april 29, 2024, 19:40:47 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2] 3
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hovedsiden til Vwnorge (Til Moderator)  (Lest 9643 ganger)
RuneA
Supermedlem
*****
Innlegg: 556
Bosted: Oslo/Tallinn



Vis profil WWW
« Svar #30 på: september 27, 2010, 21:59:12 pm »

Jeg syns det blir litt drøyt å spørre om, ta det heller direkte med Moderator.

Har gjort det etter jeg startet denne tråden.
Jeg er kanskje litt naiv, men kunne ikke tro at dette skulle bli som det ble, spurte her inne fordi jeg vet det er flere som lurer på dette, men det var ikke lett for enkelte å svelge.
Var tydeligvis litt for sterkt for noen, Ikke meningen å støte noen.
Loggført



1987 Westfalia
1980 Westfalia
1972 Westfalia
kona hans
Juniormedlem
**
Innlegg: 88
Bosted: 3714



Vis profil
« Svar #31 på: september 27, 2010, 22:50:32 pm »

Venn deg til det først som sist.....
Du må være NOE for å ikke bli kritisert for meningene dine.
Bygg en cal looker, helt etter boka og med svær motor. Still på stripa på SCC. Viktig at det er nettopp dette treffet siden det er annerkjent som "kulest" i landet... Deretter stiller du spørsmålene dine på nytt. Da får du helt annen respons Blunker

Mvh:
M.E
Loggført

-1957 ovalkaroseri på 58 plate.
-Polo 1977.
JonB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2392
Bosted: Vestfold


Vis profil

« Svar #32 på: september 27, 2010, 22:55:32 pm »

Venn deg til det først som sist.....
Du må være NOE for å ikke bli kritisert for meningene dine.
Bygg en cal looker, helt etter boka og med svær motor. Still på stripa på SCC. Viktig at det er nettopp dette treffet siden det er annerkjent som "kulest" i landet... Deretter stiller du spørsmålene dine på nytt. Da får du helt annen respons Blunker

Mvh:
M.E

Det var da voldsomt...!!
Loggført
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #33 på: september 27, 2010, 23:04:10 pm »

Tidligere så sto det at dette var ett forum for luftkjølt vw, men etter at det kom sponsor på siden så er dette borte, var ikke det greit at det sto info på hovedsiden om dette da?

Det detter jo inn vannkjølte spm. her, og det skjønner jeg jo når det ikke står noe om dette lengre.
Eller kanskje jeg er blitt sveiseblind Kult

Hei RuneK, skal prøve å svare deg på det du spør om.

Ja VW Veteranklubben har nå blitt en sponsor av forumet. Det oppsto ved at VW Veteranklubben ønsket å profilere seg på forumet, noe som er hyggelig. De er jo norges største VW klubb :-)
For å få en slik fin plass til logoen sin har de gitt oss et mindre pengebeløp. Enkelt og greit. Dekker det utfgiftene til forumdriften, nei. Bidrar det, ja.

Teksten du savner er tatt vekk, men kun mens jeg venter på re-design av logoen. Dvs. Jon Hroar og jeg ble enige om å flytte teksten til å bli en del av VWNorge logoen til venstre istedet for å stå for seg selv. Det kommer.... Dette er selvsagt fremdeles et forum for luftkjølte entusiaster og skal forbli det.

Ang. donasjonsknappen
Donasjonsknappen kom til live når forumet vokste ut av serveren jeg tidligere hadde. Den serveren hadde da blitt oppgradert to ganger ettersom forumet økte i diskusjoner, overføring og lagring av bilder etc. Etter et par diskkræsj og strømforsyninger som tok kvelden, som følge av konstant overbelastning besluttet vi å gå over til webhotell. Jeg har aldri telt opp antall timer, kostnader ved fiberlinje leie, eller hardware kostnader. Men på dette tidspunktet kom alt fra egen lomme. Jeg klaget aldri over det :-)
Jeg har hele tiden ønsket et forum som er raskt for oss i Norge, samt å ha mulighet for lagring av bilder med god nok størrelse. Dette har sin kostnad.

Det er ikke et mikkemus forum vi driver med 50 brukere og 2 innlegg til dagen. Vi har enormt mye trafikk(mest pga bildene), lagret data og brukere. Dette koster penger, samt at det krever en goood del oppfølging å drifte norges største VW forum.
Det er viktig for meg at dette forumet er gratis for brukerene, uten at det skal være noen begrensning på funksjonaliteten basert på hvem som bidrar osv...
Derfor er det 100% frivillig for folk å donere. Vi setter selvsagt pris på støtten vi får av enkelte medlemmer, men vi setter like mye pris på alle medlemmene.
Ønsker man ikke å donere til driften av forumet så gjør man ikke det.

