juni 10, 2024, 12:27:02 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: dellorto  (Lest 1481 ganger)
lars buun
Nybegynner
*
Innlegg: 24
Bosted: grøa



Vis profil
« på: mars 26, 2011, 19:21:51 pm »


jeg har 1915 motor med 2 stk drla 45 som tømmer flotør kammeret etter at motor stoppes,
bensin renner ut av de hullene som er samlet (5 stk )like under gass sjeldet,vet ikke hvilket av hulla,
Bensin renner ut av et kammer i hver forgasser,Flotør høyde er 5mm og nye pakninger er montert,
Det renner også ut der om jeg tar av toppen (flotør) og tømmer litt bensin ned i kammeret.
Motoren starter lett og går fint uten poffing og smelling.
Hvorfor tømmes nesten flotør kammeret  Hæ
Loggført

67 fastback
Dragset'n
Supermedlem
*****
Innlegg: 1504
Bosted: Sunndalsøra


tlf 91544358


Vis profil
« Svar #1 på: mars 26, 2011, 19:52:45 pm »

Hør med Erik Hoås. Hvis han ikke vet, så kjenner han en del karer som har peiling på forgassere.
Loggført

Andersen Racing
Supermedlem
*****
Innlegg: 555
Bosted: Spydeberg


Vis profil

« Svar #2 på: mars 26, 2011, 20:00:45 pm »

hei
cato her på forumet er helt konge på dette
Loggført
Pitt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1278
Bosted: Oppdal


oppdal så klart


Vis profil
« Svar #3 på: mars 26, 2011, 20:09:39 pm »

http://www.dellorto.co.uk/editor/uploads/images/DRLADIAG2.PDF
Loggført

E ha kasta mange sånne !


Tlf 90834700
lars buun
Nybegynner
*
Innlegg: 24
Bosted: grøa



Vis profil
« Svar #4 på: mars 26, 2011, 20:40:49 pm »

Har kontrolert mot sprengskissa ja ,3 ganger Rekker tunge alt ser ut til å stemme med den,
Mulig motoren skal ha en skikkeli dram etter at den blir stoppet,( ;DTror ikke de nei)
Loggført

67 fastback
lars buun
Nybegynner
*
Innlegg: 24
Bosted: grøa



Vis profil
« Svar #5 på: april 09, 2011, 20:54:19 pm »

Cato er en som har peiling ja,
Det var indre plombe i den ene forgasseren og ytre plombe i den andre.Som cato mente.
Cato ville fikse dette for meg.
Forgasserne kom reparerte tilbake,Og ble montert på motor
Alt virket som det skulle nå ,men nå var det Puffing fra gasserne.
Ny kontakt med cato,Større dyser var svaret,
Tomgangsdyse fra 55 til 70
Hoveddyse fra 162 til 175
Fikk kjøpe disse av Cato ,Fikk dysene i dag.
Ble montert før frokost,Sukse. Puffingen kom bort,motoren ble montert i bil
og den går som  Gliser Gliser
Vil takke Cato for Hjelpa, Raskt og proft.
Loggført

67 fastback
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!