april 19, 2024, 17:29:10 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: USA - service, kvalitet og kommunikasjon  (Lest 5111 ganger)
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« på: februar 25, 2011, 08:47:24 am »

Folkens,

Noen her inne som vil dele sine USA erfaringer med resten av folket?

Jeg har vært en ivrig innkjøper av deler fra USA i flere år og jeg har stort sett alltid vært svært fornøyd med både responstid, kvalitet og pris. Dette gjelder både varer fra enmannsforetak slik som KCR og store firma som Summit Racing, Jegs og i vår verden - CB.

Men noe har skjedd de to siste årene. Responsen uteblir, kommunikasjonen forverres, servicen daler, forsinkelser og i noen tilfeller - svindel. Først og fremst gjelder dette små foretak og ikke de proffe, store sjappene som virkelig forstår at de må yte ekstra når konkurransen hardner.

Hvorfor svarer dem ikke på konkrete forespørsler? Hvorfor holder dem ikke avtalte datoer? Hvorfor holder dem ikke avtalt pris? Jeg mistenkte inntil helt nylig at dette var noe som rammet oss utenfor USA i en høyere grad en andre men det var inntil jeg leste følgende post på et annet forum:

Time to clear the air here, I'm i still here YES
 
The problem is:

Marty takes the orders and the deposit and I don't see it until they show up state side even have been promised that i will get the  deposit money. These cranks cost a bunch to put together and i done with playing banker. Everybody in the aftermarket industry has everything prepaid why am I different? I supplied Marty with a crank 2 years ago (was paid at this time) only to have his customer call be up telling me that Marty has lost the crank and is not stepping up with a replacement. I make a placement at my cost shipped to the customer and have not received any money from anyone to cover the cost to me. Marty has since found the first crank and I'm still out of pocket for one crank. I don't have a problem with Marty and are only to happy to supply parts but I'm not the bank.

Right Now i have on the floor the following cranks ready to ship out:
 
1 crank for the Red Baron
1 crank for VWP
3 for Pauter

But no money

If anyone wishes to talk about the situation  please call me collect if need be: My land line # is   0064 3 548 4666  or on my cell 00640211249094


Kunden som bestilte og betalte en disse svinedyre veivene fra New Zealand svarer:

Bear paid for our crank in full when it was ordered and it was finished in a very acceptable amount of time. we asked Marty to hold it till Jack at jaycee was ready for it match to or case. When the time came Marty was called and asked to drop it by Jack's. Some time passeswhen  and we get a call that the crank still hadn't got there. we called Marty and he told us that it was mixed in with his moving boxes and he had to find it. More time goes by, no crank, no communication from Marty.? On the one year anniversary of buying and paying for(in full remember) our crank, i wrote Greg at Pro-Machine almost this exact letter. i added a few lines about the problems of our industry, lack of communicating, customer service, promised delivery dates etc.  I received an e-mail the next day from Greg. He was Very upset, and had already started machining us a new crankshaft! Greg had our crank done in a manner of a few days and sent off to heat treat. We asked Greg to the new crank straight to Jack when completed. Just before Jack received our new crank, he got a visit from one of his customers. Seems he purchased a new crank but couldn't find bearings for it or even what journals the rods were. Jack recognized our combo and called. Seems the man had bought the crank from a third party! Well a year and some later we finally got the crank we ordered, Jack gave the second one back to Marty and i just found out that Greg never got the second crank or the money for it. Greg is the only one in all this to step up, help and apologise for what happened. With the economy as it is and how small the VW family is, I think everyone needs to step up, treat others with respect and pracdice good business. If not, there may not be a VW industry any more.

garth
engine builder and crew chief Bear's VW Racing


Jeg har lyst å fremheve den siste setningen:

With the economy as it is and how small the VW family is, I think everyone needs to step up, treat others with respect and pracdice good business. If not, there may not be a VW industry any more.

Er ikke dette helt riktig? I en så liten og gjennomsiktig bransje som vår egen så finner jeg det merkelig at og ikke så lite provoserende at etablerte og dyktige leverandører ikke bretter opp ermene når tiden er inne.

