mars 29, 2024, 13:28:24 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hvor handler man deler til Ghia?  (Lest 13097 ganger)
Notch67
Supermedlem
*****
Innlegg: 551
Bosted: Bergen


Vis profil

« på: mars 27, 2008, 20:19:15 pm »

Hei. Hvor er det best å kjøpe deler til ghia? Har gått til anskaffelse av et lett prosjekt.Siden bilen er rustfri,er det jeg trenger først og fremst gummilister/pakninger og Dashbordpadding(62mod) Er det WCM som er stedet eller finnes det andre mer spesialiserte butikker?

Mvh
Loggført

Patina er for fattigfolk.
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7105
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #1 på: mars 27, 2008, 20:37:23 pm »

unneberg skaffer det meste av gummidetaljer etc, dette kommer fra VW heritage i England. Dash pad er det værre med. Det er ikke så mange som leverer gode pader, men hør med Unneberg ang det også, ellers har jeg god erfaring med Neuffer i Tyskland og HouseOfGhia i USA.
Loggført
trOND
Medlem
***
Innlegg: 176
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #2 på: mars 28, 2008, 14:44:11 pm »

Jeg har brukt Unneberg, og er veldig fornøyd med service. Du kan bestille direkte fra Herritage, men ved å bruke Unneberg så er du med på å opprettholde et Norsk alternativ. Jeg kjøpte også noe småtteri fra Jøran Larssen sin nettbutikk (www.vdub2you.com ), og opplevde meget bra service Glad

Loggført

“There is no such thing as fun for the whole family.”

Karmann Ghia 1970 modell
VW Golf C 1983 modell
Sonic
Supermedlem
*****
Innlegg: 1903
Bosted:


Vis profil

« Svar #3 på: mars 28, 2008, 17:36:22 pm »

Skal vi sponse Unneberg mener du ... etter siste bestilling fant jeg ut at det ikke lenger er aktuelt , prisene er rett og slett for dårlige .. (har vel med dollar vs pund å gjøre ) .
« Siste redigering: juni 12, 2009, 08:36:04 am av Sonic » Loggført
H-1411
Nybegynner
*
Innlegg: 30
Bosted: Lørenskog



Vis profil
« Svar #4 på: januar 28, 2010, 19:34:58 pm »

Hei, du bør se denne nettsiden  http://www.karmannghia.com/home.asp , jeg har kjempe god erfaring. den er oversiktlig og fin. du får også med en gratis delekatalog som er herlig Gliser netstedet er billig, det er frakten å må jeg si Blunker
Loggført

1970 Karmann Ghia cab
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!