april 26, 2024, 01:49:37 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: SOLGT!! 7x17 cup 1 SOLGT!!  (Lest 1775 ganger)
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« på: juni 03, 2011, 08:44:08 am »

Jeg har 4 stk 7x17" (ET55) cup 1 felger som jeg vurderer å selge for å finansiere andre felger Glad
Felgene er orginale porsche (ikke repro) og har i følge de som driver med slikt enten sittet på en Porsche 964 eller Audi RS2. Felgene er restaurert og i god stand (ingen kantskader etc), men skal man ha de 100% bør de våtslipes og lakkeres av en som kan slikt.
Felgene selges med dekk, som IKKE passer videre godt til en porsche.... 165/35 og 205/50. Dekka er kjørt på i ca to uker.
Adapterene på bildet er IKKE til salgs. Derimot har jeg 2 stk 20 og 2 stk 25 mm TUV godkjente adaptere fra 4-100 til 5-130 (for å kunne montere hjula på vinterbilen Glad  ) som kan medfølge mot pristilleg. Disse er gjenget med M14x1,5. Hjulbolter medfølger ikke. Bolter til å feste de til 4-100 bilen er derimot med.
Dekka som følger med fungerer utmerket om du vil kjøre LAVT. Årsaken til at jeg selger er at Politiet ville ha skiltene mine hvis jeg ikke gjorde noe med bilen umiddelbart.
Skulle du mangle noen alu muttere for å montere felgene på bilen din har jeg 10 stk.
Selges for 5000,- eller bud over.
Kan leveres i grenlandsdistriktet eventuelt til nød sendes...




« Siste redigering: juni 06, 2011, 17:10:25 pm av Bablefish. » Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
RIN94
Medlem
***
Innlegg: 209
Bosted: Rogaland- Nærbø



Vis profil
« Svar #1 på: juni 03, 2011, 08:51:00 am »

Hvor ligger felgene?
Loggført

1300 - 68mod
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #2 på: juni 03, 2011, 08:52:15 am »

For øyeblikket i Porsgrunn, men kan som sagt transporteres rundt i grenland.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #3 på: juni 03, 2011, 08:56:10 am »

Skal en tur til stavern i løpet av kvelden så de kan også leveres i disse traktene;-)
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #4 på: juni 06, 2011, 08:18:02 am »

Eller byttes i repro Cosmic eller Fuchs. Sistnevnte bør være i krom og (til nød polert) og faktisk se ut som Fuchs.....
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Torgeir
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 768
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil WWW
« Svar #5 på: juni 06, 2011, 08:41:25 am »

Hvilken bredde er det på dem?
Loggført



Åffer dådå? Åffer senkar dom på restoviset?
Svein.
Supermedlem
*****
Innlegg: 2424
Bosted: Lørenskog


Vis profil

« Svar #6 på: juni 06, 2011, 10:17:58 am »

Se 1 innlegg Torgeir Blunker
        7x17"
Loggført

201m  8,063 sek. 136,42km/t
402m 12,708 sek.176,81km/t...
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #7 på: juni 06, 2011, 17:10:47 pm »

Solgt.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!