Vi gjør vårt for at dette forumet skal eksistere og være stabilt i mange år fremover. Selv når vi går utover grensene våre igjen, og da er det greit med litt mer penger på bok.

Hvis du eller noen andre ønsker å vite mer om vår måte å drifte forumet på så er det bare å sende en epost eller ringe.
« Siste redigering: september 27, 2010, 23:05:50 pm av Trond Dahl » Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5823
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #34 på: september 27, 2010, 23:09:11 pm »

Bra svar til ett bra spørsmål! Stå på Trond Glad uten deg ville det sannsyligvis ikke vært noe forum!!
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

RuneA
Supermedlem
*****
Innlegg: 556
Bosted: Oslo/Tallinn



Vis profil WWW
« Svar #35 på: september 27, 2010, 23:14:09 pm »

Tidligere så sto det at dette var ett forum for luftkjølt vw, men etter at det kom sponsor på siden så er dette borte, var ikke det greit at det sto info på hovedsiden om dette da?

Det detter jo inn vannkjølte spm. her, og det skjønner jeg jo når det ikke står noe om dette lengre.
Eller kanskje jeg er blitt sveiseblind Kult

Hei RuneK, skal prøve å svare deg på det du spør om.

Ja VW Veteranklubben har nå blitt en sponsor av forumet. Det oppsto ved at VW Veteranklubben ønsket å profilere seg på forumet, noe som er hyggelig. De er jo norges største VW klubb :-)
For å få en slik fin plass til logoen sin har de gitt oss et mindre pengebeløp. Enkelt og greit. Dekker det utfgiftene til forumdriften, nei. Bidrar det, ja.

Teksten du savner er tatt vekk, men kun mens jeg venter på re-design av logoen. Dvs. Jon Hroar og jeg ble enige om å flytte teksten til å bli en del av VWNorge logoen til venstre istedet for å stå for seg selv. Det kommer.... Dette er selvsagt fremdeles et forum for luftkjølte entusiaster og skal forbli det.

Ang. donasjonsknappen
Donasjonsknappen kom til live når forumet vokste ut av serveren jeg tidligere hadde. Den serveren hadde da blitt oppgradert to ganger ettersom forumet økte i diskusjoner, overføring og lagring av bilder etc. Etter et par diskkræsj og strømforsyninger som tok kvelden, som følge av konstant overbelastning besluttet vi å gå over til webhotell. Jeg har aldri telt opp antall timer, kostnader ved fiberlinje leie, eller hardware kostnader. Men på dette tidspunktet kom alt fra egen lomme. Jeg klaget aldri over det :-)
Jeg har hele tiden ønsket et forum som er raskt for oss i Norge, samt å ha mulighet for lagring av bilder med god nok størrelse. Dette har sin kostnad.

Det er ikke et mikkemus forum vi driver med 50 brukere og 2 innlegg til dagen. Vi har enormt mye trafikk(mest pga bildene), lagret data og brukere. Dette koster penger, samt at det krever en goood del oppfølging å drifte norges største VW forum.
Det er viktig for meg at dette forumet er gratis for brukerene, uten at det skal være noen begrensning på funksjonaliteten basert på hvem som bidrar osv...
Derfor er det 100% frivillig for folk å donere. Vi setter selvsagt pris på støtten vi får av enkelte medlemmer, men vi setter like mye pris på alle medlemmene.
Ønsker man ikke å donere til driften av forumet så gjør man ikke det.

Vi gjør vårt for at dette forumet skal eksistere og være stabilt i mange år fremover. Selv når vi går utover grensene våre igjen, og da er det greit med litt mer penger på bok.

Hvis du eller noen andre ønsker å vite mer om vår måte å drifte forumet på så er det bare å sende en epost eller ringe.


