april 26, 2024, 20:22:57 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 3 [4] 5
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Oslo-treff i 2011  (Lest 31348 ganger)
Boblebaard
Seniormedlem
****
Innlegg: 419
Bosted: Ski



Vis profil
« Svar #90 på: mai 19, 2011, 10:05:06 am »

Tja, hadde det ikke vært for at jeg er med å arrangerer Norges desidert største biltreff i mai, juli og september + et på Mantorp i Sverige i juni så kunne jeg sikkert hjulpet til med noe. Er faktisk ute av sofaen og arrangerer et biltreff i februar også...  Blunker
Vet ikke om du har hørt om Gatebil, men vi har i alle fall ett treff på Vålerbanen førstkommende helg. Der er ALLE hjertlig velkommen!

Men for all del, så må du gjerne kose deg i sofaen for min del...
Loggført
Espen/VW54
Supermedlem
*****
Innlegg: 2625
Bosted: Plankebyen (Fredrikstad)



Vis profil
« Svar #91 på: mai 19, 2011, 10:29:59 am »

Se her ja, her er sytekoret godt i gang ser jeg Glad Dette er kanskje litt symptomatisk for at Oslo VW Club ble lagt ned; mange meninger, men ingen gidder gjøre noe.

Det ble altså ikke noe oslo treff. Men en fest sammen med slackers...

Que?? Det har ikke på noe tidspunkt vært planer om noe annet enn at dette skal være en fest sammen med Slackers Glad



Sakset fra første innlegg.. : Målet er et Oslo-treff som fyller tomrommet etter Volksfest

Men for all del, det blir sikkert koselig.

Loggført
JonB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2392
Bosted: Vestfold


Vis profil

« Svar #92 på: mai 19, 2011, 11:10:28 am »

Se her ja, her er sytekoret godt i gang ser jeg Glad Dette er kanskje litt symptomatisk for at Oslo VW Club ble lagt ned; mange meninger, men ingen gidder gjøre noe.

Det ble altså ikke noe oslo treff. Men en fest sammen med slackers...

Que?? Det har ikke på noe tidspunkt vært planer om noe annet enn at dette skal være en fest sammen med Slackers Glad



Sakset fra første innlegg.. : Målet er et Oslo-treff som fyller tomrommet etter Volksfest

Men for all del, det blir sikkert koselig.



Og det er ikke alltid man når målene man setter seg. Det viktigste her er tross alt at barna på Radiumhospitalet får en godt slump penger! Om det blir en fest sammen med Slackers eller et termostreff på Bogstad burde være likegyldig. Sosialt blir det og garantert hyggelig!
Loggført
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #93 på: mai 19, 2011, 11:32:51 am »

Boblebaard, gjør det egentlig sytingen din mindre lettvint?

Ærlig talt folkens, hvorfor så mye klaging på at vi prøver å få til noe for luftkjøltmiljøet i Oslo?!? Jeg ser i ettertid at det var en tabbe å invitere folk til å komme med forslag her på forumet og dermed gi mange forhåpninger om at akkurat deres forslag skulle bli realisert. Det hadde sikkert vært bedre om vi bare presenterte en ferdig pakke.

Til Espen/VW54, det er nettopp å fylle tomrommet etter Volksfest vi prøver å gjøre! Målet er å arrangere noe sosialt for Oslos VW-folk, en ny møteplass siden vi har mistet Volksfest. Det har dog aldri vært planer om et "Volksfest II", som jeg også skrev i første innlegg.  Slackers inviterer til treff, så er det klart at det blir en fest sammen med Slackers Glad

Vi arrangerer et treff første helgen i juni og alle er velkomne til å være med. Etter å ha sjekket ut et utall mulige treff-steder i Oslo, har vi valgt å legge treffet til Nannestad. Ved å gjøre det billig, blir det mer penger til overs til Radiumhospitalet. Vi føler oss rimelig trygge på at det kommer til å bli et veldig hyggelig treff uansett om det er på Bogstad Camping eller på Nannestad.
Loggført

1969 Militær-buss
trOND
Medlem
***
Innlegg: 176
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #94 på: mai 19, 2011, 11:42:42 am »

En liten praktisk sak:  Hvor mange er det plass til på "tunet" (Antall biler)?

