april 27, 2024, 22:02:42 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: hvor mye?  (Lest 1328 ganger)
the bublguy
Seniormedlem
****
Innlegg: 283
Bosted: Molde



Vis profil
« på: mars 11, 2008, 13:12:10 pm »

hei hei
jeg skal selge bobla mi til sommeren, jeg har brukt nå to år på å få den 120% rustfri, mye nye deler som bla, alle bremsene, dynamo, mye i motoren og mye, mye mer. den er helt orginal, og senere på høsten blir den lakkert. den er eu-ok for ikke mange ukene siden, og interiøret har nye tepper, utenom det er alt orginalt og i fin form, har også satt inn radio/cd spiller i den.  der er en 72 superboble. 1600 ccm,

nå lurer jeg på hvor mye jeg kan få for den? og hvor det er lurt å selge den, autodb? finn? på forumet her?
Loggført

Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7126
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #1 på: mars 11, 2008, 19:21:35 pm »

nesten umulig å svare på det... du sier 120% rustfri, betyr det at du har sveiset rust, eller er den helt urørt? Er resten originalt? du sier du har byttet mange deler, men er den da original lenger? er det brukt billige kina-deler eller dyre NOS-deler? Du sier også du skal selge den til sommeren, men lakkere den til høsten....

Er nok en del info i dette innlegget ditt som mangler/skurrer for noen av oss, og da er det kanskje grunnen til at du ikke får så mange svar.

Generelt sett er vel '72 modell superboble, eller 1302s som jeg antar det er, en av de minst attaktive boblemodellene, er jeg redd, kanskje noe urettferdig, siden kjøreegenskaper etc er av det bedre, men den er litt "uglesett" av mange.

Kom med mer info og helst bilder av hele bilen og de normalt rust-utsatte stedene, så er det lettere å hjelpe deg med å anslå en verdi.

Lykke til med salget
Loggført
the bublguy
Seniormedlem
****
Innlegg: 283
Bosted: Molde



Vis profil
« Svar #2 på: mars 11, 2008, 23:48:06 pm »

hehe, jeg mente at jeg skal lakkere den til våren.

jeg har da brukt 8 måneder på å få den helt 120% rustfri, sveiset som bare det. alle skjermene er byttet
og alle delene som er byttet kommer fra tyskland.. det skal ikke noe billig dritt i min bil nei.. Rekker tunge
Loggført

T1-55
Seniormedlem
****
Innlegg: 283
Bosted: Bø i Telemark



Vis profil
« Svar #3 på: mars 12, 2008, 00:13:45 am »

gjør slik som æ gjor. du har vel sikkert sett d på nettby. bruk vinkelsliper å fjern heile dritten, det meste hvertfall. kjøp/stjel litt stål og lån deg et sveiseapparat. det var slik jeg fiksa kanalene på begge sider på min hvertfall, litt sparkel, lakk og slik tektyl utapå der igjen.

Jeg gir deg vrakpanten for den....
Loggført

BUG ME!
the bublguy
Seniormedlem
****
Innlegg: 283
Bosted: Molde



Vis profil
« Svar #4 på: mars 12, 2008, 07:56:19 am »

haha. keep on dreaming
Loggført

Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7126
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #5 på: mars 12, 2008, 08:24:45 am »

men bilder sier mer enn 1000 ord, og jeg må si det er noe i måten du ordlegger deg på som ikke gir den helt store trygghetsfølelsen...
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!