november 01, 2024, 01:44:11 am
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Snikk-snakk
>
"slå et slag mot privat bilismen" 1979
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: "slå et slag mot privat bilismen" 1979 (Lest 1214 ganger)
Håvard Hoem
Seniormedlem
Innlegg: 333
Bosted: Toten
Klubbløs #002
"slå et slag mot privat bilismen" 1979
«
på:
desember 07, 2010, 11:03:57 am »
fant dette bilde på ett venteværelse her om dagen.. bortsett fra at de knuser ei stakkars boble, så la jeg merke til kapslene....
sånne har jeg aldri sett før, noen som vet noe om de? hva er dette?
Håvard
SCAN0001 2.jpg
(97.68 KB, 523x738 - vist 233 ganger.)
Loggført
70 1300
vwsolli
Supermedlem
Innlegg: 2447
Bosted: Fredrikstad
1972 Bay & 1976 Bay
Sv: "slå et slag mot privat bilismen" 1979
«
Svar #1 på:
desember 07, 2010, 12:33:07 pm »
Sikkert ikke vw kapsler
Skulle sikkert bare "pynte" bilen litt før klovnen skulle gå til med slegga
Loggført
1968 T1 (Solgt)
1972 T2
1968 T1 (solgt)
1976 T2 (konebil)
Håvard Hoem
Seniormedlem
Innlegg: 333
Bosted: Toten
Klubbløs #002
Sv: "slå et slag mot privat bilismen" 1979
«
Svar #2 på:
desember 07, 2010, 13:18:42 pm »
litt lettere å se her kanskje
1979 kapsel 3.wps
(60.5 KB - lastet ned 103 ganger.)
Loggført
70 1300
Kjell Roar
Supermedlem
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...
Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...
Sv: "slå et slag mot privat bilismen" 1979
«
Svar #3 på:
desember 07, 2010, 13:25:06 pm »
Har sett sånne kapsler før, men husker ikke spesifikt på hvilken bil. er nok 50-talls, var flere biler som brukte samme boltsirkel og felger.
F.eks IFA, DKW og andre merker som nå er på de evige jaktmarker...
Opel hadde også samme boltsirkel.
Loggført
Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert
Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...