april 29, 2024, 19:25:53 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 [3]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Dekkonline.com  (Lest 21482 ganger)
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #60 på: mai 02, 2008, 13:26:27 pm »

sendte mail der jeg lurte på når resten av leveransen ville ankomme:

"Vi meddeler deg at de andre to dekk er på vei og den estimerte leveringsdato er 08.05.2008"

Svarte at det var litt underlig å bare lever 50% av varene:

"Hei

Vi vil gjerne underrette deg at det er ikke avhengig av oss, men av Tollpost fordi i Norge de tar dekkene og leverer dem på døra.

Vennligst skriv oss tilbake hvis du har andre spørsmål.

Vi ønsker deg en fin dag!"

(...)


De har jo lovet å lever den 8.mai så egentlig er det ikke noe stress om de andre 2 kommer innen da, bare litt annerledes enn hva man er vant med Glad
« Siste redigering: mai 02, 2008, 13:31:16 pm av haz » Loggført
JooV
Seniormedlem
****
Innlegg: 292
Bosted: Trondheim



Vis profil
« Svar #61 på: mai 04, 2008, 19:57:09 pm »

litt mye rart her...tok vel over 3 uker å få dekkene, og fikk nå purring på betaling som jeg har betalt. Sendte mail om dette og har ikke fått svar.. men billige dekk har de Rekker tunge
Loggført

1969 T1 V-1915
2001 Chrysler PT Cruiser Limited
Endre D
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 1323
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #62 på: mai 04, 2008, 19:59:00 pm »

Bestilte dekk sist mandag. Da jeg kom hjem fra hytta nå i kveld lå dem på trappa (!), sikkert levert i går formiddag..  Osteaktig
Loggført



"When the Boogeyman goes to bed, he checks his closet for Chuck Norris"

Røten bay - be gone!
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #63 på: mai 05, 2008, 11:58:06 am »

respsjonsdamen ringte igjen: "enda 2 dekk her oppe!" .... løper!  Gliser
Loggført
Herbie
Supermedlem
*****
Innlegg: 976
Bosted: Lyngdal


::DKL::


Vis profil
« Svar #64 på: mai 07, 2008, 12:09:13 pm »

Bestillte selv 4 dekk 30/4 og fikk en leverings dato som var 13/5. De kom på døra i går Glad
Loggført

haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #65 på: mai 08, 2008, 07:34:25 am »

noen som vet hvor man kan levere brukte dekk? Har hørt bensinstasjoner som selger dekk også må ta imot, noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Evt andre alternativer?
Loggført
JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #66 på: mai 08, 2008, 09:03:44 am »

Alle som selger dekk er pålagt å ta imot. Det gjelder også andre ting som olje osv.
Loggført
alask
Supermedlem
*****
Innlegg: 1750
Bosted: viterbro/ås



Vis profil WWW
« Svar #67 på: mai 08, 2008, 09:40:28 am »

da er 135 dekk bestillt til meg og!
blei allt for bredt og lavt med 175/55 gitt
nå ligger forstillinga i grusen hehe
Loggført
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #68 på: mai 08, 2008, 12:05:00 pm »

Alle som selger dekk er pålagt å ta imot. Det gjelder også andre ting som olje osv.

takk johnny  Glad
Loggført
Solan
Supermedlem
*****
Innlegg: 1236
Bosted: Bergen


Tar bussen (eller Bybanen) til jobb...


Vis profil
« Svar #69 på: desember 27, 2011, 16:09:08 pm »

Mye skryt av dekkonline her, men er det noen som har erfaringer med reklamasjoner? Det har jeg nå! Og det SUGER!

Jeg bestilte 8 dekk til min bruksbil, og disse kom ca 2 uker etter opprinnelig "antatt lev. dato", og jeg måtte ringe min dekkomlegger (som er en av dekkonlines samarbeidspartnere) flere ganger for å sjekke, de ga meg ikke noen tilbakemeldinger. Da dekkene endelig ankom, så viste det seg at det var en skade på et av dekkene, dette ble oppdaget av en av betjeningen hos de som la om dekkene mine. Sjefen sa at dette kan du ikke kjøre med, og at jeg burde reklamere på dekket, fordi jeg måtte få nytt dekk. Han tok bilder av skaden, og sendte meg på mms. Jeg sendte dette videre til dekkonline, og det varte og rakk. Detts ekjedde i månedsskiftet oktober/november 2011. Nå har det vært mye epostveksling fram og tilbake, og jeg har selvsagt sendt bildene av dekket til de der nede (Tyskland). Mye dårlig norsk, og det er akkurat som om de gjør seg dumme, for de mener at jeg skal reklamere på alle 4 dekkene, og de kan ikke godta reklamasjonen hvi ikke produsenten godtar den!

