isteden. Syns det har blitt fint og gleder meg til å se det når det mattes ned.

Bilen ble kjøpt inn i April 2008.
Her er et par bilder fra turen hjem.







Bilen var EU godkjent og motoren gikk fint. Det var egentlig de to kriteriene jeg hadde for at bilen skulle bli kjøpt. Som en lite kyndig mekaniker tenkte jeg det var greit å ha en motor som funket.

Før jeg satt inn bilen til restaurering monterte jeg nye bremser og senkespindler foran:




Så var det bare å starte demontering...






Slik så gulvet ut etter å ha rivd ut det gamle teppet, pusset, slipet og svettet X antall timer. Det ble så lakkert med rustbindende lakk (husker ikke hva det het, bare at den var DYR)




Det var noe rust som jeg måtte gi bort til en lokal sveisehelt, kanaler og sveise igjen alle listehullene langs sidene på bilen og på panser.

Min første sveis noen sinne.. Ikke så aller vært syns jeg..




Så var det bare å skrape, skrape og skrape.. ET FORFERDELIG GRIS det der de har brukt i hjulbuene. Det finnes sikkert noen gode tips på å få fjernet det enklere. Det jeg gjorde var å skrape vekk og så brukte jeg rødsprit og vasket bort resten.




Siden dette er min første bil jeg pusser opp var jeg ikke helt klar for å bruke X antall tusen på lakkering. Hadde lest en del artikler om rulling av bilen og det var det som ble valget. Det gikk overraskende bra og jeg er ganske godt fornøyd med resultatet. Spesielt siden bilen skal slipes ned og gjøres matt til slutt så tror jeg dette var et like godt valg som lakkering.





Jeg kjøpte noen bakskjerm på Gardermoen i august 2008. De ble lakkert og montert vinteren 2009.
Jeg fikk også tak i noen US fangere av heller rusten og shabby look, akkurat det jeg lette etter... Glad
Her er noen bilder av bilen i mai i fjor.








Jeg bestemte meg for å fjerne dashbordet på bilen og heller lakkere det.




Og slik ser det ut halvveis i teppelegging..





Så etter sommeren 2009 så bilen min slik ut. Klar for lagring til sommeren 2010.




I sommer har bilen blitt ferdig lakkert. og stort sett er bilen montert, utvendig.
Det gjenstår en del innvendig som trekking av seter, trekking av dørpanel, montere høyttalerhylle, etc. Men det er heldigvis stort sett en kosejobb.

I år streiket kamera dessverre så bildene jeg hadde tatt i sommer ble borte. Men skal få tatt noen neste gang jeg er hjemme og legge ut.

Har lyst til å bytte motorlokk på bilen. Det som står på fra 1300S er ikke helt min smak, og ønsker noe eldre. Men er det slik at alle passer på eller må jeg holde meg til 66-> ?
Tenker å lakkere de originale felgene svarte og kanskje "kaste" kapslene. Liker biler som er enkle uten for mye krimskrams.
Så skal bilen ned, men det tenker jeg ta etter EU-godkjenning. Eller bør jeg senke bilen bak og foran enda mer før en evt EU-godkjenning?
Syns senkespindlene senket litt lite så vurderer PUMA forstilling. Om noen har en de ønsker å selge så send meg en PM.

« Siste redigering: august 04, 2010, 10:54:55 am av Dagfather » Loggført

Fresh i gamet og eier av 72-1300S
Lassen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1034
Bosted: Sandnes i Rogaland


Praise the Lowered


Vis profil
« Svar #1 på: august 03, 2010, 22:26:42 pm »

de felgene svarte å bilen tyskergrå blir bra..men hva med å fått bredda bakfelgene litt.. tror jeg hadde blitt uberkult Glad
men hadde ikke rørt høyden på bilen før EU , vent heller til etterpå Glad
har tro på att dette kan bli en fet bil Osteaktig
Loggført
Dagfather
Medlem
***
Innlegg: 157
Bosted: Oslo


Rock out with your cock out!


