juni 12, 2024, 21:21:37 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: T2 SPLITT DELER HOS VENG  (Lest 1506 ganger)
tmw
Medlem
***
Innlegg: 128
Bosted: Klepp



Vis profil
« på: oktober 26, 2010, 07:34:25 am »

Selv om jeg vet at Veng ikke er verdens beste på kvalitet, så vil jeg alikevel fortelle at jeg ser at det er utvidet sortiment, enn hva det var tidligere. Dersom noen skulle være inntresert. Har bl.a front, gulv til lasterom m.m
Loggført
nobrakes
Supermedlem
*****
Innlegg: 3452
Bosted: oppland



Vis profil
« Svar #1 på: oktober 26, 2010, 17:18:01 pm »

synes mye av det er dyrt jeg, spes når det paser snaut nok halvveis, og man ender opp med å hive delen å vente i 7 lange på bedre og enda dyrere deler annenstedsfra..
mine mening, sikkert andre som mener no anna  Blunker
Loggført

If it has Tits or Tires , it is going to get you in trouble.... Arnstein !
Splittbuss
Seniormedlem
****
Innlegg: 429
Bosted: Sykkylven



Vis profil
« Svar #2 på: oktober 27, 2010, 06:46:22 am »

synes mye av det er dyrt jeg, spes når det paser snaut nok halvveis, og man ender opp med å hive delen å vente i 7 lange på bedre og enda dyrere deler annenstedsfra..
mine mening, sikkert andre som mener no anna  Blunker

Hvor finner en gode deler som passer noenlunde?

Har noen erfaring fra å bestille på nett fra desse "butikker"?
Loggført
RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« Svar #3 på: oktober 27, 2010, 10:13:57 am »

I Norge skaffer vel både Unneberg og VW Veteranservice det meste du trenger. Verdt å sjekke opp før du bestemmer deg!

I utlandet finnes det mange alternativer. Har selv handlet hos AH Schofield i England for noen år tilbake, solid kvalitet på det jeg fikk derfra, i alle fall (utriggere, gulvhjørner fremme og jekkfester). http://www.ahschofield.co.uk/50-67-brp1.php
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #4 på: oktober 27, 2010, 10:30:46 am »

Er vel gerson plater som er tingen, garantert natt og dag i forhånd til vreng.. men ikkje gratis då.
Wolfsburg west i USAen lagar og mykje bra deler. blandt anna golv frammme og cargogolvet i BRA kvalitet og nesten billigare enn veng med dagens dållar kurs. Alle grå platedeler frå wolfsburgwest er deler som dei lagar sjøl, og dei er bra. svarte platedeler er somregel veng/klokkerholm/igp som er synonymt med tynt stål og variabel passform. og so har du raud oransje deler som er mellomtingen. tjukkare stål og bedre passform enn veng&co.
Du får det du betalar for ivertfall Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Rocket-Racing
Supermedlem
*****
Innlegg: 1771
Bosted: Sande i Vestfold



Vis profil
« Svar #5 på: oktober 27, 2010, 21:34:25 pm »

Som Tistlo nevner har Wolfsburg West en del bra deler, finnes vel også noe i England.
Ellers er det de grønne delene til Gerson som gjelder. De er av en så totalt annerledes kvalitet og passform enn Veng at det er ikke en vurdering hva man skal bruke om man vil seg selv og bilen vel  Blunker
Loggført

If it ain't broke... sell it & buy one that is

SCREWDRIVER #6

www.screwdriversnorway.blogspot.com
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!