Så jeg er forbanna på den gjengen på dekkonline.com, særlig når deres "samarbeidspartner" sier at dekket er farlig å kjøre med, det var de som opppdaget feilen, og dekkonline er "veldig i tvil" om dette blir godtatt som en reklamasjon. OG fordi alt tar så sinnssykt lang tid

Sint Sint

Til advarsel...

Her er bilde av skaden på dekket:


* Dekk-IMG_8474.jpg (100.69 KB. 480x640 - vist 275 ganger.)

« Siste redigering: desember 27, 2011, 17:06:34 pm av Solan » Loggført

'52 Typ 11c Boble ragtop
'65 Typ 221 Mikrobuss 11W

RZR - Aircooled cars with attitude - Vi sponser Knasten!
Medlem av Prosjekt SambOen og Dugnadsgjeng Hel Ved

Jeg har brukt mye penger på øl og gamle folkevogner. Resten har jeg sløst bort...
grandi
Medlem
***
Innlegg: 107
Bosted: Hundvåg


Vis profil

« Svar #70 på: desember 27, 2011, 16:22:41 pm »

Har sjekket priser på Dekkonline :
Continentaldekk i dim 235/40 ZR18 kostet 7500kr ferdig pålagt hos Stavanger dekksenter ,og ca 7000kr + omlegging hos dekkonline.
Har sjekket flere dim , og kan ikke se at de er billige på noen dim.
Loggført

56  T1 - Ragtop og airride
64  T3 1500 Notchback L1964
05  Volvo V70
96  Corolla
92  Fiat Fendt
Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #71 på: desember 27, 2011, 16:44:51 pm »

Har sjekket priser på Dekkonline :
Continentaldekk i dim 235/40 ZR18 kostet 7500kr ferdig pålagt hos Stavanger dekksenter ,og ca 7000kr + omlegging hos dekkonline.
Har sjekket flere dim , og kan ikke se at de er billige på noen dim.

Er min erfaring også, hvis man sjekker litt tilbud hos dekkforhandlere i Norge, og tar med omleggingskostnaden.
Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
Atmobil
Supermedlem
*****
Innlegg: 937
Bosted: Litt over alt, men mest vanlig i Trøndelag....



Vis profil
« Svar #72 på: desember 28, 2011, 01:54:08 am »

Har ingen erfaring med dekkonline men derimot www.byttdekk.com har jeg handlet fra flere ganger i løpet av det siste året og har enda ikke erfart noe negativt. Levert på døra etter noen få dager og absolutt greie priser, det er dog for meg som kan legge om dekk uten store kostnader. Værre er det kanskje om du ikke har mulighet til å legge om selv eller kjenner noen som gjør det. Har hørt at dekkforhandlere kan være litt sure om du kommer med "nettsjappe-dekk" og spør om å få lagt om.
Loggført

unge lovende
Seniormedlem
****
Innlegg: 271
Bosted: jessheim



Vis profil
« Svar #73 på: desember 28, 2011, 16:03:24 pm »

Har handlet fra dekkonline flere ganger og er storfornøyd !
Prisene er det ikke noe å si på syns jeg, men jeg har jo muligheten til å få lakt om gratis.
Dekkene har også alltid kommet før den datoen de har satt  Glad
En jeg kjenner fikk levert feil dimensjon men det var bare å sende tilbake og de riktige ble levert
uten noe tull og tøys fra dekkonline sin side..
Loggført

If it was meant to go fast, it wouldn't be brick shaped !
RødeBaron
Supermedlem
*****
Innlegg: 1504
Bosted: Vevang



Vis profil WWW
« Svar #74 på: desember 28, 2011, 16:24:45 pm »

Har handlet en gang og gjør ikke det mer.

Da dekkene aldri kom purret jeg og sleit noe jævli. for det første så sliter de med norsken, og for det andre måtte jeg skrive og sende en jævla erklæring på at jeg ikke hadde stjært dekka og samtidig gått manngard i nabolaget og spurt og leita. etter mye om og men og lang tid sendte de nye dekk.

PES!

og ikke nok med det, da de greide og finne dekka de hadde rota bort prøvde de å føkkings prakke på meg de og.

dra te helvete sa i.
« Siste redigering: desember 28, 2011, 16:27:38 pm av RødeBaron » Loggført



original buddie                  Bugbuddies.no
ghia69
Supermedlem
*****
Innlegg: 635
Bosted: Bodø


Ghian min


Vis profil
« Svar #75 på: desember 28, 2011, 23:27:51 pm »

Bruker dem alltid når jeg bestiller dekk. Raske, pålitelige og rimelige.
Har hørt noen motargumenter mot på bestille på nett at dekkene enten er urunde eller gamle. Har aldri opplevd noen av delene.