Vis profil
« Svar #2 på: august 03, 2010, 22:28:37 pm »

de felgene svarte å bilen tyskergrå blir bra..men hva med å fått bredda bakfelgene litt.. tror jeg hadde blitt uberkult Glad
men hadde ikke rørt høyden på bilen før EU , vent heller til etterpå Glad
har tro på att dette kan bli en fet bil Osteaktig

Bredda felger.. Ja jøss.. Men med mine sveiseferdigheter så må jeg nok enten få noen til å gjøre det eller kjøpe ferdigbredda felger.
Noen som har noen stygge noen liggende de vil kvitte seg med for en billig penge?

PS: beklager de store bildene, forstod ikke helt hvordan jeg lager thumbnails.
Loggført

Fresh i gamet og eier av 72-1300S
Lassen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1034
Bosted: Sandnes i Rogaland


Praise the Lowered


Vis profil
« Svar #3 på: august 03, 2010, 22:38:32 pm »

de felgene svarte å bilen tyskergrå blir bra..men hva med å fått bredda bakfelgene litt.. tror jeg hadde blitt uberkult Glad
men hadde ikke rørt høyden på bilen før EU , vent heller til etterpå Glad
har tro på att dette kan bli en fet bil Osteaktig

Bredda felger.. Ja jøss.. Men med mine sveiseferdigheter så må jeg nok enten få noen til å gjøre det eller kjøpe ferdigbredda felger.
Noen som har noen stygge noen liggende de vil kvitte seg med for en billig penge?

PS: beklager de store bildene, forstod ikke helt hvordan jeg lager thumbnails.

er nok sikkert noen som har felger liggende..eller noen som kan kappe å sveise for en billig peng.. Blunker

pleier bruke dette programmet til å få bildestørrelsen ned...genialt program Glad

http://www.faststone.org/FSResizerDetail.htm
Loggført
Ragge
Supermedlem
*****
Innlegg: 531
Bosted: Tennfjord


Tlf 95773556


Vis profil
« Svar #4 på: august 04, 2010, 10:10:45 am »

Skal du ha bredda felger, så kan sunnås hjulservice hjelpe deg. Prisen er stort sett det samme som om du kjøper noe her på forumet.
Blir en stilig bil dette her, er det ratlook du går for?
Det med senking og eu er ikke nødvendigvis skjærings. Min og en til jeg kjenner gikk gjennom uten anmerkning på senkinga, men skal du på bt så ville jeg ikke ha senka den først Glad   
Loggført

Dagfather
Medlem
***
Innlegg: 157
Bosted: Oslo


Rock out with your cock out!


Vis profil
« Svar #5 på: august 04, 2010, 10:21:49 am »

Tenker nok ikke å ta den til biltilsvineriet. Håper å få en på et "lokalt" verksted til å ta en titt.

Ønsker jo at den skal være godkjent og trygg i trafikken, men regner med at BT har en del ekstra punkter de sjekker litt nøye.

Er nok godt mulig at jeg gjør den helt ferdig, senking og alt før jeg godkjenner den. Håper å få en garasjeplass i Oslo i nær fremtid så jeg får tatt siste arbeid litt spredd utover høsten. Men foreløpig ser det dårlig/dyrt ut.

Ingen som har en Puma liggende?

er det forresten vanskelig å modde den originale slik at den blir som en Puma? Tror ikke jeg vil korte den inn noe særlig.

Ang senking av bilen bak, er dette noe man klarer fint alene? Finner nok en guide til hvordan man skal gjøre det et sted, mener jeg har sett det.
Loggført

Fresh i gamet og eier av 72-1300S
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #6 på: august 04, 2010, 10:31:10 am »

et lite tips er å forminske bildene dine en del, forferdelig kjedelig og skrolle bort og ned hele tia, men ser ut til å bli en kul bil.
Loggført
Dagfather
Medlem
***
Innlegg: 157
Bosted: Oslo


Rock out with your cock out!


