april 27, 2024, 18:17:57 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hva skjer i 2011?  (Lest 9872 ganger)
Paasan
Supermedlem
*****
Innlegg: 602
Bosted: Oslo


Frøkna


Vis profil
« Svar #30 på: desember 14, 2010, 12:28:23 pm »

under 14 på Scc
Loggført

Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #31 på: desember 27, 2010, 10:10:45 am »

Jeg skal bytte ut Kadron-gassere med no doble greier og skifte vippestell på 1915 motor'n i Oval'n. Kjørte 15,3 i år
men har et ønske om å se 14 tallet. Gliser

Fruen har et ønske om å kjøre Vespa'n på stripa til sommer'n så der trengs en stor jobb med chassi først, fjerne rust
stort sett og sette inn en motor så hun kommer under 18 sek grensa til USB Gliser
Loggført

Mvh
Reiel
holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #32 på: desember 28, 2010, 08:23:15 am »

Håper virkelig du tilfredstiller din kones lyster Reiel  Gliser
Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #33 på: mai 02, 2011, 07:45:10 am »

Hvordan går det med prosjektet ditt SixGun? Blir jo "bekymret" når bloggen din viser bilder av japsesykler og ski  Glad
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
SixGun
Seniormedlem
****
Innlegg: 418
Bosted: Nårje



Vis profil
« Svar #34 på: mai 02, 2011, 11:39:39 am »

Hvordan går det med prosjektet ditt SixGun? Blir jo "bekymret" når bloggen din viser bilder av japsesykler og ski  Glad

En sykkel, ikke flere... Blunker Nja, det er endel bilder og updates, men har ikke brukt mye tid på denne. Er kun en erstatning til fjorårets plastikkrakett, og brukssykkel MÅ jeg ha uansett. Kan bare ikke fordra originalt...
Ski??  Hæ Sint Gliser

Nei, kort fortalt - firmaet som skulle bygge bilen har tydeligvis andre "prioriteringer", og dette er ikke annet enn en total disaster. Penger har jeg, så det er ikke meg det har stått på for å si det sånn. Og når bilen uteblir, så har jeg ikke hatt det kjempetravelt, men jeg har på ingen måte gitt opp. Den siste måneden har dog vært preget av flytting, men nå er vi endelig i mål, og nøkler på gamlehuset blir overlevert i morgen, så nå kan jeg tenke på helt andre ting.
Leter etter ett alternativt bil-emne. Og jeg må ta opp motorbygginga igjen (1915 er mocka opp med all innmaten samt cyller og stempler).
Loggført
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!