Jeg vil i allefall anbefale dem. Har bestilt fra dem 4 ganger.

Mvh,
Espen
Loggført

Atmobil
Supermedlem
*****
Innlegg: 937
Bosted: Litt over alt, men mest vanlig i Trøndelag....



Vis profil
« Svar #76 på: desember 29, 2011, 04:35:01 am »

Bruker dem alltid når jeg bestiller dekk. Raske, pålitelige og rimelige.
Har hørt noen motargumenter mot på bestille på nett at dekkene enten er urunde eller gamle. Har aldri opplevd noen av delene.

Jeg vil i allefall anbefale dem. Har bestilt fra dem 4 ganger.

Mvh,
Espen

Min erfaring er faktisk det motsatte, handla en gang vinterdekk som var 3 år gamle fra en lokal dekkforhandler. De sa de var nye og jeg så ikke at de var gamle før mye senere, alt for sent å reklamere var det iallefall. Motsatt med nettbutikker hvor alder er oppgitt når du bestiller dekket.
Loggført

Gunnar|Rennfahrer2
Supermedlem
*****
Innlegg: 1844
Bosted: Hernes i Elverum


Min Cornerstone


Vis profil WWW
« Svar #77 på: desember 29, 2011, 16:00:48 pm »

Det er det samme uansett hvor jeg bestiller på nett syntes jeg, om man må reklamere er det noe dritt. Jeg må selv vurdere om jeg tar sjansen.
Jeg har handlet mange ganger på dekkonline og har fått det jeg har bestilt hver gang. Og jeg er helt enig, det lønner seg selvfølgelig mest når du har billig omlegging. Og så er det fint å se hva som er tilgjengelig når en skal handle. På lokale dekksjappa må jeg ta til takke med det dem har.
Loggført

Bobler 54-75 x antall
Buss 73
Min Prosjekttråd
riskyer
Supermedlem
*****
Innlegg: 824
Bosted: Skien


76 bay


Vis profil WWW
« Svar #78 på: januar 01, 2012, 22:43:40 pm »

Har forsåvidt god erfaring med dem, bortsett fra at jeg fikk 2 dekk til mc for en liten stund siden som hadde prod dato i 2007  Rekker tunge
Resten har vært "færske!"  Blunker
Loggført

Alt MÅ ned!!
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #79 på: januar 01, 2012, 22:52:52 pm »

Kjempefornøyd selv.
Jeg har aldri handlet dekk på dekkonline fordi prisene er spesielt bra. Jeg har handlet dekk der fordi de leverer dimensjoner som jeg ønsker (og som de lokale dekkbutikkene bare ler rått av når jeg spør etter... feks 165/35-17....). At dekkonline er relativt rimelige også får man ta som en bonus Glad
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Eastside
Medlem
***
Innlegg: 177
Bosted: Oslo


Vis profil

« Svar #80 på: januar 01, 2012, 22:59:44 pm »

Brukt disse to ganger. Første gang var det høydekast i dekkene, jeg returnerte og fikk pengene tilbake. Det gikk veldig fint, helt til de 13 mnd etterpå skulle ha meg til å betale igjen, da produsenten hadde avslått klagen. (de mente det ikke var høydekast, noe som var bekreftet fra Dekkmann at de hadde)
Betalte ikke og det gikk greit.

Rett før denne beskjeden kom bestilte jeg fire 19" sommerdekk fra Pirelli i dailydriveren, disse var bare fire år gamle og et av dekkene var det rift i kanten som ligger an mot felgen, så det slapp ut luft (montert på litt bred felg som ga strekk). Da jeg reklamerte på det dekket kunne de ikke sende meg nytt, fordi det ikke fantes flere.

Mulig jeg har vært uheldig, men kan absolutt ikke anbefale dekkonline
Loggført
1303SS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2526
Bosted: solbergmoen



Vis profil
« Svar #81 på: januar 02, 2012, 12:35:34 pm »

Bruker dem alltid når jeg bestiller dekk. Raske, pålitelige og rimelige.
Har hørt noen motargumenter mot på bestille på nett at dekkene enten er urunde eller gamle. Har aldri opplevd noen av delene.

Jeg vil i allefall anbefale dem. Har bestilt fra dem 4 ganger.

Mvh,
Espen
Kan anbefales mange her på jobben som er fornøyd. Glad Glad
Loggført

1972 1302 jub.nr20001941
1963 tempo taifun

1937 swithun s98

Meld deg inn i klubben vår: http://www.vvwklubb.no/meld-deg-inn-i-klubben/
Sider: 1 2 [3]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!