Det var ett helt fantastisk bra svar, og langt mer detaljert enn jeg hadde håpet på.
Jeg fikk egentlig svar på det jeg lurte på i begynnelsen av svaret ditt, jeg har ingenting å klage på når det gjelder deres måte å drifte forumet på, det var ikke min intensjon med dette spørsmålet/denne tråden.
Fortsett den gode jobben dere gjør, det har i hvertfall gjort livet mitt bittelitt bedre Glad
Loggført



1987 Westfalia
1980 Westfalia
1972 Westfalia
TomR
Supermedlem
*****
Innlegg: 2089
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #36 på: september 27, 2010, 23:15:15 pm »

Dette er det kuleste i Europa i 2010 Blunker

Hils mannen din Blunker

Venn deg til det først som sist.....
Du må være NOE for å ikke bli kritisert for meningene dine.
Bygg en cal looker, helt etter boka og med svær motor. Still på stripa på SCC. Viktig at det er nettopp dette treffet siden det er annerkjent som "kulest" i landet... Deretter stiller du spørsmålene dine på nytt. Da får du helt annen respons Blunker

Mvh:
M.E
Loggført

- The devil is in the detalis!
- Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
Brurud
Supermedlem
*****
Innlegg: 580
Bosted: Eidsvoll Verk



Vis profil
« Svar #37 på: september 28, 2010, 07:20:23 am »

Tenk at det skal ta så lang tid og så mye pes for å få et enkelt svar på et etter min mening greit spm.?
Loggført

53 1200 Zwitter
62 1200 Panel
69 1500 Karmann Cabriolet
77 T2 Westfaila Berlin
86 T3 Syncro Doka
86 T3 Syncro Caravelle C
90 T3 Syncro halvpanel twinslider
90 Golf Country
Paasan
Supermedlem
*****
Innlegg: 602
Bosted: Oslo


Frøkna


Vis profil
« Svar #38 på: september 28, 2010, 07:28:59 am »

Og som en liten motreaksjon så donerte jeg et beløp i dag.

STÅ PÅ gutter ikke noe som er bedre enn dette forumet. Mye innsats og beste forumet for hjelp til å drive med hobbyen sin
 Blunker Blunker
Loggført

JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #39 på: september 28, 2010, 07:35:30 am »

Tenk at det skal ta så lang tid og så mye pes for å få et enkelt svar på et etter min mening greit spm.?

Helt enig! At Trond bruker tre og en halv time på å svare på en post er helt på trynet!!
Nå som dere tjener så mye penger på forumet kunne dere vel ansatt noen til å overvåke trafikken på heltid?

 Øyerulling Øyerulling Øyerulling Øyerulling Øyerulling
Loggført
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #40 på: september 28, 2010, 07:36:46 am »

Venn deg til det først som sist.....
Du må være NOE for å ikke bli kritisert for meningene dine.
Bygg en cal looker, helt etter boka og med svær motor. Still på stripa på SCC. Viktig at det er nettopp dette treffet siden det er annerkjent som "kulest" i landet... Deretter stiller du spørsmålene dine på nytt. Da får du helt annen respons Blunker

Mvh:
M.E

Sammen med tråder som;

- Liming av rustet rammehode
- Stropping av biler på tilhenger
- fjerne piggstøv i lakken med pussepapir
 
Så er tråden over her noe av det LATTERLIGSTE jeg har lest på forumet her!

Er det rart det er krig i verden?
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #41 på: september 28, 2010, 09:12:55 am »

så da gikk det altså ikke til damer og vin.
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #42 på: september 28, 2010, 09:15:51 am »

så da gikk det altså ikke til damer og vin.

Jeg er gift, og har en fulltidsjobb som sørger for at de behova er dekket :-)
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #43 på: september 28, 2010, 09:17:53 am »

Så svaret for seint. har allerede donert til damer og vin. Du får vel heller bruke dem på forum da.
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #44 på: september 28, 2010, 09:31:04 am »

Venn deg til det først som sist.....
Du må være NOE for å ikke bli kritisert for meningene dine.
Bygg en cal looker, helt etter boka og med svær motor. Still på stripa på SCC. Viktig at det er nettopp dette treffet siden det er annerkjent som "kulest" i landet... Deretter stiller du spørsmålene dine på nytt. Da får du helt annen respons Blunker

Mvh:
M.E

Synes det er ufattelig trist at det fortsatt finnes slike holdninger i miljøet vårt på tross av ALT det som blir lagt ned av arbeid for å skape glede og positivitet.   Gråter
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
T-1
Supermedlem
*****
Innlegg: 1297
Bosted: Hjemme hos meg selv...


Praise the lowered...