Loggført

“There is no such thing as fun for the whole family.”

Karmann Ghia 1970 modell
VW Golf C 1983 modell
Boblebaard
Seniormedlem
****
Innlegg: 419
Bosted: Ski



Vis profil
« Svar #95 på: mai 19, 2011, 12:01:13 pm »

Har ikke noe problem med å forstå at du oppfatter det som syting når jeg setter ting litt på spissen, men når dere "annonserer" planer for et nytt Oslo treff og ber om tips, bør dere kanskje komme opp med noe bedre en en frillfest på tunet. Tror ikke mange forventet at alle brikker ville være på plass i år heller, men i det minste noe som kan oppfattes som et treff og ikke bare en grillfest med kompisene. Håper for all del at det kommer mye folk, sånn at noen gidder å gjøre noe mer ut av dette senere, men jeg for min del kan dessverre ikke komme denne helgen pga andre arrangementer. Men det er du vel kanskje like glad for nå likevel?
Loggført
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #96 på: mai 19, 2011, 12:28:31 pm »

Trond, det er plass til alle som vil komme Glad

Boblebaard, det må være rom for å debattere litt på forumet uten at det går ut over hvem som er velkomne eller ikke Glad Klart både du og alle som vil er velkomne til: Slackers' grillfest på tunet! Takk for hjelpen med bra navn på treffet  Glad
Loggført

1969 Militær-buss
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #97 på: mai 19, 2011, 12:36:50 pm »

Gratulerer Slackers og Espen med endelig spikret treff!

Vi visste begge det ville bli en utfordring å lage i stand et treff som vil tilfredsstille Volksfest publikumet, da vi vekslet stafettpinnen, så at noen er skuffet er ikke overraskende sånn sett. Forventet man et Volksfest-lignende treff så har man hatt feil forventning, da Volksfest til slutt ble et resultat av mange år med prøving og feiling. Bare fordi man har litt penger er det ikke sagt man har alle resurser på plass for noe lignende arrangement. Espen & co har virkelig gjort en innsats her, hatten av til dere for det.

Slik jeg forstår det er dette et åpent treff der man vil inkludere alle som ellers vil på treff, håper dere får mange oppmøtte og at det blir en suksess, ønsker dere lykke til  Glad
Loggført
holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #98 på: mai 19, 2011, 13:07:30 pm »

En liten praktisk sak:  Hvor mange er det plass til på "tunet" (Antall biler)?


Tja,,,100 kanskje
Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
Lowlife
Supermedlem
*****
Innlegg: 3524
Bosted: Det lille møkkastedet Siggerud.



Vis profil
« Svar #99 på: mai 19, 2011, 20:45:10 pm »

En liten praktisk sak:  Hvor mange er det plass til på "tunet" (Antall biler)?


Tja,,,100 kanskje

Et forslag til alle som er skuffet: Vi hevner oss med å fylle tunet med 200 biler. Glad
Loggført

LP kontaktperson:tlf. 90746649.
Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene.
Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid.
Freedom comes with a cool set of wheels.
Member of LP,NO,MDR and SIM.
jubaluba
Supermedlem
*****
Innlegg: 847
Bosted: Lørenfallet



Vis profil WWW
« Svar #100 på: mai 21, 2011, 15:16:54 pm »

Dette høres veldig bra ut. Noe sånt er det jo også fullt mulig å få til flere ganger i løpet av sesongen.
Loggført

1972 1302 Delebil som ble til spiker.
1971 1302s "frøken Blå".
1963 1200 "frøken Rød"
1973 Transporter "Hippie container" (medeier).
1992 Polo (løste seg opp i regnet).
1994 Golf "svart-stygga" (avlivet).

