Lakk-Hjelp

<< < (4/12) > >>

Tistlo:
Det er vel ikkje mangen forhandlarar av bil-lakk her på Voss, men eg veit om eit par lakk/karosseri-verkstader

caben:
Du kan jo ta en prat med disse og få hjelp,selv har jeg brukt Sikkens BT lakk som er beregnet på lastebiler og lasteblrammer,lakkerte ei bunnplate med den lakken,den er like fin under etter mange års bruk.Serie18 lakken er også meeeget slitesterk,bruker kun denne på lakk av veteranbiler.Den er lett å legge,flyter fint og får en glassklar overflate. ::)

Tistlo:
Høyrest bra ut :)

Roy Grelland:
selv har jeg brukt benga-lakk på en del detaljer, inkl bunnplata, og det funker bra. kan sprøytes men flyter fint ut med pensel også. dne er 1-k, men blir veldig hard. Finnes i normale bygge/malings-sjapper, og kan blandes i alle farger. Bruker syregrunning og 2-k epoxy-grunning. den lokale malings-sjappa har ppg sine bilprodukter på hylla.

Tistlo:
Eit nytt spørsmål dukkar opp i hovudet/hode mitt; Ka er greio med syregrunning? høyrest ut som eit sånt etsande syrebad -opplegg.

Oi, dar dukka da jammen meg opp eit nytt spørsmål, ja; I ka rekkefølgje skal eg bruka alle desse forskjellige malingane??

Min teori:
1. Sandblås/puss ned/slip/rens, der det skal lakkast.
2. Syregrunning
3. Epoxy-grunning
4. Filler(?)
5. Dekkfarge

Er litt i tvil på om eg skal ha alle desse sortane, men det veit vel nokon av dekan

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side