Mvh
BB

Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Jee
Supermedlem
*****
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #1 på: februar 25, 2011, 09:56:14 am »

I de situasjonene du nevner over er det snakk om mye penger og bare store navn. Alle krever på sin måte Hollywood threatment.. Og da blir det fort gnissninger  Osteaktig   

Kommunikasjon har jeg fullt ut forståelse for at blir dårlig. Ihverfall pr mail. Telefon derimot, burde besvares om man er interessert i å fortsette i bransjen.
Jeg driver ikke stort.. men hver dag tikker det inn tilsammen 5-10 forespørsler pr mail eller PM fra diverse forum. Ca 5% av disse blir det noe av... resten snakk og nysgjerrighet. Har rett og slett blitt for enkelt å slenge avgårde noe elektronisk uforpliktende isteden for f.eks å ringe. Kan da forestille meg mengden de verdenskjente firmaene får.. blir jo da fulltidsjobb å svare på mail.

Kvaliteten betviler jeg alltid. Cip, Machine brothers og diverse andre selger smidde CrMo 4340 veiver over en lav sko.. som egentlig er støpt! Cima selger sylindre som måler 93,9mm ferdig med oppspenningshakk innvendig. Blokker kommer som klare til bruk, og inspisert. Hvor blokkhalvdeler er forskjøvet 8/100 millimeter og kamfølgerne ikke går inn i hullene sine..  Alt må dobbeltsjekkes!  Men er egentlig dette noe nytt!?  Øyerulling









Loggført

BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #2 på: februar 25, 2011, 10:24:35 am »

I de situasjonene du nevner over er det snakk om mye penger og bare store navn. Alle krever på sin måte Hollywood threatment.. Og da blir det fort gnissninger  Osteaktig   

Primadonnanykker har man i alle bransjer.

Kommunikasjon har jeg fullt ut forståelse for at blir dårlig. Ihverfall pr mail. Telefon derimot, burde besvares om man er interessert i å fortsette i bransjen.
Jeg driver ikke stort.. men hver dag tikker det inn tilsammen 5-10 forespørsler pr mail eller PM fra diverse forum. Ca 5% av disse blir det noe av... resten snakk og nysgjerrighet. Har rett og slett blitt for enkelt å slenge avgårde noe elektronisk uforpliktende isteden for f.eks å ringe. Kan da forestille meg mengden de verdenskjente firmaene får.. blir jo da fulltidsjobb å svare på mail.

Her er vi faktisk helt uenig. Er man i bransjen og det føles som en belastning at folk kontakter deg så er det bedre å gi fan. Fører ca 5% av 1825 / 3650 forespørsler til et oppdrag for deg så har du mellom 91 og 182 små eller store jobber pr år. Store firmaer har, som du nevner, sikkert en langt større pågang. Men så driver dem også stort. Betyr det at de kan tillate seg å yte dårligere service? Ron Lummus lar nå en ansatt ta alle telefoner for å filtrere samtalene og selv tar han kun bryet med å snakke med deg hvis han kjenner deg.

Selv hadde jeg igår en lang samtale med et USA firma som jeg anser som proffe og som driver stort i bilsport. Jeg måtte ringe dem 9 ganger bare for å bli overført til en svarer som sier takk for at du ringte og at samtalen er viktig for dem. De ber deg legge igjen navn og nummer så kommer dem tilbake. Det gjorde dem selvsagt ikke, internasjonale samtaler er jo dyrt. Jeg gav meg ikke og etterhvert svarte en kar som var alt annet en hyggelig og pratevillig. Men klart, jeg er nok bare en liten fjert i deres sammenheng men vær sikker på at jeg tenker meg om 2 ganger neste gang jeg kjøper noe derfra.     

Kvaliteten betviler jeg alltid. Cip, Machine brothers og diverse andre selger smidde CrMo 4340 veiver over en lav sko.. som egentlig er støpt! Cima selger sylindre som måler 93,9mm ferdig med oppspenningshakk innvendig. Blokker kommer som klare til bruk, og inspisert. Hvor blokkhalvdeler er forskjøvet 8/100 millimeter og kamfølgerne ikke går inn i hullene sine..  Alt må dobbeltsjekkes!  Men er egentlig dette noe nytt!?  Øyerulling

Nei, dette er ikke noe nytt. Men hva forventer man?
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Lars Rosenquist
Supermedlem
*****
Innlegg: 1098
Bosted: Tønsberg

