april 20, 2024, 08:31:37 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: HER ER DET ANLEDNING TIL Å KOMME MED INSPILL, ANDRE TYPER AV VÅRE KJØRETØYER.  (Lest 1225 ganger)
svenole
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 1047
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« på: oktober 28, 2010, 23:07:11 pm »

Denne siden er VSN privat så det går greit på forumet.
« Siste redigering: mai 13, 2013, 21:43:26 pm av svenole » Loggført
SplitMan
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #1 på: oktober 28, 2010, 23:41:02 pm »

Godt poeng det Sven Ole - her er det bare de som er registrert som medlem i VSN som kan lese. Et spm jeg har - hva er kallenavnet her på forumet til han nybakte Kubeleieren som var med på SCC?

Loggført

SCREWDRIVER #2
svenole
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 1047
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« Svar #2 på: oktober 29, 2010, 16:23:08 pm »

Det er EspenN
Det er fint at det kommer inn noen nye og aktive som styrker miljøet og interessen. Også fint om vi får liv i denne logen. Jeg tror faktisk at vi må gjøre denne plassen kjendt. Det er mye spennende der ute. Ikke bare Schw. så er det sakt.
Takk for fine bilder med klausul, godt jobbet Øystein.
Sven Ole.
« Siste redigering: oktober 29, 2010, 20:50:04 pm av svenole » Loggført
SplitMan
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #3 på: november 16, 2010, 16:07:13 pm »

Det er EspenN
Det er fint at det kommer inn noen nye og aktive som styrker miljøet og interessen. Også fint om vi får liv i denne logen. Jeg tror faktisk at vi må gjøre denne plassen kjendt. Det er mye spennende der ute. Ikke bare Schw. så er det sakt.
Takk for fine bilder med klausul, godt jobbet Øystein.
Sven Ole.

Hvilke bilder var det du tenkte på Sven Ole?

Og hva er nummer og bakgrunn på EspenN sin Kubel?
Loggført

SCREWDRIVER #2
svenole
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 1047
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« Svar #4 på: november 16, 2010, 20:04:55 pm »

Dem du sendte meg med klausul, egen Scw.
Regner med det er den tidligere Pande- Rolfsen sin.

Noe mere om restaureinga av schwimmen, vi må få noen flere på vannet Øystein. Har foresten et lings støtdemperhus som du kanskje trenger. Hvor mange pils?


Jeg håper vi kan bytte roller med det første, det hadde jo vært lækkert i denne konkrete saken.


* 2010.jpg (137.01 KB, 675x450 - vist 164 ganger.)
« Siste redigering: november 16, 2010, 20:14:10 pm av svenole » Loggført
SplitMan
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #5 på: november 16, 2010, 23:03:42 pm »

God kveld Sven Ole...

Det drar ut med Schwim-restaureringa.... som du vet; Jeg trenger en stor haug med cash for å komme videre og frem til du med innlevelse og stor overbevisning greier å fortelle meg hvilken annen bil jeg kan leve uten...så greier jeg ikke få inn de kronene jeg trenger til Schwim-resto... Men det kommer og jeg jobber sakt men sikkert frem mot det. Vi trenger absolutt flere på vannet her i Norge. Legg til side den demperen til meg...pilsen blir vi enig om.

Jeg driver og vasker igjennom registeret mitt litt...med fokus på Kubel denne gangen... et par spm til deg:
- Hva er status på begge bilene som familien Fjell på Blaker hadde?
- Ute i den HMK-låven i Asker står det en demontert, men bra Kubel.... den er registrert på VD-65842. Hvilken bil er dette...du må kjenne bakgrunnen på den?

Øystein
Loggført

SCREWDRIVER #2
svenole
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 1047
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« Svar #6 på: desember 07, 2010, 23:16:34 pm »

VD kubeln må være en av mine gamle. solgt til Bjørn Walseth Trondheim og han solgte videre sørover rundt 1975.

Fjell. Det siste jeg hørte var at familien tok vare på dem. Den tyske lastebilen han hadde mange timer på, en nydelig retaurering med tildeling av HMK prisen ble solgt til England i følge Bjørn. Han er den som sitter nærmest til når det gjelder disse bilene. Har forstått det slik at noen i HMK miljøet har vært svært hjelpsom til å rydde. De som har de bilene er ikke interisert i VW miljøet i hvert fall?

Hvilke biler og hva du rydder kan jeg hjelpe deg med. Det bruker ikke jeg mere en en time på, så finner vi tappekranen og du får krise og trøste øl. Og så får du den eneste virkelige perlen du har til å skinne.

Et hjertesukk. Hos enkelte er det vel bare pengene som rår uten å si noe mindre pent om noen. Eller som Pascall sa, enkelte mennesker bidrar ikke mere til verden en fulle dostamper.
« Siste redigering: desember 07, 2010, 23:22:53 pm av svenole » Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!