april 28, 2024, 16:59:32 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Vekk med karneval og fram med no' skikkelig lakk. Vera gets her dignity back!  (Lest 1098 ganger)
Jobbemannen
Nybegynner
*
Innlegg: 21
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« på: mai 26, 2011, 22:43:44 pm »


Hei hei folkens!

Som dere veit - utifra det spenstige nicket mitt - jobber jeg fælt om dagen.
Prosjektet går ut på å fornye vår 1972mod T2 når det kommer til lakk, ruter, pakninger(nødvendigvis) og deler av interiør.
Vi har reist land og strand rundt med perlehvite Vera, og før avreise til rock werchter (Belgia) sommeren 2009, ga vi frie tøyler til vår tattovørkompis med paintbrushskills fra en annen verden - "gjør hva du vil, gjør henne festivaltøff, hun skal omlakkeres" sa vi.
Og siden har hun vært "festivaltøff". Nå ønsker vi henne et bedre liv, og oss selv bedre "looks", restaureringen er et faktum.

Det er bare én liten detalj som gjør det hele litt nervepirrende. Avreise til årets rock werchterfestival er 26. juni.
Vi startet prosjektet slik at vi hadde gode 33 dager å utføre arbeidet på.
I utgangspunktet skulle min oppgave være interiørdesign, men med min arbeidsmoral og evne til å organisere ble det helt naturlig å innta rollen som prosjektleder. Jeg skrev en framdriftsplan, og arbeidet satte igang.

Dette blei mye tekst - i mårra kommer bilder.



Loggført
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4336
Bosted: Horten


Ække laft før du henger igjen på brosteinen


Vis profil
« Svar #1 på: mars 27, 2012, 08:09:18 am »

Ting tar tid oppi der ser vi  Osteaktig
Loggført

Visse biler kler bare ikke høyde
www.telehiv-jumpers.com




Proud member of Senkemafia'n.
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!