Telefon 90148565


Vis profil

« Svar #3 på: februar 25, 2011, 12:57:15 pm »

Hei.
Vi driver selv  i bransjen og det er vel greit å gjøre de som ønsker interiør fra Lenny Coop
West Coast Classic Restauration  oppmerksom på noe.
Her er det IKKE noe vits i å bestille interiør lenger,du får mest sannsynlig ikke det du betaler for,han beholder pengene ,og interiøret kommer ikke.
Jeg er akkurat ferdig med vår sak derfra,fikk selvfølgelig pengene igjen gjennom mitt kortselskap.
Han tok imot vår ordre ,lovet rask levering,og tok betalt  på forskudd.
Han svarer ikke på mail eller forespørsel lenger,men tok mer enn gjerne mine penger ,det ble også belastet 2 ganger  for deler på kortet.Så styr unna.
Mvh Lars  VW Veterandeler

Loggført
Savanna67
Supermedlem
*****
Innlegg: 501
Bosted: Oslo-Skedsmo


Vis profil

« Svar #4 på: februar 25, 2011, 16:49:04 pm »

Tror USA nesten er blitt høyrisiko når det gjelder forhåndsbetaling av deler. En av de største grunnene til dette er nok den svært anstrengte økonomien der borte. Mange bedrifter går dårlig, og har lite å gjøre. Risikoen for at dine forskuddsbetalte penger blir brukt til å betale gamle regninger eller brukes til innkjøp av deler til en som har bestillt før deg er stor. Dette gjelder ikke bare vår lille verden men for mange andre deler av bilverdenen.
Vi i VW verden handler ofte for "småpenger" kontra andre bilmerker, er en del som er blitt lurt for STORE beløp i det siste året..

Har selv veldig blandet erfaring med produsenter i USA, noen innfrir 110% og betaler selv frakten om de bruker litt lengre tid enn avtalt, mens andre må man mase på i årevis før de sender varene...

Et tips er å sjekke The Samba på tilbakemeldinger, eller handle av anerkjente butikker som CB, Vw parts, Pauter mm.

BB: saken mellom Greg og Marty Staggs er vel typisk for det som jeg skriver over. Staggs er vel ikke en stort anerkjent firma...
At Greg ikke vil forskuddtere alt for Staggs er vel forståelig. At han ordner opp etter Staggs er veldig raust av han, men slik jeg ser det, vil han ikke at hans renomè og kvalitets produkter skal ødelegges av en useriøs forhandler i USA.

Så skal man ha super veiv, så bestiller man den direkte fra New Zealand....
Loggført
ORANGEBUG
Supermedlem
*****
Innlegg: 938
Bosted: buvika



Vis profil
« Svar #5 på: februar 25, 2011, 20:27:18 pm »

superglad for at dette blir snakket om, man kan jo bli så inni eitranes forbainja. bare så synd du skriv på utlæning BB Øyerulling (leses på trøndersk Gliser)
11` sesongen står faktisk i fare for min del. Bestilte deler fra Pauter for 5000 dollar, lenge før jul, svopp så tok de penga, måtte vente 3 laaange måneder før delene var levert, innså da fort at det gamle oppsettet på motoren må jeg kjøre med også i år.
Bigwigracecar (har forøvrig ei megafin nettside, oppdatert i 2009 å greier) skal også lage innerskjærmer, vinge, motordeksel og dash, dette er betalt for 3,5 måneder siden, har den siste tiden mast en gang pr uke -hver fredag, samme svar hver bidige gang "nearly done, sorry it has taken so long" AAAAAARRRRRGH, for alt jeg vet kan jo fyren sitte neddi honolulu med to fjortiser på hvert lår å drikke paraplydrinker.... dette gjør jo at jeg ikke kommer i mål med lakkering, montering, ruter og for å ikke snakke om all tilpassing, "bolt on" er jo blank løgn. Har den siste tiden bare forespurt kjente firmaer om de har de deler jeg tenke å kjøpe på lager FØR jeg betaler, men da gidder de ikke svare. aircooled svarte en gang at det ville bli MYE papirarbeide for å finne ut om de hadde delene jeg søkte?Hæ HÆÆÆ?Hæ??
Alt det her snakkes om skyldes jo den tia vi har vært igjennom, men pengene har jo begyndt å rulle igjen, og jeg synes det er meget snodig og rart at alle og enhver som driver bissniss at man brette opp ærmene, å gasser på når det er i oppsving igjen?? det gjør ihvertfall jeg.
« Siste redigering: februar 25, 2011, 21:03:36 pm av ORANGEBUG » Loggført

