april 27, 2024, 13:24:17 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 [3]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Turbo Town Shootout 18-19 juni 2011  (Lest 18764 ganger)
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #60 på: juni 20, 2011, 16:00:54 pm »

 Blunker
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #61 på: juni 20, 2011, 17:37:07 pm »

Nope, oppleves ikke som kjipt. Jeg hadde tatt turen allikevel og eneste forskjell er at jeg dro med meg bobla.

Jeg er optimist, noe man også må være år man kjører race med en boble,  og satser på at jeg slipper unna med en jobb som ikke tar all verdens tid for deg. Takk for at du tar på deg jobben! Du kjenner ikke tilfeldigvis noen som har en Weddle 3.88 R/P som de kan tenke seg å selge?

Bra klipp du la ut Berger. Man hører når toppen ryker mot slutten der.

BB

Kjipt å reise så langt for så lite... Men går ut ifra at det var nok å se på :-)

Har nok tid utpå sommeren. Men først burde den splittes å finne omfanget av havariet. Hus og mellomhus får alltid mye juling ved Pinion havari. Og bør nok skiftes uansett. Du får krysse fingerene for at pinionen ikke har flyttet seg for mye bakover og dratt med seg mainshaften din  Øyerulling
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Gunnar|Rennfahrer2
Supermedlem
*****
Innlegg: 1844
Bosted: Hernes i Elverum


Min Cornerstone


Vis profil WWW
« Svar #62 på: juni 21, 2011, 07:49:58 am »

Bravo til Totengjengen som tok en dagstur og som fikk en fiiiiin rødfarge med på kjøpet  Glad


Ai ai ai...

Toten gjengen bør rettes til evt "Hedmarkingene" ;-)

Morten (Hamar)
Tor      (Moelv)
Joakim  (Hamar)
Gunnar (Elverum)

Vi bestemte oss for å komme oss fortest mulig over i sverige for å kunne gli raskere frem på jevn fin svensk asfalt. Og det skulle lønne seg, vi kjørte inn en drøy time på tiden GPS'n begynte med. Vi kjørte ned på under 6 timer inkludert venting ved ulykke, matpause og dieselfylling.

For en perfekt dag. Mye fin kjøring, veldig bra organisert, raske saneringer, og for en fin plass.

Og passe intimt, gjengen av vw folk var ikke større enn at det ble skravling med nesten alle.

Jeg må uansett unnskylde litt for at jeg er så jævlig dårlig til å hilse skikkelig på folk. Skammelig.

Takk for en fin dag til de jeg pratet med.

Og dere andre, det er bare å komme seg av gårde neste gang. Tipper det kan bli telting ved senere anledning.
Loggført

Bobler 54-75 x antall
Buss 73
Min Prosjekttråd
Jee
Supermedlem
*****
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #63 på: juni 21, 2011, 08:21:16 am »

Hva er en Weddle R/P.. Har Kun hørt om Klingelberg og Gleason. Og ut ifra hva de hadde i hyllene sine er en "weddle" kun en glassblåst Gleason  Blunker    Men jeg kan jo ta feil.

Du kjenner ikke tilfeldigvis noen som har en Weddle 3.88 R/P som de kan tenke seg å selge?
Loggført

BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #64 på: juni 21, 2011, 09:57:50 am »

Jeg har kjøpt R/P fra Weddle. Om det kun er en glassblåst Gleason eller ikke aner jeg ikke men i desember så skulle dem ihvertfall ha 600 USD ekstra for sin egen kontra Gleason eller en German R/P. Dyr glassblåsing isåfall  Osteaktig

I den ødelagte kassen så er det en Klinkenberg såvidt jeg husker. Begynner å bli noen år siden jeg kjøpte den. Du ser det vel så fort du åpner den vil jeg tro.

Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Sonic
Supermedlem
*****
Innlegg: 1903
Bosted:


Vis profil

« Svar #65 på: juni 30, 2011, 19:10:30 pm »

Mye fine bilder , kjedelig Kalle ..(name of the game ) . Har ikke sett så mye som snurten av hva som skjedde med Trond Hæ? (møtte ikke , kjørte ikke Hæ )

Mvh
Erich
Loggført
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #66 på: juni 30, 2011, 19:26:41 pm »

Jeg fikk desverre aldri dratt pga jeg ødela ryggen kort tid før avreise. Fikk bilen klar men ikke meg selv. Tar det igjen på SCC
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Sonic
Supermedlem
*****
Innlegg: 1903
Bosted:


Vis profil

« Svar #67 på: juli 02, 2011, 12:43:40 pm »

Synd Trond ..

Mvh
Erich
Loggført
Sider: 1 2 [3]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!