Vis profil
« Svar #45 på: september 28, 2010, 09:32:06 am »

Venn deg til det først som sist.....
Du må være NOE for å ikke bli kritisert for meningene dine.
Bygg en cal looker, helt etter boka og med svær motor. Still på stripa på SCC. Viktig at det er nettopp dette treffet siden det er annerkjent som "kulest" i landet... Deretter stiller du spørsmålene dine på nytt. Da får du helt annen respons Blunker

Mvh:
M.E

Synes det er ufattelig trist at det fortsatt finnes slike holdninger i miljøet vårt på tross av ALT det som blir lagt ned av arbeid for å skape glede og positivitet.   Gråter
+1
Loggført

In case of fire, do not use elevator. Use water!
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #46 på: september 28, 2010, 09:36:01 am »

Venn deg til det først som sist.....
Du må være NOE for å ikke bli kritisert for meningene dine.
Bygg en cal looker, helt etter boka og med svær motor. Still på stripa på SCC. Viktig at det er nettopp dette treffet siden det er annerkjent som "kulest" i landet... Deretter stiller du spørsmålene dine på nytt. Da får du helt annen respons Blunker

Mvh:
M.E

Synes det er ufattelig trist at det fortsatt finnes slike holdninger i miljøet vårt på tross av ALT det som blir lagt ned av arbeid for å skape glede og positivitet.   Gråter
+1
Dette er jeg helt enig med deg i, Berger! Men altså nå heter jo treffet fortsatt: Scandinavian Callok Classics, bare sånn til ettertanke Blunker
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Tommy.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 938
Bosted: Åsgårdstrand


SCC EVENT


Vis profil
« Svar #47 på: september 28, 2010, 09:49:12 am »

Venn deg til det først som sist.....
Du må være NOE for å ikke bli kritisert for meningene dine.
Bygg en cal looker, helt etter boka og med svær motor. Still på stripa på SCC. Viktig at det er nettopp dette treffet siden det er annerkjent som "kulest" i landet... Deretter stiller du spørsmålene dine på nytt. Da får du helt annen respons Blunker

Mvh:
M.E

Synes det er ufattelig trist at det fortsatt finnes slike holdninger i miljøet vårt på tross av ALT det som blir lagt ned av arbeid for å skape glede og positivitet.   Gråter
+1
Dette er jeg helt enig med deg i, Berger! Men altså nå heter jo treffet fortsatt: Scandinavian Callok Classics, bare sånn til ettertanke Blunker
Får vell også håpe det fortsetter med det!
Loggført

Make a long story short. Don't tell it.

http://www.sccevent.com/
http://www.telehiv-jumpers.com/
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #48 på: september 28, 2010, 09:50:41 am »

Venn deg til det først som sist.....
Du må være NOE for å ikke bli kritisert for meningene dine.
Bygg en cal looker, helt etter boka og med svær motor. Still på stripa på SCC. Viktig at det er nettopp dette treffet siden det er annerkjent som "kulest" i landet... Deretter stiller du spørsmålene dine på nytt. Da får du helt annen respons Blunker

Mvh:
M.E

Synes det er ufattelig trist at det fortsatt finnes slike holdninger i miljøet vårt på tross av ALT det som blir lagt ned av arbeid for å skape glede og positivitet.   Gråter
+1
Dette er jeg helt enig med deg i, Berger! Men altså nå heter jo treffet fortsatt: Scandinavian Callok Classics, bare sånn til ettertanke Blunker

Det heter Scandinavian Cal-looks & Classics...
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #49 på: september 28, 2010, 09:52:50 am »

Okei, jeg som husket feil! Blunker Spiller ingen rolle for meg, men kan jo hende det gjør det for andre! Sånn vil det alltid være Blunker
Men fortsett og stå på Gliser
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Lid
Supermedlem
*****
Innlegg: 1060
Bosted: Farsund



Vis profil
« Svar #50 på: september 28, 2010, 09:57:19 am »

Venn deg til det først som sist.....
Du må være NOE for å ikke bli kritisert for meningene dine.
Bygg en cal looker, helt etter boka og med svær motor. Still på stripa på SCC. Viktig at det er nettopp dette treffet siden det er annerkjent som "kulest" i landet... Deretter stiller du spørsmålene dine på nytt. Da får du helt annen respons Blunker

Mvh:
M.E

Tydelig kult nok til at du var der selv. Var meget overasket over å snuble over din bil inne på området.
Loggført
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #51 på: september 28, 2010, 10:07:45 am »

Okei, jeg som husket feil! Blunker Spiller ingen rolle for meg, men kan jo hende det gjør det for andre! Sånn vil det alltid være Blunker
Men fortsett og stå på Gliser

SCC endret sin profilering, og en viktig detalj i navnet for noen år tilbake. Men du har rett, det sto for Scandinavian callook classic tidligere. Treffet, som omfatter alt fra race til kübel, har tydeligvis gitt mersmak, og det ser vi jo på antall fornøyde besøkende som kommer. Synd at et par surmulere velger å henge seg opp i en ur gammel cal-look diskusjon som ikke henger på greip med hva det treffet handler om lenger.

