Edit: Bumper opp denne igjen for å oppdatere den litt. Jeg har bestemt meg for å gjøre den så utrustet som mulig. Dashbordpolstring hovedsakling for å dekke over riper og et par uoriginale hull som er borret i dashen min.
Denne bobla har metalldashbord i samme farge som bilen uten svart polstring. Kunne gjerne tenkt meg slik svart polstring - noen som har? Kjekt om radiohullet ikke hadde skjært hull, men det gjør ingenting om det er hull til radio i polstringen :-) Alt skal jo selvfølgelig være reverserbart!
Derfor trenger jeg:
- Komplett svart dashbordpolstring 1302S med tilhørende forlengede brytere og luftemunnstykker.- Rullebelter i god stand med tilhørende fester for BEGGE sider foran! Gjerne den 70-talls typen med en sylinderformet pigg som skal ned i et rundt hull, og som utløses ved å dra i (oransje?) ring rundt låsehullet.
- 1302S ratt ("Sikkerhetsratt"..? Svart, med stort polstret hornområde i midten - mitt er til eldre utgave - tror rattet med krombøyle er fra 60-tallet...)
- 1302S speedometer som går til 160 (det med litt mindre tall enn forgjengeren)
- Vindusviskerhendel som skal sitte ved rattet- Friskluftvifte 1302S komplett - med ny friskluftboks, vifte og bryter.
- Komplett hengerfeste som passer 1302S. (skal hekte på en combi-camp, hihi!)
Rop ut på PM om dere har dette liggende, samt prisforlangende!