april 28, 2024, 15:14:23 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Advarsel  (Lest 2065 ganger)
Karmann
Supermedlem
*****
Innlegg: 1057
Bosted: Kongsberg



Vis profil
« på: april 05, 2008, 19:54:44 pm »

Om noen av dere kommer borti en kar ved navn Donald West, 3730 NE GRANDHAVEN DR., MCMINNVILLE, OR 97128, USA. Email adresse: DWESTFAMILY4@AOL.COM
så er min anbefaling at dere styrer langt unna. Han kjøpte no greier av meg og maken til rasshøl skal du lete lenge etter.
Han kaller seg dlwvws på ebay forøvrig
« Siste redigering: april 05, 2008, 20:19:01 pm av Karmann » Loggført
Bj?rn
Supermedlem
*****
Innlegg: 2393
Bosted: Elverum


- 1303 -


Vis profil
« Svar #1 på: april 05, 2008, 20:21:11 pm »

Hva er det han gjør da? Tvilende
Loggført

Keep it cool, keep it oldschool!
Karmann
Supermedlem
*****
Innlegg: 1057
Bosted: Kongsberg



Vis profil
« Svar #2 på: april 05, 2008, 20:28:29 pm »

Ga meg negativ feedback på ebay fordi han syns frakten var for dyr, selv om jeg dokumenterte hva det faktisk kosta. Krevde penga igjen via Paypal siden han ikke fikk pakka etter få dager selv om trackinga viste nøyaktig hvor pakka var, i US tollen. Osv osv osv
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #3 på: april 05, 2008, 20:33:14 pm »

Nei sånne må du halda deg langt vekke ifrå
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
wide5
Supermedlem
*****
Innlegg: 1544
Bosted: randaberg



Vis profil WWW
« Svar #4 på: april 05, 2008, 20:44:03 pm »

Hørtes ut som en artig skrue..  Øyerulling
Har aldri skjønt hva sånne rasshøl prøver å oppnå.
Men det er kjekt å vite hvem man skal styre unna. Bare synd noen må brenne seg først.
Loggført

Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #5 på: april 06, 2008, 14:41:37 pm »

Kan legge til alexwoa til denne listen. Han er aktiv på the samba og ebay.

Jeg kjøpte bl.a noen lange Hella blinklys som han sa skulle passe oppå forskjermene på T1. Noe de selvfølgelig ikke gjorde. Ikke bare det, men de er så rustene inni at glasset på den ene detter ut og pakningene er pill råttene. Lite moro å ha betalt $180 for noe slikt.

I tilleg så belastet han med over 5 ganger den reelle frakten. Det var veldig lett å se, da han sendte pakken som brev og verdien kan leses på frimerkene.

Og det er liten vits å komme å påstå at mannen med en av verdens største samlinger av sjeldene VW deler ikke viste at blinklysene ikke passer T1, for det tar jeg som en selvfølge at han gjorde.

Jeg ga han en negativ feedback på ebay og da fikk jeg en nonpayer/time waster tilbake, ennå han fikk penger umiddelbart etter auksjonene avsluttet. At det tok over 4 uker å sende delene fra tyskland til norge, det glemte han å nevne..... Trist
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
svenole
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 1047
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« Svar #6 på: april 06, 2008, 16:13:27 pm »

Her er det ennå en kjeltring på ebay når det gjelder salg av VW deler. Lurte meg for 163 ero. ca.kr 1300,- Dro ut tiden, ved flere purringer skulle varene sendes hver gang. Selvfølgelig med betalingen fra meg på forskudd. Peter Buker. loehrkaroserie@arcomail.de
Loggført
riskyer
Supermedlem
*****
Innlegg: 824
Bosted: Skien


76 bay


Vis profil WWW
« Svar #7 på: april 09, 2008, 20:15:04 pm »

Man trenger ikke til ebay desverre for å finne useriøse selgere, de finnes desverre her på berget også. :(Det er en grunn til at jeg står å lager spacerne sjøl om dagen.Selv etter at pengene var betalt samme dag som de ble bestilt,blei jeg holdt for narr i  lange tider.Først etter å ha truet med å skrive om vedkommende her og på amcar sidene fikk jeg pengene tilbake.Da skulle igjen varene ha vært sendt , men har ikke sett de enda og det var vel i Januar.Pass på! Få folk til å sende i oppkrav isteden,selv om det koster noen kroner ekstra.
Loggført

Alt MÅ ned!!
FullGass
Supermedlem
*****
Innlegg: 567
Bosted: Tromsø


No Gas? No Fun...


Vis profil
« Svar #8 på: april 09, 2008, 20:38:38 pm »

Man trenger ikke til ebay desverre for å finne useriøse selgere, de finnes desverre her på berget også. :(Det er en grunn til at jeg står å lager spacerne sjøl om dagen.Selv etter at pengene var betalt samme dag som de ble bestilt,blei jeg holdt for narr i  lange tider.Først etter å ha truet med å skrive om vedkommende her og på amcar sidene fikk jeg pengene tilbake.Da skulle igjen varene ha vært sendt , men har ikke sett de enda og det var vel i Januar.Pass på! Få folk til å sende i oppkrav isteden,selv om det koster noen kroner ekstra.
Hmmm...synd du ikke kan navngi idioten, det kommer sikkert for en dag at han lurer noen andre her inne. Hater folk som driver på sånn. De kan jo ikke ha et snev av samvittighet...*aarrrg* Sint
Loggført

- har ikke bil -
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!