"schitsækka" ji mæ ti dde sanga å .........
Jee
Supermedlem
*****
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #6 på: februar 25, 2011, 23:06:40 pm »


Her er vi faktisk helt uenig. Er man i bransjen og det føles som en belastning at folk kontakter deg så er det bedre å gi fan. Fører ca 5% av 1825 / 3650 forespørsler til et oppdrag for deg så har du mellom 91 og 182 små eller store jobber pr år. Store firmaer har, som du nevner, sikkert en langt større pågang. Men så driver dem også stort. Betyr det at de kan tillate seg å yte dårligere service? Ron Lummus lar nå en ansatt ta alle telefoner for å filtrere samtalene og selv tar han kun bryet med å snakke med deg hvis han kjenner deg.

Selv hadde jeg igår en lang samtale med et USA firma som jeg anser som proffe og som driver stort i bilsport. Jeg måtte ringe dem 9 ganger bare for å bli overført til en svarer som sier takk for at du ringte og at samtalen er viktig for dem. De ber deg legge igjen navn og nummer så kommer dem tilbake. Det gjorde dem selvsagt ikke, internasjonale samtaler er jo dyrt. Jeg gav meg ikke og etterhvert svarte en kar som var alt annet en hyggelig og pratevillig. Men klart, jeg er nok bare en liten fjert i deres sammenheng men vær sikker på at jeg tenker meg om 2 ganger neste gang jeg kjøper noe derfra. 
   

Høres egentlig ut som vi er ganske enige Gliser . Jeg oppfordrer til en telefonsamtale fremfor elektronisk postgang. Og det er nettopp dette du henviser til at du gjør.

Etter ting er avklart kan videre kommunikasjon skje pr mail.

Så min oppfordring er ring.. Ikke send mail, med mindre det er avtalt. Så slipper man mange frustrerende timer med venting.

Jeg har ingen dårlige erfaringer så langt.. bortsett fra dårlig kvalitet. Der jeg har klaget, har det blitt full refusjon.

Men ble litt overasket når jeg var innom Rancho for å plukke opp en drevsats.. Og fikk svaret at 600 dollars items hadde de ikke råd til å lagerføre! ..og dette er en av de største aktørene på vw girkasser  Gliser

Loggført

A.Hole
Seniormedlem
****
Innlegg: 274
Bosted: Fredrikstad


Vis profil

« Svar #7 på: februar 26, 2011, 19:40:54 pm »

Litt av paradokset ,er at man tror at alt er stort, flott og seriøst innen VW verdenen i USA.
Ofte er det slett ikke det, men ofte enmanns bakgårdsfirmaer med kun fine websider i virkeligheten.
Faktisk er jeg av inntrykk av at luftkjølt VW er større og mer seriøst i Europa enn det er "over there".
Kjøp heller på denne siden av atlanteren, enn å gå over dammen etter deler er mitt råd.....
Loggført
Andersen Racing
Supermedlem
*****
Innlegg: 555
Bosted: Spydeberg


Vis profil

« Svar #8 på: mars 20, 2011, 20:10:01 pm »

Hei
Jeg bruker Brothers Machine service.cip1 vwparts.european motorworks,Rancho gears cb performance.

har aldri hatt problemer topp service spesielt Brothers Machine og Cip1


Andersen Racing
Loggført
ORANGEBUG
Supermedlem
*****
Innlegg: 938
Bosted: buvika



Vis profil
« Svar #9 på: mars 21, 2011, 14:47:47 pm »

Hei
Jeg bruker Brothers Machine service.cip1 vwparts.european motorworks,Rancho gears cb performance.

har aldri hatt problemer topp service spesielt Brothers Machine og Cip1


Andersen Racing
Jo ser den, men alle disse du nevner her har hyllevarer/"brød og melk"-varer. Men når noen av oss velger ting som må custom-lages, så er alt ovenfor riktig!!!!!!
Loggført

"schitsækka" ji mæ ti dde sanga å .........
Jærva
Supermedlem
*****
Innlegg: 1438
Bosted: Østlandet.