Vis profil
« Svar #7 på: august 04, 2010, 10:55:25 am »

et lite tips er å forminske bildene dine en del, forferdelig kjedelig og skrolle bort og ned hele tia, men ser ut til å bli en kul bil.

Sånn.. Fant endelig ut av det.. Beklager de som har mistet interessen for denne posten allerede ved å se de store bildene.

hehe
Loggført

Fresh i gamet og eier av 72-1300S
Ragge
Supermedlem
*****
Innlegg: 531
Bosted: Tennfjord


Tlf 95773556


Vis profil
« Svar #8 på: august 04, 2010, 10:57:33 am »

Hvis du søker på youtube, "lowering a t3" så finner du en ganske grei gjennomgang på senking bak. Kan være en del forskjeller siden du har en nyere bil.
Loggført

Dagfather
Medlem
***
Innlegg: 157
Bosted: Oslo


Rock out with your cock out!


Vis profil
« Svar #9 på: august 04, 2010, 11:07:24 am »



Her er omtrent slik jeg "tenker" den vil se ut når den er ferdig, en gang...
Loggført

Fresh i gamet og eier av 72-1300S
Lassen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1034
Bosted: Sandnes i Rogaland


Praise the Lowered


Vis profil
« Svar #10 på: august 04, 2010, 11:55:45 am »

Skal du ha bredda felger, så kan sunnås hjulservice hjelpe deg. Prisen er stort sett det samme som om du kjøper noe her på forumet.
Blir en stilig bil dette her, er det ratlook du går for?
Det med senking og eu er ikke nødvendigvis skjærings. Min og en til jeg kjenner gikk gjennom uten anmerkning på senkinga, men skal du på bt så ville jeg ikke ha senka den først Glad   

jeg hadde ett H..... med senkinga..fikk anmerkning å de ville ha meg på biltilsyn å vise senken å alt...det ville ikke jeg Blunker
så gikk en annen plass på etterkontroll , hadde satt på litt lengre demperer da, men fikk fortsatt klag... reiste igjen , på med eeeenda lengre dempere... til etterkontroll og  da kommer han som tok kontrollen denne fine kommentaren: "hmmm..litt høyere nå, men fortsatt for lav...men du skal vel ned på bakken igjen med den...? aahh..jeg gir faen..det er greit!!!" hehe...fin mann Blunker
Loggført
Dagfather
Medlem
***
Innlegg: 157
Bosted: Oslo


Rock out with your cock out!


Vis profil
« Svar #11 på: august 04, 2010, 12:02:50 pm »


jeg hadde ett H..... med senkinga..fikk anmerkning å de ville ha meg på biltilsyn å vise senken å alt...det ville ikke jeg Blunker
så gikk en annen plass på etterkontroll , hadde satt på litt lengre demperer da, men fikk fortsatt klag... reiste igjen , på med eeeenda lengre dempere... til etterkontroll og  da kommer han som tok kontrollen denne fine kommentaren: "hmmm..litt høyere nå, men fortsatt for lav...men du skal vel ned på bakken igjen med den...? aahh..jeg gir faen..det er greit!!!" hehe...fin mann Blunker

hehe.

Hørtes ut som en fin mann for boblemiljøet.
Men når du sier du satt på lengre dempere. Hva mener du da?
Loggført

Fresh i gamet og eier av 72-1300S
Dagfather
Medlem
***
Innlegg: 157
Bosted: Oslo


Rock out with your cock out!


Vis profil
« Svar #12 på: august 04, 2010, 12:35:53 pm »

Fant denne linken: http://vwnettet.dk/topic/120662

Men der er ikke bildene lenger.

Er det noen som har et godt tips til hvor man kan finne instruksjoner på senking bak?
Foran regner jeg med det blir en Puma.

