april 20, 2024, 13:53:28 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Klubb Effekter/rabatt avtaler  (Lest 3777 ganger)
Tommy M
Seniormedlem
****
Innlegg: 326
Bosted: Ringsaker/ Brumunddal



Vis profil
« på: april 06, 2011, 12:14:29 pm »

Hei..

Jeg lurer på et par ting,som jeg vil få klarhet i. På dere hjemme side står det at medlemmer vil få:  2 stk. VW News i året (ca. 80 sider i året) og Klubbeffekter. Er dette noe som gjelder eller har utgått?
Også en siste ting. Hvor har klubben avtale rabatter? Rabatter hos våre dele-leverandører (lokale og landsdekkende)?


Tommy
« Siste redigering: mai 30, 2011, 19:00:29 pm av Tommy M » Loggført

66` Type 1 Min Look
73` Type 1 Porsche look - Solgt!

burn rubber, not your soul


Lundby
Supermedlem
*****
Innlegg: 2094
Bosted: Ottestad/Hamar



Vis profil
« Svar #1 på: april 06, 2011, 13:27:34 pm »

Hei,klubbefekter må kjøpes,kommer på hjemmesia når den er ferdig.Men kontakt meg eller Linda hvis du ønsker noe.
Loggført

bergrenner                     TLF 90910383
Tommy M
Seniormedlem
****
Innlegg: 326
Bosted: Ringsaker/ Brumunddal



Vis profil
« Svar #2 på: april 06, 2011, 13:53:33 pm »

Ok. Hvor mye koster sånt? Er det klistremerker,klær o.l?
Må bare spørre,siden det ikke står så mye på hjemme siden foreløpig.
Loggført

66` Type 1 Min Look
73` Type 1 Porsche look - Solgt!

burn rubber, not your soul


Lundby
Supermedlem
*****
Innlegg: 2094
Bosted: Ottestad/Hamar



Vis profil
« Svar #3 på: april 06, 2011, 14:32:04 pm »

God trøye med trykk på rygg,Kaffekopp,refleksvest,div jakker.Fra 150,- mener jeg
Loggført

bergrenner                     TLF 90910383
Tommy M
Seniormedlem
****
Innlegg: 326
Bosted: Ringsaker/ Brumunddal



Vis profil
« Svar #4 på: april 06, 2011, 17:36:46 pm »

Ok. Får vente å se på hjemme siden når den blir klar og det kanskje kommer noe bilder så man får sett litt av hvordan ting ser ut.
Loggført

66` Type 1 Min Look
73` Type 1 Porsche look - Solgt!

burn rubber, not your soul


VeteranBobla
Supermedlem
*****
Innlegg: 1000
Bosted: Hamar



Vis profil WWW
« Svar #5 på: april 19, 2011, 17:36:44 pm »

Jeg har etterlyst hvor det er rabattavtaler jeg også. Men svaret er at samme hvor du er hen så skal du nevne at du er medlem i vwacm. Virker som om du får rabatt i de fleste bilrelaterte butikkene i området da i allefall. (ikke biltema da, der får ingen rabatt)
Loggført

T1 1300 1969 "Bølle"
T1 1200 1969 "Palma Sukkerert" (Sparkäfer/Prosjektbil)
Fiat 500D 1961

Made by Me Production (Video/Audio kopiering & Oppdragsfilm) - http://www.MbMproduction.net
Tommy M
Seniormedlem
****
Innlegg: 326
Bosted: Ringsaker/ Brumunddal



Vis profil
« Svar #6 på: mai 30, 2011, 19:02:53 pm »

Men jeg lurer fortsatt på hvor i verden vi har rabattaer og hvilken kjeder dere har avtaler med? Syns dette er ganske greit å vite,siden man er medlem i noe å at det står på hjemmesiden at det er rabatter hos våre dele-leverandører (lokale og landsdekkende).
Loggført

66` Type 1 Min Look
73` Type 1 Porsche look - Solgt!

burn rubber, not your soul


Heblica
Folkevognklubben
Seniormedlem
*****
Innlegg: 408
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #7 på: mai 30, 2011, 20:18:50 pm »