Vis profil WWW
« Svar #10 på: mars 26, 2011, 11:14:52 am »

Er det i det hele tatt NOEN her inne som har kommet på tanken at det er faktisk mulig å handle kvalitetsdeler fra tyskland i stedet for taiwan/kina/usa-deler.
Har selv handlet fra statene og har faktisk stort sett bare hatt bra erfaring med Service, men kvalitet på deler har vært meget blandet...

Har egentlig aldri skjønnt hvorfor så mange handler fra statene jeg , men...  Sikkert enkelte deler som kun er å få der, men i det hele går du over bekken etter vann. Prisen pleier i 90% av tilfellene å være gjenspeilet i kvalitet. Det at noen tyske deler er dyrere har noe med kvaliteten å gjøre. Servicen fra tyskland har jeg heller ikke hatt noe problem med..
Loggført

Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!

Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
H-MEK
Supermedlem
*****
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal



Vis profil
« Svar #11 på: mars 26, 2011, 11:53:34 am »

Er det i det hele tatt NOEN her inne som har kommet på tanken at det er faktisk mulig å handle kvalitetsdeler fra tyskland i stedet for taiwan/kina/usa-deler.
Har selv handlet fra statene og har faktisk stort sett bare hatt bra erfaring med Service, men kvalitet på deler har vært meget blandet...

Har egentlig aldri skjønnt hvorfor så mange handler fra statene jeg , men...  Sikkert enkelte deler som kun er å få der, men i det hele går du over bekken etter vann. Prisen pleier i 90% av tilfellene å være gjenspeilet i kvalitet. Det at noen tyske deler er dyrere har noe med kvaliteten å gjøre. Servicen fra tyskland har jeg heller ikke hatt noe problem med..

Blir jo ett enkelt regnestykke når f.eks cip leverer Csp-deler billigere enn å ta de direkte fra csp.. 
Loggført

Henning
Tlf 408 26 388
Jærva
Supermedlem
*****
Innlegg: 1438
Bosted: Østlandet.



Vis profil WWW
« Svar #12 på: mars 26, 2011, 21:43:33 pm »

Er det i det hele tatt NOEN her inne som har kommet på tanken at det er faktisk mulig å handle kvalitetsdeler fra tyskland i stedet for taiwan/kina/usa-deler.
Har selv handlet fra statene og har faktisk stort sett bare hatt bra erfaring med Service, men kvalitet på deler har vært meget blandet...

Har egentlig aldri skjønnt hvorfor så mange handler fra statene jeg , men...  Sikkert enkelte deler som kun er å få der, men i det hele går du over bekken etter vann. Prisen pleier i 90% av tilfellene å være gjenspeilet i kvalitet. Det at noen tyske deler er dyrere har noe med kvaliteten å gjøre. Servicen fra tyskland har jeg heller ikke hatt noe problem med..

Blir jo ett enkelt regnestykke når f.eks cip leverer Csp-deler billigere enn å ta de direkte fra csp..  

Er med på den, men det er vel ikke "hovedtyngden" av deler som blir handlet fra USA som er CSP sine deler.  
Det jeg mener er kvalitetsdeler fra B.A.S ,Schleicher, Witzemann,Theo Decker,GWD.RMB osv...
Som jeg har nevnt før, så var det en trimkam fra Schleicher som hadde gått 35tkm som ble solgt på ebay som så ut som ny....  , den erfaringa har ikke jeg fra WEB-cam og bugpack.. Øyerulling
Loggført

Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!

Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5823
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #13 på: mars 26, 2011, 22:20:21 pm »

Det som er surt med å betale og bestille deler fra utlandet er at du ikke har forbrukerkjøpsloven i baklomma hvis delene ikke kan brukes ved levering, les feilslipte veiver, feil på faddere etc.

Har erfart i 2år at vwparts har en tendens til å sende "bedre" deler enn cip1 når delene ikke er merket med fabrikat. Ett godt tips er å få vwparts til å sende med USPS og ikke UPS/fedex. USPS sendes til posten og de regner ikke med frakten ved momsberegning! Har skjedd meg 3-4 ganger på rad ;-)
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

Eivind E
Supermedlem
*****
Innlegg: 529
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #14 på: april 09, 2011, 07:04:00 am »

Har hatt litt varierte erfaringer med handel fra USA.

