april 28, 2024, 14:24:28 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Valg av takgrind til T-1 69mod  (Lest 874 ganger)
VW1300-69
Juniormedlem
**
Innlegg: 91
Bosted: Vindafjord


Vis profil

« på: mars 30, 2010, 20:54:02 pm »

Hei folkens

Tenkte jeg skulle ha meg en takgrind til min T-1 69mod.
Har sett mye ymse blitt solgt her som kan katagoriseres som "rat-look", samt noen veldig fine takgrinder med trespiler.

Blir det feil å kjøpe seg en takgrind med trespiler til en 69mod? Er dette noe som egentlig var originalt mye tidligere, (50-talls?)

Har sett litt på nye takgrinder.Wolfsburg West selger en til 250USD, og ser Flat 4 har 2 typer. En som er pulverlakkert samt en i rustfritt stål. Machine7 har tilbud på den rustfrie flat 4 utgaven BILLIGERE enn den pulverlakkerte!
Så valget burde vel være greit?  Eller er det andre typer en heller burde valgt?

Noen som har kjøpt denne og har erfaringer? Er dette et godt kjøp?  (194,50 GBP)
Generelt Flat4 produkter, er dette kvalitetsprodukter?
HATER slike china/thai cheepa billigprodukter som går i stykker før en får montert det, og ruster nesten før en får pakket det ut!
Så om det er noen merker en bør holde seg unna, så setter jeg stor pris på advarsel  Blunker

Burde jeg heller satse på å finne en originalgrind?  
Må si jeg liker tanken på å kjøpe en ny takgrind i skinnende nytt rustfritt stål...   noen andre som har kjøpt det?


Loggført
CarlOtto
Medlem
***
Innlegg: 165
Bosted: Haugesund (Rogaland)



Vis profil WWW
« Svar #1 på: mai 05, 2011, 21:52:15 pm »

Jeg tror det "beste" for din '69 modell er en uten trespiler, siden de med trespiler er mer 50-talls look  Blunker


Jeg har kanskje en takgrind liggende. Den er sort/sort plast. (gammel type, ikke noe repro fra Asia/Mexico)   Jeg driver på å rydder i "arkivet" nå om dagen skjønner du, så kan ta en titt.


Carl Otto

Tlf: 93625007
« Siste redigering: mai 05, 2011, 21:54:46 pm av CarlOtto » Loggført

'66 Boble
'67 Transporter varebil
'90 Golf 1 cab.
'91 Caravelle TD Syncro
'03 Multivan TDI Syncro Westfalia
X '58 Boble
X '72 Transporter DOKA
X '73 Transporter varebil
X '79 Westfalia camper
X '82 Porsche 911 turbo
X '84 Golf II GTI
X '85 Jetta II 1,6 d..
X '87 Transporter SIKA 1,6TD SYNCRO
X '90 Caravelle 2,1i SYNCRO
X '87 Transporter Doka' Syncro
X '97 Multivan TDI
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!