Tør nesten å påstå at det er mer biler med lav rumpe på det treffet enn med opphøyd rumpe så den surmuliga som kommer over taler vel for seg selv. Synd han ikke er voksen nok til å signere med eget navn når alle lett ser hvem som skriver.
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #52 på: september 28, 2010, 10:11:06 am »

Okei, jeg som husket feil! Blunker Spiller ingen rolle for meg, men kan jo hende det gjør det for andre! Sånn vil det alltid være Blunker
Men fortsett og stå på Gliser

SCC endret sin profilering, og en viktig detalj i navnet for noen år tilbake. Men du har rett, det sto for Scandinavian callook classic tidligere. Treffet, som omfatter alt fra race til kübel, har tydeligvis gitt mersmak, og det ser vi jo på antall fornøyde besøkende som kommer. Synd at et par surmulere velger å henge seg opp i en ur gammel cal-look diskusjon som ikke henger på greip med hva det treffet handler om lenger.

Tør nesten å påstå at det er mer biler med lav rumpe på det treffet enn med opphøyd rumpe så den surmuliga som kommer over taler vel for seg selv. Synd han ikke er voksen nok til å signere med eget navn når alle lett ser hvem som skriver.
Helt Enig Trond!  Blunker
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4336
Bosted: Horten


Ække laft før du henger igjen på brosteinen


Vis profil
« Svar #53 på: september 28, 2010, 10:32:18 am »



Tør nesten å påstå at det er mer biler med lav rumpe på det treffet enn med opphøyd rumpe så den surmuliga som kommer over taler vel for seg selv. Synd han ikke er voksen nok til å signere med eget navn når alle lett ser hvem som skriver.
[/quote]
Har vell blitt tvekjønna og tør som vanlig ikke komme ut av skapet Osteaktig Osteaktig
Loggført

Visse biler kler bare ikke høyde
www.telehiv-jumpers.com




Proud member of Senkemafia'n.
kona hans
Juniormedlem
**
Innlegg: 88
Bosted: 3714



Vis profil
« Svar #54 på: september 28, 2010, 10:35:49 am »

Venn deg til det først som sist.....
Du må være NOE for å ikke bli kritisert for meningene dine.
Bygg en cal looker, helt etter boka og med svær motor. Still på stripa på SCC. Viktig at det er nettopp dette treffet siden det er annerkjent som "kulest" i landet... Deretter stiller du spørsmålene dine på nytt. Da får du helt annen respons Blunker

Mvh:
M.E

Sammen med tråder som;

- Liming av rustet rammehode
- Stropping av biler på tilhenger
- fjerne piggstøv i lakken med pussepapir
 
Så er tråden over her noe av det LATTERLIGSTE jeg har lest på forumet her!

Er det rart det er krig i verden?

Du står fritt til å mene hva du måtte ønske om det jeg skriver, men etter mange år med forumavhengig husbond så har jeg også gjort meg opp en del meninger.... Det er satt helt på spissen det jeg skrev, men jeg mener det faktisk mye sant i det jeg.

Mvh:
M.E
Loggført

-1957 ovalkaroseri på 58 plate.
-Polo 1977.
TomR
Supermedlem
*****
Innlegg: 2089
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #55 på: september 28, 2010, 10:43:47 am »

Sørg for å ha begge sider av saken, det innebærer samtaler pr telefon, SMS, andre forum... ++

Som man reder ligger man som regel, alt i denne verden er ikke sort/hvitt - iallefall ikke for alle...

Venn deg til det først som sist.....
Du må være NOE for å ikke bli kritisert for meningene dine.
Bygg en cal looker, helt etter boka og med svær motor. Still på stripa på SCC. Viktig at det er nettopp dette treffet siden det er annerkjent som "kulest" i landet... Deretter stiller du spørsmålene dine på nytt. Da får du helt annen respons Blunker

Mvh:
M.E

Sammen med tråder som;

- Liming av rustet rammehode
- Stropping av biler på tilhenger
- fjerne piggstøv i lakken med pussepapir
 
Så er tråden over her noe av det LATTERLIGSTE jeg har lest på forumet her!

Er det rart det er krig i verden?