Har søkt på youtube, men der finner jeg stort sett filmer av ferdigsenkede biler eller hvordan gjøre det med biler som har IRS..
Fordi denne funker vel ikke på min 1972 1300S?
Loggført

Fresh i gamet og eier av 72-1300S
Lassen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1034
Bosted: Sandnes i Rogaland


Praise the Lowered


Vis profil
« Svar #13 på: august 04, 2010, 16:44:15 pm »


jeg hadde ett H..... med senkinga..fikk anmerkning å de ville ha meg på biltilsyn å vise senken å alt...det ville ikke jeg Blunker
så gikk en annen plass på etterkontroll , hadde satt på litt lengre demperer da, men fikk fortsatt klag... reiste igjen , på med eeeenda lengre dempere... til etterkontroll og  da kommer han som tok kontrollen denne fine kommentaren: "hmmm..litt høyere nå, men fortsatt for lav...men du skal vel ned på bakken igjen med den...? aahh..jeg gir faen..det er greit!!!" hehe...fin mann Blunker

hehe.

Hørtes ut som en fin mann for boblemiljøet.
Men når du sier du satt på lengre dempere. Hva mener du da?


kjører nå med puma helt i bunn å korte kyb dempere (husker ikke lengde)
så prøvde jeg med både noen dempere fra en ascona som er lenger, det var heller ikke godt nok..så gikk jeg til innkjøp av dempere som er av original lengde til 73 mod 1300S ....Det var etter alle disse forsøka han kom med med en gullfine kommentaren Blunker

PS: åja, jeg løsna pumaen å stillte den også, skifta ikke bare over til lengre dempere Blunker

men husker ikke lengde på noen av av demperene... Blunker

Loggført
Dagfather
Medlem
***
Innlegg: 157
Bosted: Oslo


Rock out with your cock out!


Vis profil
« Svar #14 på: august 04, 2010, 17:33:29 pm »

Men jeg kan ikke huske å se noen slike typer dempere bak på bilen min.
Om jeg ikke husker helt feil (noe som er godt mulig) så er det vell bladfjærer bak på denne?

Loggført

Fresh i gamet og eier av 72-1300S
Dagfather
Medlem
***
Innlegg: 157
Bosted: Oslo


Rock out with your cock out!


Vis profil
« Svar #15 på: august 04, 2010, 17:41:35 pm »

etter litt leting på nett så tror jeg dette må være en 73 (74) modell. Ser at i 72 fikk de vanlige støtdempere foran. eller tar jeg feil her?

Fant dette om bilen:


RegNr:   AD19540

KJØRETØYDATA

Kjøretøy:   VOLKSWAGEN VW 1300 S 11
Understellsnummer:   1132283045
Typegodkjenningsnummer:   01690031972
Årsmodell:   1972
Førstegangsreg.:   
Førstegangsreg. i Norge:   19721114
Avregistreringsdato:   0
Importert:   N
Fra Understellsnummer:   
Karosseritype:   
Kjøretøygruppe:   PB
Farge:   
Siste PKK:   20060803
Neste PKK:   20081031

MOTORDATA

Drivstoff:   Bensin
Motorkode:   
Slagvolum:   1584
Effekt:   0
Enhet:   kW
CO2 utslipp:   0
dB:   0
1/min:   0
« Siste redigering: august 04, 2010, 17:56:15 pm av Dagfather » Loggført

Fresh i gamet og eier av 72-1300S
Ragge
Supermedlem
*****
Innlegg: 531
Bosted: Tennfjord


Tlf 95773556


Vis profil
« Svar #16 på: august 04, 2010, 22:17:27 pm »

Jeg heller har ikke irs, men etter å ha sett den filmen så skjønte jeg grunnprinsippa i hvordan jeg skulle senke bilen bak. Resten er lett å skjønne når har bakstillinga foran deg.
Loggført

Superbeetle
Supermedlem
*****
Innlegg: 513
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #17 på: august 04, 2010, 22:43:29 pm »

Du har IRS bakstilling, så du kan trygt følge rådene i videoen!