(o\ ! /o)   (o\_!_/o)   (o=|=o)   |o\*/o|   |o```o|  |o| ° |o|
Sti
Seniormedlem
****
Innlegg: 360
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #101 på: mai 21, 2011, 18:54:05 pm »

Flott EspenX og Slacker's! Selvfølgelig kommer jeg og det er jammen meg ikke lenge til heller!!
Loggført

boble54
Seniormedlem
****
Innlegg: 376
Bosted: Skjetten


Vis profil

« Svar #102 på: mai 24, 2011, 11:57:29 am »

Trond, det er plass til alle som vil komme Glad

Boblebaard, det må være rom for å debattere litt på forumet uten at det går ut over hvem som er velkomne eller ikke Glad Klart både du og alle som vil er velkomne til: Slackers' grillfest på tunet! Takk for hjelpen med bra navn på treffet  Glad

Hvor fra og når starter felleskjøringen?
Loggført

-54 1200
-74 1303 Big
-76 1303 Cab
-76 T-2 Westfalia Camper
-87 T-3 Reimo Camper
 
Meld deg inn i klubben vår: http://www.vvwklubb.no/meld-deg-inn-i-klubben/
Atle
Supermedlem
*****
Innlegg: 862
Bosted: Jessheim.



Vis profil
« Svar #103 på: mai 24, 2011, 13:59:53 pm »

Trond, det er plass til alle som vil komme Glad

Boblebaard, det må være rom for å debattere litt på forumet uten at det går ut over hvem som er velkomne eller ikke Glad Klart både du og alle som vil er velkomne til: Slackers' grillfest på tunet! Takk for hjelpen med bra navn på treffet  Glad

Hvor fra og når starter felleskjøringen?
[/quot

Jeg lurt på også.
Loggført

Instagram.com: atlevwgal.

Vw Golf 2015
Nest boble eller buggy.
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #104 på: mai 25, 2011, 18:22:41 pm »

Jeg må opp på Nannestad og ordne til treff tidlig på dagen og får neppe vært med på felleskjøringen, men tidligere har vi møttes ved McDonald's på Furuset når vi skal den veien. Hva med å møtes der f.eks. i 13-tiden for felleskjøring opp?
Loggført

1969 Militær-buss
holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #105 på: mai 25, 2011, 20:26:52 pm »

En liten praktisk sak:  Hvor mange er det plass til på "tunet" (Antall biler)?


Tja,,,100 kanskje

Et forslag til alle som er skuffet: Vi hevner oss med å fylle tunet med 200 biler. Glad
Vi har sjekket,,tomta er klar for 200  biler  Gliser
Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
Volkswagen
Juniormedlem
**
Innlegg: 83
Bosted: Maura



Vis profil
« Svar #106 på: mai 25, 2011, 20:47:29 pm »

Hvor i Nannestad blir treffet?
Loggført
holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #107 på: mai 25, 2011, 20:58:19 pm »

Hvor i Nannestad blir treffet?
http://kart.gulesider.no/m/amrq1
Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
JonB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2392
Bosted: Vestfold


Vis profil

« Svar #108 på: mai 25, 2011, 21:44:29 pm »

Gjett om jeg gleder meg!! Teiecamperen er klar for treff igjen!!
Loggført
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #109 på: mai 25, 2011, 23:12:06 pm »

I Slackers er vi så moderne at vi også inviterer til VW-treff på Facebook Glad

http://www.facebook.com/event.php?eid=177962048925166
Loggført

1969 Militær-buss
Fredrik S.
Medlem
***
Innlegg: 220
Bosted: Mogreina


Vis profil

« Svar #110 på: mai 26, 2011, 01:30:18 am »

Hepp. Kommer litt sent inn i debatten her, men kan ikke se for meg at det kan være videre komplisert å arrangere et treff i Oslo, evt. i tillegg til grilling hos Slacker's (som sikkert blir knall).

Når det gjelder tips til location så er det mange muligheter innenfor bygrensa. Som hobbyfotograf så ønsker jeg meg et treff på en litt kul location der man kan parkere på asfalt/betong. Forslag til litt kule steder kan være Filipstadkaia (mye ledig plass på kaia og bør la seg gjøre å få tillatelser), Grefsenkollen (servering og fantastisk utsikt). Det er også en ganske kul parkeringsplass like ved slalombakken på Grefsen (retning Tonsenhagen). Sikkert mange andre plasser også. Inne på et fabrikkområde eller noe slikt hadde jo vært tøft da!

Loggført

Mvh
Fredrik Sørlie

"If it doesn't take me to heaven - I'll drive it straight to hell!"
Lowlife
Supermedlem
*****
Innlegg: 3524
Bosted: Det lille møkkastedet Siggerud.



Vis profil
« Svar #111 på: mai 26, 2011, 07:32:40 am »

En liten praktisk sak:  Hvor mange er det plass til på "tunet" (Antall biler)?