Du står fritt til å mene hva du måtte ønske om det jeg skriver, men etter mange år med forumavhengig husbond så har jeg også gjort meg opp en del meninger.... Det er satt helt på spissen det jeg skrev, men jeg mener det faktisk mye sant i det jeg.

Mvh:
M.E
Loggført

- The devil is in the detalis!
- Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
KGhia
Nybegynner
*
Innlegg: 12
Bosted: Gjerdrum


Ja, ja.....


Vis profil
« Svar #56 på: september 28, 2010, 11:01:21 am »

Takk til RuneK og Rikard som på en fortreffelig måte har bidratt til at flere enn meg omsider har fått overført noen penger til driften av forumet! Kanskje burde vi noen og enhver stille oss spørsmålet "er det meg eller alle andre som tar feil" når en ser reaksjonene disse spørsmålene har ført med seg....

Jeg velger derfor å tro at mistenkeliggjøringen av de som driver forumet er ren ironi.
Loggført
StarBugs Geir
Supermedlem
*****
Innlegg: 1204
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #57 på: september 28, 2010, 11:13:28 am »

Virker som det sporer litt av her, det var vel VWnorge, ikke SCC tråden handlet om.....

VWnorge er ingen klubb/bedrift med et styre der "noen" må stå til ansvar for "noen". Det er et forum som veldig mange har stor glede av, og som noen har brukt mye tid på å bygge opp/drifte.

Jeg har bidratt (altfor lite....) gjennom å donere noen kroner. Hvor mye som kommer inn, eller hva det går til, er for meg revnende likegyldig. Det er heller ikke noe jeg (eller andre) har noe med å gjøre så lenge forumet er oppe og moderatorene gjør en grei jobb. At Trond tar seg tid til å svare (på spørsmål 2) er imponerende.

Heldigvis er de "sure oppstøtene" relativt sjeldne, men til de som klager på det som faktisk blir gjort på VWnorge og i miljøet forøvrig; Kom med konstruktive/gjennomførbare forslag til forbedringer, bidra eller skap noe selv! Blir det vanskelig (eller for tidkrevende Blunker) er det jo et alternativ å holde kjeft......... Hemmelig Ingen blir tvunget til å donere, og ingen blir vel heller tvunget inn dørene på SCC eller andre arr.

En stor takk til alle dere som står på slik at VWnorge/SCC/miljøet lever og vokser! Gliser
Loggført

1974 1303s
2018 Husqvarna Vitpilen 701
Brurud
Supermedlem
*****
Innlegg: 580
Bosted: Eidsvoll Verk



Vis profil
« Svar #58 på: september 28, 2010, 11:17:33 am »

Takk til RuneK og Rikard som på en fortreffelig måte har bidratt til at flere enn meg omsider har fått overført noen penger til driften av forumet! Kanskje burde vi noen og enhver stille oss spørsmålet "er det meg eller alle andre som tar feil" når en ser reaksjonene disse spørsmålene har ført med seg....

Jeg velger derfor å tro at mistenkeliggjøringen av de som driver forumet er ren ironi.

Jeg velger vel heller å tro at det ikke var noen mistenkeliggjøring av de som driver forumet. Men heller en klønete måte å stille spm. på?
Jeg tror vel ingen har noe å utsette på hvor godt dette forumet er og hvor god jobb som legges ned for å få det så bra, de bør hvertfall gå i seg selv.
Loggført

53 1200 Zwitter
62 1200 Panel
69 1500 Karmann Cabriolet
77 T2 Westfaila Berlin
86 T3 Syncro Doka
86 T3 Syncro Caravelle C
90 T3 Syncro halvpanel twinslider
90 Golf Country
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #59 på: september 28, 2010, 11:44:36 am »

Takk til RuneK og Rikard som på en fortreffelig måte har bidratt til at flere enn meg omsider har fått overført noen penger til driften av forumet! Kanskje burde vi noen og enhver stille oss spørsmålet "er det meg eller alle andre som tar feil" når en ser reaksjonene disse spørsmålene har ført med seg....

Jeg velger derfor å tro at mistenkeliggjøringen av de som driver forumet er ren ironi.

Jeg velger vel heller å tro at det ikke var noen mistenkeliggjøring av de som driver forumet. Men heller en klønete måte å stille spm. på?
Jeg tror vel ingen har noe å utsette på hvor godt dette forumet er og hvor god jobb som legges ned for å få det så bra, de bør hvertfall gå i seg selv.

Du har helt rett Blunker
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Sider: 1 [2] 3
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!