Oval57
Supermedlem
Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.
|
|
« Svar #90 på: oktober 18, 2010, 12:15:48 pm » |
|
Jeg gikkk forbi denne bilen på lørdag da så den slik ut: Får du lagt til bildet via opplasting også?
|
|
|
Loggført
|
*Paradise road* Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.comTlf. 900 13 764 Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer. Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har noe du vil selge.
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
|
|
« Svar #91 på: oktober 18, 2010, 12:50:09 pm » |
|
Ser at bakhjulene er på vei framover i hjulhuset... er den spent opp mot torsjonsrør eller ennå værre drivakslene så kan dette bli ganske spennende... spjong!!
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
mats thorsen
Juniormedlem
|
|
« Svar #92 på: oktober 18, 2010, 18:34:44 pm » |
|
Blir helt brydd over hvor mange nek som eksisterer der ute! Alle kommentarer som "mord" , "knus heller kunstnerens bil" osv minner om småjentene fra barneskolen borti gata for meg, forfaen det gjelder en bedriten 02 som ikke en tiendel av grinelusene i denne tråden her hadde flekket opp en tusing for engang!
En bil det er produsert enorme mengder av og verden lider ikke noe tap av om denne blir knust (kunst) , som nevnt tidligere : disse blir mishandlet i både bilcross og som donorbiler, hvorfor er dette noe verre?
Og å RINGE kunstneren på privaten?! Hvor barnslig kan man bli?
|
|
|
Loggført
|
If you run your fingers over my bug, i will run my bug over your fingers!
|
|
|
Lene
Supermedlem
Bobla mi! Forelska :)
|
|
« Svar #93 på: oktober 18, 2010, 21:08:50 pm » |
|
Ser at bakhjulene er på vei framover i hjulhuset... er den spent opp mot torsjonsrør eller ennå værre drivakslene så kan dette bli ganske spennende... spjong!!
hehehe kanskje dette egentlig er en god test på kvaliteten, hva ryker først ??
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
Singelport Mafia'n
|
|
« Svar #94 på: oktober 18, 2010, 21:18:23 pm » |
|
Blir helt brydd over hvor mange nek som eksisterer der ute! Alle kommentarer som "mord" , "knus heller kunstnerens bil" osv minner om småjentene fra barneskolen borti gata for meg, forfaen det gjelder en bedriten 02 som ikke en tiendel av grinelusene i denne tråden her hadde flekket opp en tusing for engang!
En bil det er produsert enorme mengder av og verden lider ikke noe tap av om denne blir knust (kunst) , som nevnt tidligere : disse blir mishandlet i både bilcross og som donorbiler, hvorfor er dette noe verre?
Bedriten 1302? Det er det mest uhørte jeg har hørt på lenge! for og ikke snakke som usaklig! syns da alle som reagerer på dette, skal få lov til det uten noen form for karakterisme! Kunstneren har valgt å gjøre dette, og ingen kan hindre han i det! Men makan til idiotisk, og meningsløs kunst, skal man lete lenge etter!
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com
|
|
|
FreddyB
Supermedlem
Toidi - men omvendt.
|
|
« Svar #95 på: oktober 18, 2010, 21:44:14 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
|
|
|
TomR
|
|
« Svar #96 på: oktober 18, 2010, 21:55:28 pm » |
|
360K ja ....hmm.....
|
|
|
Loggført
|
- The devil is in the detalis! - Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
|
|
|
Boblehue
Supermedlem
Mr. Comfy......
|
|
« Svar #97 på: oktober 18, 2010, 22:02:45 pm » |
|
når en bil med en stein på er verdt 360.000 så skjønner jeg hvor dum jeg er som faktisk jobber for pengene mine...
|
|
|
Loggført
|
1968 VW T1
12 Volt og stolt! ©
|
|
|
svenole
VSN
Supermedlem
|
|
« Svar #98 på: oktober 18, 2010, 22:04:48 pm » |
|
Utrolig mange sitter i og på en formue i kunstverk. Hva blir formueskatten? er det målebånd og bruksareal som regnes så blir det avslag. Dette burde bli eksportvare med tanke på veistandarden vår med alle muligheter for en helt naturlig design. Gull av og med ekte Norsk gråstein. Eller tunneltak for den del. Men husk trylleordet nemlig, levert av KUNSTNER.