*sukk*...
Jaja... da får jeg vel gjenta meg selv da...
Om du ønsker å kjøpe deler hos Bilxtra, Mekkonomen, Anker osv... si at du er medlem av vwacm og spør om du får noe rabatt!
Vi har vært rundt og spurt om vi kan skrive ned noen eksakte rabatter men får forskjellige svar på de forskjellige stedene hver gang. "Ja, dere får rabatt. Nei, dere får ikke rabatt. Rabatt når den eller den bestemte personen er på jobb. Tja... hva med 10%? 20% på visse ting. Rabatt innimellom."
Derfor det kanskje er litt difust skrevet på hjemmesidene våre. Fjerne det... hmm...  Øyerulling
Men jeg håper ikke det er den eneste grunnen til at folk ønsker å være medlemmer av en klubb, fordi man kanskje får rabatter her og der.  Hæ
Jeg er rimelig sikker på at alle får litt rabatt de fleste steder bare man er tøff eller frekk nok til å be om det! Har ihvertfall aldri være noe problem for min del.  Glad
Loggført
Tommy M
Seniormedlem
****
Innlegg: 326
Bosted: Ringsaker/ Brumunddal



Vis profil
« Svar #8 på: mai 30, 2011, 22:05:20 pm »

*sukk*...
Jaja... da får jeg vel gjenta meg selv da...
Om du ønsker å kjøpe deler hos Bilxtra, Mekkonomen, Anker osv... si at du er medlem av vwacm og spør om du får noe rabatt!
Vi har vært rundt og spurt om vi kan skrive ned noen eksakte rabatter men får forskjellige svar på de forskjellige stedene hver gang. "Ja, dere får rabatt. Nei, dere får ikke rabatt. Rabatt når den eller den bestemte personen er på jobb. Tja... hva med 10%? 20% på visse ting. Rabatt innimellom."
Derfor det kanskje er litt difust skrevet på hjemmesidene våre. Fjerne det... hmm...  Øyerulling
Men jeg håper ikke det er den eneste grunnen til at folk ønsker å være medlemmer av en klubb, fordi man kanskje får rabatter her og der.  Hæ
Jeg er rimelig sikker på at alle får litt rabatt de fleste steder bare man er tøff eller frekk nok til å be om det! Har ihvertfall aldri være noe problem for min del.  Glad

Skjønner,skjønner.. Jeg bare tenkte å høre om det var noen eksakte stederman hadde.. Er jo geit å vite,om man skulle ha hatt noe deler på en butikk Glad Var innom mekonomen i moss idag å hørte om det var noe rabatt avtale der å det var det ikke,så ble en dyr bremseslange til bobla. Men takker for hvertfall for svaret.
Loggført

66` Type 1 Min Look
73` Type 1 Porsche look - Solgt!

burn rubber, not your soul


Heblica
Folkevognklubben
Seniormedlem
*****
Innlegg: 408
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #9 på: mai 31, 2011, 08:55:28 am »

Gjelder nok hovedsaklig butikkene herover... hedmark og oppland.  Blunker
Tror ikke særlig mange har hørt om vwacm nedover i oslo, østfold, vestfold, sørlandet osv...
Loggført
Finn-Erik DeLuxe60
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2890
Bosted:



Vis profil
« Svar #10 på: juni 28, 2011, 20:28:08 pm »

Gjelder nok hovedsaklig butikkene herover... hedmark og oppland.  Blunker
Tror ikke særlig mange har hørt om vwacm nedover i oslo, østfold, vestfold, sørlandet osv...


Feil..  Gliser  Jeg er medlem også i vwacm og fikk rabatt hos en "lokal" deleselger når jeg prøvde. Men han lo godt..  Gliser Gliser
Loggført

58`mod Type1
60`mod Type1 Deluxe
61`mod Type1
64`mod Type1
65`mod Type1
68`mod Type1
+ et par til på lur...(pensjonsparingen min Blunker )

Eier av Harry Von Kaaten Racing Team.
Rammekroken Fredrikstad
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!