Lakk-Hjelp

<< < (2/12) > >>

Tistlo:
Er vist litt amatør på dette feltet;
2-komponent-lakk, vil det sei lakk tilsett herder?

Og, eg har ikkje tenkt å fjerne noko grunning for eg vart nett ferdig med pedalane i kveld, og vel, det får duga. Sjøl om det ikkje er 100%

Så eg skal då oppgradera meg frå 1til 2komponent-lakk og grunning, men eg har endå ikkje fått nokon tips om anbefalingar, kor eg får tak i sånt og til ka pris...

-Marius-:
2k-lakk er tilsatt herder ja:) Dette er jo egentlig ikke dyrere, men du må jo ha ei god sprøyte. Denne må jo renses godt etter bruk. Det er litt mere jobb og bruke 2k lakk og sprøyte. Hvor man får kjøpt dette i ditt område vet jeg ikke. Ta en titt på gulesider:) Kjøp deg ei sprøyte hos biltema så kan du starte trening. Det er litt vanskelig, men jeg er sikker på at du får det til:)

Tistlo:
Har allerede ei "lav-budsjett"-sprøyta. Manglar berre maling. Men ka er det de renser sprøyto med då? whitesprite?

KnastenradUndKnotenblech:
vanligvis  er det 2k acryl baserte produkter som blir brukt og de vasker man med "vasketynner"
det vet de som selger deg lakken.

wide5:
cellulosetynner/vasketynner kjøpes billigst hos malesjappa. Kjøpte 5 liter på star maling. Kosta next to ingenting. ;)
Petter'n.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side