|
|
« Siste redigering: oktober 18, 2010, 23:35:01 pm av svenole »
|
Loggført
|
|
|
|
FreddyB
Supermedlem
Toidi - men omvendt.
|
|
« Svar #99 på: oktober 18, 2010, 22:05:53 pm » |
|
når en bil med en stein på er verdt 360.000 så skjønner jeg hvor dum jeg er som faktisk jobber for pengene mine... Du har vel ikkje "Boblehue" som nick for ingenting..?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dewil
Supermedlem
"Opinions are like assholes...everyone has one"
|
|
« Svar #100 på: oktober 18, 2010, 22:06:36 pm » |
|
kanskje jeg skal knuse ovalen med en stein. Ser lønnsomt ut...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
|
|
« Svar #101 på: oktober 18, 2010, 22:06:46 pm » |
|
Fikk sånn helt plutselig en anna innfalsvinkel på noen av mine salgsobjerter som står ute på tunet her nå TomR
|
|
|
Loggført
|
Mvh Reiel
|
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
Singelport Mafia'n
|
|
« Svar #103 på: oktober 18, 2010, 22:46:37 pm » |
|
Mye mer realt det der da det er jo skikkelig knusing! pressingen av 02en er jo seigpining!
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com
|
|
|
Atmobil
Supermedlem
|
|
« Svar #104 på: oktober 18, 2010, 23:18:33 pm » |
|
Jeg lurer på hva som var galt med bilen jeg? Den ser jo ut som den var i ganske bra stand.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Bj?rn
Supermedlem
- 1303 -
|
|
« Svar #105 på: oktober 18, 2010, 23:35:05 pm » |
|
Synd å ødelegge 1302'n.. Vill pris på den Audien!! Tistlo, tror Barndooren er verdt mer på et galleri enn i skuret på Voss
|
|
|
Loggført
|
Keep it cool, keep it oldschool!
|
|
|
Eivind E
Supermedlem
|
|
« Svar #106 på: oktober 18, 2010, 23:35:29 pm » |
|
Jeg lurer på hva som var galt med bilen jeg? Den ser jo ut som den var i ganske bra stand.
Var sikkert flatt batteri eller noe kluss med fordeleren på den 1302'en.. Eller alternativt var det ingenting galt, og "kunstneren" bare sier det, sånn at han skal slippe å forklare seg. Så jo blank og fin ut i lakken.. til og med hjulene var jo rustfri.
|
|
|
Loggført
|
65 Karmann Ghia @ 2332 66 1300 @ 1914 72 Doka @ 2.4
|
|
|
FreddyB
Supermedlem
Toidi - men omvendt.
|
|
« Svar #107 på: oktober 18, 2010, 23:36:40 pm » |
|
Get over it.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
svenole
VSN
Supermedlem
|
|
« Svar #108 på: oktober 18, 2010, 23:37:26 pm » |
|
Kanskje dere burde opnevne en kunstkritiker-havarikomisjon for granskning og evaluering av det opprinnelige kunstverket der oppe i Trondheim? Men får,n 360,000.- for denne kunsten uten gråstein?
|
|
« Siste redigering: oktober 19, 2010, 00:01:33 am av svenole »
|
Loggført
|
|
|
|
Jee
|
|
« Svar #109 på: oktober 19, 2010, 00:28:07 am » |
|
Noen som har noen oppdaterte bilder ell.. Synes det er litt spennende å se resultatet også jeg da. Bilen er jo allerede død. Så det kan vi slutte å diskutere
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Anders Røsåsen
Supermedlem
|
|
« Svar #110 på: oktober 19, 2010, 00:33:32 am » |
|
Nei vi latebug likere kommer itte så lett over dette Bilen ser jo utrolig bra ut.... Gi faan i kunsten sier nå bare je å redd den stakkers bilen. Vi har nok av forsøplende gamle statuer og sammen raska jerneskrap rundt omkring på kumunehus og skoler.