For eksempel har jeg handlet for 70.000~80.000 kroner fra CIP1.COM og vært strålende fornøyd hver gang.
Jeg har også handlet fra Wagenswest, wolfsburg west, Chirco Performance og JC Whitney og vært kjempefornøyd da også.

Derimot var jeg ikke så fornøyd når jeg prøvde å kjøpe en motor fra "TDC VW Parts", den kom aldri og jeg måtte kreve på kredittkort.

Når det gjelder dette med holdninger er det mye rart man kan møte på.
Ringer du til wagenswest kan du sitte å snakke med fyren i en time på telefonen, der er de kjempehyggelige.
Jeg ringte en gang til CIP1 i forbindelse med noen motordeler jeg hadde bestilt, da var de blide og hyggelige og flirte og vi snakket sammen lenge.

Så har du et par andre firmaer som er det stikk motsatte.
Enkelte firmaer liker rett og slett ikke utlendinger, og søker å gjøre det så vanskelig som mulig for deg å handle hos de.
Dette fører til at du må innta en lua-i-hånda-holdning når du handler hos de, og de møter deg med en nedlatende og frekk holdning.
Det synes jeg blir fullstendig feil! Skjønner ikke disse folkene at de driver med salg?
Prima eksempel på slik forretning er aircooled.net. De søker å gjøre det så vanskelig for deg som mulig, og innrømmer gladelig at de ikke ønsker europeiske kunder.
Da er jo saken helt grei, da kan man jo bare drite i å handle hos de.
Jeg forsøkte, men måtte etter nesten et halvt år gi opp på første april, etter å ha bestilt fra de 9. desember 2010.
Jeg kan rett og slett med hånda på hjertet ikke anbefale noen å prøve å handle hos de, og hvorfor skal man egentlig gjøre det da - når de egentlig ikke har noenting på lager, og man kan skaffe akkurat de samme tingene fra andre steder. Da er det bedre å holde seg til de seriøse firmaene.
Loggført

65 Karmann Ghia @ 2332
66 1300 @ 1914
72 Doka @ 2.4
ORANGEBUG
Supermedlem
*****
Innlegg: 938
Bosted: buvika



Vis profil
« Svar #15 på: april 09, 2011, 18:30:26 pm »

enig med deg der eivind e. aircooled har jeg handlet endel med før i tiden. men i senere tid har jeg begyndt å spørre om delene jeg er ute etter er på lager, da det har vært litt vanskelig å skaffe noen deler. spurte aircooled her før jul om de hadde lexan ruter på lager sådan "flush mounted" på lager. fikk da svar at jeg måtte "place an order first" hvis ikke ble det så mye PAPIRARBIDET for de å finne det ut!!! HÆÆH Hæ
Loggført

"schitsækka" ji mæ ti dde sanga å .........
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5823
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #16 på: april 09, 2011, 20:04:23 pm »

Kan du ikke snakke med banken? De har rutiner for tilbaketrukking av utbetalinger..
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

Eivind E
Supermedlem
*****
Innlegg: 529
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #17 på: april 09, 2011, 22:24:12 pm »

enig med deg der eivind e. aircooled har jeg handlet endel med før i tiden. men i senere tid har jeg begyndt å spørre om delene jeg er ute etter er på lager, da det har vært litt vanskelig å skaffe noen deler. spurte aircooled her før jul om de hadde lexan ruter på lager sådan "flush mounted" på lager. fikk da svar at jeg måtte "place an order first" hvis ikke ble det så mye PAPIRARBIDET for de å finne det ut!!! HÆÆH Hæ

Det er jo helt utrolig at de skal være så fine på det, det er jo en mann-og-kone-bedrift som tilsynelatende drives utav hjemmet deres eller noe sånt, likevel er det snakk om "avansert papirarbeid" og "our international order department", man må jo nesten bare flire av at de tar seg selv så høytidelig Blunker
Loggført

65 Karmann Ghia @ 2332
66 1300 @ 1914
72 Doka @ 2.4
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!