Det som sikkert menes med "vanlige støtdempere" er at i 1971 kom 1302, etterfulgt av 1303 og disse har macpherson hjuloppheng.




Liker ideen med liggende frontlykter etc.. Litt synd at det ikke er en >72 modell da disse har litt mindre vinduer.. Men dette er ikke noe man legger merke til før man blir gjort oppmerksom på det.... ehm.. Gliser
Loggført

´71 1302S
´12 Yamaha YZF-R6
Lassen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1034
Bosted: Sandnes i Rogaland


Praise the Lowered


Vis profil
« Svar #18 på: august 04, 2010, 23:08:41 pm »

Men jeg kan ikke huske å se noen slike typer dempere bak på bilen min.
Om jeg ikke husker helt feil (noe som er godt mulig) så er det vell bladfjærer bak på denne?



Glemte å si att jeg aldri rørte bakparten på min bil da...var kun fremme jeg måtte opp med den..
løyg bare litt å sa att bilen hadde satt seg litt nedpå bak med åra Blunker
Loggført
Dagfather
Medlem
***
Innlegg: 157
Bosted: Oslo


Rock out with your cock out!


Vis profil
« Svar #19 på: august 05, 2010, 07:06:32 am »

Takk for hjelpa.. Da skal jeg gå i gang med å se filmen en del ganger før jeg begir meg ut på det.

Hvor mange hakk er vanlig? 3-4?
Skjønner fremdeles ikke helt hva "hakk" vil si, men det regner jeg med jeg kommer til å skjønne underveis i prosessen.

Loggført

Fresh i gamet og eier av 72-1300S
K.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 979
Bosted: Verdal



Vis profil
« Svar #20 på: august 05, 2010, 09:33:52 am »

Takk for hjelpa.. Da skal jeg gå i gang med å se filmen en del ganger før jeg begir meg ut på det.

Hvor mange hakk er vanlig? 3-4?
Skjønner fremdeles ikke helt hva "hakk" vil si, men det regner jeg med jeg kommer til å skjønne underveis i prosessen.



Ett hakk er ganske så vanlig, gir deg rundt 6 cm. Ved å flytte torsjonsstaven både ute og inne kan du justere høyden mere eksakt.
http://www.bugbabe.co.uk/year_age.html#howlow
Loggført
Dagfather
Medlem
***
Innlegg: 157
Bosted: Oslo


Rock out with your cock out!


Vis profil
« Svar #21 på: august 05, 2010, 09:40:57 am »

Takk for det.

Skal ta noen mål når jeg er der neste gang for å se antall cm jeg vil ned. Skal være kjørbart, men lavt.

Mister man mye fjæring/blir bilen stivere bak? Eller er det slik at "mjukheten" opprettholdes, men bare lavere mot bakken.
Det siste er jo litt skummelt i såfall... eller?
Loggført

Fresh i gamet og eier av 72-1300S
H-MEK
Supermedlem
*****
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal



Vis profil
« Svar #22 på: august 05, 2010, 09:42:31 am »

Du har IRS bakstilling, så du kan trygt følge rådene i videoen!


Vet ikke hvem du svarer her, men 1300s har ikke irs!
Loggført

Henning
Tlf 408 26 388
Dagfather
Medlem
***
Innlegg: 157
Bosted: Oslo


Rock out with your cock out!


Vis profil
« Svar #23 på: august 05, 2010, 09:44:06 am »

Du har IRS bakstilling, så du kan trygt følge rådene i videoen!


Vet ikke hvem du svarer her, men 1300s har ikke irs!

