april 27, 2024, 21:14:20 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Registrert eu-fri boble ø.k i sør norge  (Lest 1332 ganger)
mr. dingo
Nybegynner
*
Innlegg: 17
Bosted:


Vis profil

« på: juni 10, 2011, 08:43:32 am »

Som tittelen sier, jeg ønsker å kjøpe min første luftkjølte. Prisklasse opp til ca 30-35k

Det viktigste er:

Må være eu-fri
Må være registrert
Må svive og gå greit
Ikke for mye rust

Bilen skal bli lav, så det er ikke noe minus om det medfølger kortere forstilling.
Loggført
vidar eiane
Supermedlem
*****
Innlegg: 765
Bosted: Sandnes/ Hommersåk



Vis profil WWW
« Svar #1 på: juni 10, 2011, 09:12:44 am »

Et par lapper ekstra og du sparer deg mye penger i deler samt 50 hk mer enn di andre :
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28829078
Loggført

Jeg er å nå på telefon 98262190
www.srvwk.com
71kg
Supermedlem
*****
Innlegg: 646
Bosted: Kristiansand


Senkepøbel


Vis profil
« Svar #2 på: juni 10, 2011, 13:31:14 pm »

Som tittelen sier, jeg ønsker å kjøpe min første luftkjølte. Prisklasse opp til ca 30-35k

Det viktigste er:

Må være eu-fri
Må være registrert
Må svive og gå greit
Ikke for mye rust

Bilen skal bli lav, så det er ikke noe minus om det medfølger kortere forstillin

Jeg har denne til salgs litt matt i lakken så den kan bli en kjempkul rat look: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29032544
« Siste redigering: juni 10, 2011, 13:53:34 pm av 71kg » Loggført
mr. dingo
Nybegynner
*
Innlegg: 17
Bosted:


Vis profil

« Svar #3 på: juni 10, 2011, 13:40:20 pm »

Et par lapper ekstra og du sparer deg mye penger i deler samt 50 hk mer enn di andre :
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28829078

Hei Vidar

Du er her inne ja, koselig. Det er meg fra mandal som har hatt litt mailkontakt med deg her for noen dager siden, han med alle de rare spørsmålene  Gliser

Jeg har fundert litt på den bilen din ser du, jeg måtte bare prøve meg på en annonse og se hva som kan dukke opp av tilbud. Jeg har jo egentlig
lyst på boble med masse negativ camber bak, men den bilen din har jo rå motor da. Ser så rått ut med de forgasserne der  Glad

Du pratet noe om at den har IRS, jeg lurer litt på om det alikevel er mulig å senke denne skikkelig bak? Jeg har forstått det slik
at bobler med IRS ikke får den kolossale negative camberen bak og at det dermed i utgangspunktet ikke er veldig god plass til breddede
originalfelger bak? For da vil de vel snaut komme innforbi skjermkanten? Og hvordan er det ellers med det å skaffe slitedeler som bremsebelegg og bremseslanger osv?

Jeg tror jeg er blitt bitt av boblebasillen, jeg kom egentlig over dette forumet da jeg søkte etter bilder av bobler i fjor og det er ikke bare selve bilen som har fått meg inn
på denne folkevogn linjen, men det virker for meg som om dette luftkjølte vw miljøet er helt spesielt. Jeg har vært med i en del forum tidligere men da med nyere biler og
der så er det ikke helt det sosiale rundt bilene som står i sentrum. Det er mer skryting og det å ha det nyeste av det nye mens her så er det ren kjærlighet til gamle boxere og her får
man hjelp til det man måtte lure på.
å få
Loggført
vidar eiane
Supermedlem
*****
Innlegg: 765
Bosted: Sandnes/ Hommersåk



Vis profil WWW
« Svar #4 på: juni 10, 2011, 13:58:55 pm »

Klart jeg er her, ang irs og blodsenk så kan nok flere mer om dette enn meg. Har kun hatt 2 biler med irs, og ingen av disse har vært skamsenka.
Bremse deler og annet er ingen problem å skaffe, bare du vet hva du trenger. Akkurat nå blingset jeg på bremsebandene bak, men blir nok iorden iløpet av helgen.
Legg ut en tråd å spør, så får du nok svar Glad
Uansett lykke til med jakten.
Loggført

Jeg er å nå på telefon 98262190
www.srvwk.com
Bad-Mojo
Juniormedlem
**
Innlegg: 88
Bosted:


Vis profil

« Svar #5 på: juni 10, 2011, 18:19:38 pm »

Har denne for salg..
Lite rust, registrert og lav Glad
Desverre går den ikkje nå, men skal være lite jobb for å få det til..
Littelektriske ledninger å legge opp så skal den gå..
1780 på ca 75 hest..

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,35792.0.html
Loggført

Arbeidslyst, kom å treng deg på.
Her skal du motstand finne...
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!