Tja,,,100 kanskje

Et forslag til alle som er skuffet: Vi hevner oss med å fylle tunet med 200 biler. Glad
Vi har sjekket,,tomta er klar for 200  biler  Gliser



F.... Noen som vet hvor man kan skaffe 200 luftkjølte biler til?
Loggført

LP kontaktperson:tlf. 90746649.
Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene.
Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid.
Freedom comes with a cool set of wheels.
Member of LP,NO,MDR and SIM.
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #112 på: mai 26, 2011, 09:04:27 am »

Hepp. Kommer litt sent inn i debatten her, men kan ikke se for meg at det kan være videre komplisert å arrangere et treff i Oslo, evt. i tillegg til grilling hos Slacker's (som sikkert blir knall).

Når det gjelder tips til location så er det mange muligheter innenfor bygrensa. Som hobbyfotograf så ønsker jeg meg et treff på en litt kul location der man kan parkere på asfalt/betong. Forslag til litt kule steder kan være Filipstadkaia (mye ledig plass på kaia og bør la seg gjøre å få tillatelser), Grefsenkollen (servering og fantastisk utsikt). Det er også en ganske kul parkeringsplass like ved slalombakken på Grefsen (retning Tonsenhagen). Sikkert mange andre plasser også. Inne på et fabrikkområde eller noe slikt hadde jo vært tøft da!

Hvis man arrangerer et dagstreff, er muligens parkeringsplasser/skolegårder osv en mulighet hvis man bare skal stå der noen timer. Men det blir langt verre å få tillatelser når man satser på overnattingstreff for hundre pluss biler og har behov for sanitæranlegg, teltplasser osv. Det er min erfaring etter å ha sjekket ut en rekke mulige steder og hatt endel kontakt med Oslo kommune, bydeler og Park og idrett de siste månedene. Mange åpne plasser i byn, parkeringsplasser osv som er kommunal eiendom, er også gjerne leid ut til private parkeringsselskaper, noe som gjør leie for et treff vanskelig.
Loggført

1969 Militær-buss
Fredrik S.
Medlem
***
Innlegg: 220
Bosted: Mogreina


Vis profil

« Svar #113 på: mai 26, 2011, 14:00:58 pm »

Er ikke et dagtreff helt ok da?
Loggført

Mvh
Fredrik Sørlie

"If it doesn't take me to heaven - I'll drive it straight to hell!"
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #114 på: mai 26, 2011, 14:34:49 pm »

Personlig synes jeg dagstreff er litt kjedelige, og at treff med overnatting ofte blir litt mer sosiale. Det er nå bare min mening Glad
Loggført

1969 Militær-buss
Espen/VW54
Supermedlem
*****
Innlegg: 2625
Bosted: Plankebyen (Fredrikstad)



Vis profil
« Svar #115 på: mai 26, 2011, 15:27:15 pm »

Er ikke et dagtreff helt ok da?

Kan da ikke ha treff uten fest og fyll vel?
Loggført
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #116 på: mai 26, 2011, 16:16:13 pm »

Min hang til overnattingstreff skyldes nok også at jeg ikke kjører boble, men buss. Når man først har utstyrt Bayen for campinglivet, så må man bruke det også Glad
Loggført

1969 Militær-buss
bugbabe
Nybegynner
*
Innlegg: 48
Bosted: Gjerdrum


Vis profil

« Svar #117 på: mai 26, 2011, 17:43:33 pm »

Et nattetreff må jo være midt i blinken for din døgnrytme Fredrik Glad

Gleder meg til en sosial kveld/natt/helg med Slackers, og for en mega bra oppladning til Bug Run og Christer'N Petterson!! Osteaktig
Loggført
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #118 på: mai 26, 2011, 20:48:46 pm »

Vi håper å se mange av dere på Hurum Rundt Cruisingen søndagen etter Blunker

- Rikard
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Skaug
Supermedlem
*****
Innlegg: 912
Bosted: Bærum, Akershus



Vis profil WWW
« Svar #119 på: mai 27, 2011, 08:34:48 am »

Det er jo ikke før etter kirketid, så jeg kan ikke forstå det skulle være et problem  Blunker
Loggført

Sider: 1 2 3 [4] 5
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!