mars 29, 2024, 10:04:29 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Pedalsett i Oval  (Lest 1577 ganger)
Bendik
Medlem
***
Innlegg: 170
Bosted: Bergen


Vis profil

« på: oktober 13, 2010, 23:27:12 pm »

Jeg holder på med en oval som har hatt det ne tøfft i sitt tidligere liv. Det har vært byttet bunnpanner tidligere og jeg tror at dette er senere bunnpanner som har fått ovalsetefestene innsveiset. Disse er hele og fine og blir nok ikke byttet nå. Imidlertid har tidligere eier også byttet til et pedalsett fra en senere bil, ser ut som noe fra sent 60 tall? I tillegg har han også laget en hjemmelaget forsterking på undersiden av plata for å feste stopper til bremsepedalen.
Jeg vet hvordan pedalsettet skal se ut, men har ikke klart å finne noe bilde av hvordan det skal se ut med de orginale pedalene bortmontert. Er den orginale stopperen til pedalen også festet gjennom plata? Har noen bilder av dette?
Slik så det ut;

* jan 04 004 (Large).jpg (148.58 KB. 1024x768 - vist 257 ganger.)

Slik vet jeg at det skal se ut med pedalene montert

* 033.JPG (76.33 KB. 640x426 - vist 216 ganger.)

Her er forsterkingen på undersiden

* seter 001 (Large).jpg (77.67 KB. 576x768 - vist 208 ganger.)

Da er mine spørsmål;

1/Hvordan skal det egentlig se ut på en orginal bunnpanne?
2/Rent bortsett fra at jeg blir hengt er det noen annen grunn til at jeg ikke kan bruke det nyere pedalsettet?
3/Siden dette antageligvis er nyere bunner, er det noe annet jeg bør være obs på ved montering av et oval pedalsett?
4/Hvis noen skulle være i tvil; dette blir ikke en orginalbil og er det noen av pedalsettene som fungere bedre med uorginal gassere?

Loggført
RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« Svar #1 på: oktober 14, 2010, 09:20:14 am »

Hei Bendik!
Hør med Sune du, så kan du sikkert få se hvordan det ser ut på hans 54. Blir kjekt å se denne bilen klar!
Sender deg PM med kontakt Blunker
Loggført
Bendik
Medlem
***
Innlegg: 170
Bosted: Bergen


Vis profil

« Svar #2 på: oktober 14, 2010, 10:29:07 am »

Det hadde vært fint. Er det noen som har et ovalsett liggende Hæ
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!