Men kan jeg allikevel følge filmens fremgangsmåte for å senke bilen min bak?
Loggført

Fresh i gamet og eier av 72-1300S
Martin Sørlie
Supermedlem
*****
Innlegg: 527
Bosted: Lørenskog


The driver


Vis profil
« Svar #24 på: august 05, 2010, 10:34:13 am »

Dagfather = Dag Mykland?

Isåfall skylder du meg en forklaring, du sa da ikke at du var boblemann også?Rekker tunge Mange R/C folk som er boblefolk og omvendt gitt:P
Loggført

Martin Sørlie, 1985.

1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
Dagfather
Medlem
***
Innlegg: 157
Bosted: Oslo


Rock out with your cock out!


Vis profil
« Svar #25 på: august 05, 2010, 10:36:58 am »

Dagfather = Dag Mykland?

Isåfall skylder du meg en forklaring, du sa da ikke at du var boblemann også?Rekker tunge Mange R/C folk som er boblefolk og omvendt gitt:P

hehe. Stemmer det.. Vel spørsmålet kom vel aldri opp.
Har blitt lite RC i sommer, lite bil generelt. To dager med boble og ingen med RC.. Håper å få kjørt litt i høst...
Og jeg som hadde NC planer i år og.. Men med en liten tass så blir det litt vanskelig gitt.

Hva kjører du da?
Loggført

Fresh i gamet og eier av 72-1300S
Martin Sørlie
Supermedlem
*****
Innlegg: 527
Bosted: Lørenskog


The driver


Vis profil
« Svar #26 på: august 05, 2010, 11:05:22 am »

Artig, vi er jo flere i 1:10 offroad som driver med folkis og:)

Jeg kjører en '67 1500 i Savannah Beige:)

Loggført

Martin Sørlie, 1985.

1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
Squareback
Supermedlem
*****
Innlegg: 6107
Bosted: Ski i AKERSHUS


Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!


Vis profil WWW
« Svar #27 på: august 05, 2010, 11:07:34 am »

Du har IRS bakstilling, så du kan trygt følge rådene i videoen!


Vet ikke hvem du svarer her, men 1300s har ikke irs!

Men kan jeg allikevel følge filmens fremgangsmåte for å senke bilen min bak?

Yes
Loggført

Type 2 og 3 entusiast!
Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben
Liker alt som Brummer!!!!!
Dagfather
Medlem
***
Innlegg: 157
Bosted: Oslo


Rock out with your cock out!


Vis profil
« Svar #28 på: august 05, 2010, 11:09:00 am »

Morsomt.

Jeg håper å få låne/leie en garasje i borettslaget i noen måneder så jeg får bilen på veien snart. Begynner å bli lenge siden det var start på bilen gitt.

Finfin bil du har gitt..
liker stuket ditt. Hvor mye er den senket bak? Puma foran ser det ut som?

Loggført

Fresh i gamet og eier av 72-1300S
Martin Sørlie
Supermedlem
*****
Innlegg: 527
Bosted: Lørenskog


The driver


Vis profil
« Svar #29 på: august 05, 2010, 11:23:18 am »

Morsomt.

Jeg håper å få låne/leie en garasje i borettslaget i noen måneder så jeg får bilen på veien snart. Begynner å bli lenge siden det var start på bilen gitt.

Finfin bil du har gitt..
liker stuket ditt. Hvor mye er den senket bak? Puma foran ser det ut som?



Tusen takk, er veldig fornøyd med den:)

Senke? Bak? Har du drukket?Rekker tunge Det skal sies, det er en del gummi bak der, 205/70 for å være eksakt, og bilen er litt mer sigen bak enn brors '65, samt at '67 jo har brede aksler. Så det er sikkert litt synsbedrag og slikt ute og går...

Kun senket foran med senkespindler gitt Blunker Vil ha Puma i tillegg, men den skal ikke mye mer ned;)
« Siste redigering: august 05, 2010, 12:31:01 pm av Razer » Loggført

Martin Sørlie, 1985.

1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!