|
|
|
Loggført
|
VW 1300 69 (Grøfterenser`n) VW 1303S automatic 73 (SOLGT) VW 1200 Jeans 73 (SOLGT) VW 1200 65 VW T2 Bay 1975 VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
|
|
|
nime
Supermedlem
|
« Svar #111 på: oktober 19, 2010, 07:39:11 am » |
|
Gi faan i kunsten sier nå bare je å redd den stakkers bilen. Nå må jeg bare helle litt bensin på bålet.. bare bittelitt... bensin...hehe! Hvis det er så viktig å redde gamle bobler fra 'kunsten', så ødelegger man dem heller ikke ved å sladde rundt og take med dem? (nå skal du riktignok fikse den, så kudos til deg for det) På tur ned igjen morret jeg og tmbryhn oss med sladding på grussveien Hva med å lage utstilling av denne? Da kan du også bli med i den eksklusive kunstnerklubben
|
|
« Siste redigering: oktober 19, 2010, 07:45:38 am av nime »
|
Loggført
|
|
|
|
Dr. Ing. Brezelfürsten
|
|
« Svar #112 på: oktober 19, 2010, 08:31:34 am » |
|
Noen som har noen oppdaterte bilder ell.. Synes det er litt spennende å se resultatet også jeg da. Bilen er jo allerede død. Så det kan vi slutte å diskutere Enig. Dette begynner å bli ganske kjedelig. De to siste sidene her tilfører ikke debatten noe nytt. Det var gøy i starten men nå... gjesp.
|
|
« Siste redigering: oktober 19, 2010, 08:34:30 am av Brezelfürsten »
|
Loggført
|
|
|
|
EspenX
Supermedlem
Praise the raised
|
|
« Svar #113 på: oktober 19, 2010, 08:38:34 am » |
|
Akkurat når jeg trodde favoritttråden min på VWNorge var i ferd med å dø ut.... Takk!
|
|
|
Loggført
|
1969 Militær-buss
|
|
|
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
Hvilken makalös manick
|
|
« Svar #114 på: oktober 19, 2010, 08:40:10 am » |
|
Fint om dere som bor i nærheten kan oppdatere tråden slik at alle andre kan følge med på utviklingen av verket.
Mvh BB
|
|
|
Loggført
|
10.41 / 1641 / 2015 - 2016.
- Det er lettere å ape enn å skape -
|
|
|
Dr. Ing. Brezelfürsten
|
|
« Svar #115 på: oktober 19, 2010, 09:00:43 am » |
|
Hehe Blir helt brydd over hvor mange nek som eksisterer der ute! Alle kommentarer som "mord" , "knus heller kunstnerens bil" osv minner om småjentene fra barneskolen borti gata for meg, forfaen det gjelder en bedriten 02 som ikke en tiendel av grinelusene i denne tråden her hadde flekket opp en tusing for engang!
Akkurat når jeg trodde favoritttråden min på VWNorge var i ferd med å dø ut.... Takk!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
H-MEK
Supermedlem
|
|
« Svar #117 på: oktober 19, 2010, 13:08:14 pm » |
|
Rart kunstnere bare velger kjedelige 1302, og ikke noe eldre mere sjeldent...
|
|
|
Loggført
|
Henning Tlf 408 26 388
|
|
|
Elwood
Supermedlem
Our lady of blessed acceleration.Don`t fail me now
|
|
« Svar #118 på: oktober 19, 2010, 15:04:43 pm » |
|
Helt enig Mats. Henger meg på denne. Kanskje på tide å ta en tur opp til han derre "PITT" oppi Oppdal . Så riper vi opp BMWen hans og river av begge speila...... He,he Se det positive i dette. Ikke hver dag det står ei boble i et utstillingsvindu i Norge!! Vi har "råd" til å miste en bil, og få masse publisitet for det.
|
|
|
Loggført
|
Tjofadderittan - två fingrar i ............kylskåpet.
|
|
|
svenole
VSN
Supermedlem
|
|
« Svar #119 på: oktober 19, 2010, 16:20:33 pm » |
|
Rart kunstnere bare velger kjedelige 1302, og ikke noe eldre mere sjeldent...
Lurer på hva verdi økninga blir om en kunstner legger en gråsten opp i schwimmen? eller om han drar den sammen som ei måler larve. Man må jo ofre noe for stor kunst. Nasjonalgaleriet neste.
|
|
« Siste redigering: oktober 19, 2010, 17:12:34 pm av svenole »
|
Loggført
|
|
|
|
|