april 30, 2024, 20:59:32 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Søker Boble som rullende prosjekt  (Lest 1671 ganger)
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« på: april 12, 2008, 22:37:40 pm »

Jeg prøver meg med en annonse, selv om jeg kanskje har litt høye/spesielle krav.

Jeg søker etter en Boble jeg på litt sikt kan bruke til daglig (i perioder i hvertfall). Det må være en bil som ikke trenger rust-sveising eller alvorlig fix og bør være EU-ok eller nær EU-godkjenning. Bortsett fra det betyr kosmetiske ting som på lakk, krom, interiør, motor etc lite. Målet er et rullende langtidsprosjekt jeg kan lære mye av, men jeg kan ikke starte med å sveise inn friskt metall hvis du skjønner.

Jeg har lenge drømt om en slags pre-cal/early-looker (men det blir nok litt Espen-style), så jeg er fortrinnsvis ute etter en boble med liggende lykter så jeg kan virkeliggjøre den drømmen.

Og jeg har et ganske stramt budsjett. Jeg må være ærlig og si med det samme at jeg ikke helt vet hvor mye penger jeg klarer å skrape sammen - det vil jeg først vite om en ukes tid, men jeg ser for meg en prislapp i 15.000-20.000 kroners-området.

Men i mellomtiden - hvis noen har noe stående som kanskje kan passe eller noen kommer over en passende bil, så gi gjerne lyd fra deg Glad
« Siste redigering: april 13, 2008, 10:26:24 am av EspenX » Loggført

1969 Militær-buss
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #1 på: april 17, 2008, 09:13:37 am »

Takk for PM-er, jeg har nå skaffet meg mitt rullende prosjekt Glad
Loggført

1969 Militær-buss
trOND
Medlem
***
Innlegg: 176
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #2 på: april 17, 2008, 09:54:00 am »

3 Bilseier Gliser
Loggført

“There is no such thing as fun for the whole family.”

Karmann Ghia 1970 modell
VW Golf C 1983 modell
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #3 på: april 18, 2008, 22:26:53 pm »

Får me ein prosjekttråd og?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #4 på: april 18, 2008, 22:49:28 pm »

Hehe... tror kanskje ikke det. Eller hvorfor ikke... Men det blir en "mann-med-ti-tommeltotter-knoter-og-prøver-å-fikse-bil"-tråd og ikke noe "fant rusthull i kanalene, så jeg sveisa på nye i kveld". Dette er bilen jeg skal kose meg med, fikse opp litt etterhvert, og gjør jeg noe feil så er det ikke krise.

Og målet er Espen-look, litt pre-cal, cal, resto etc så jeg regner med å få høre endel "Men du må senke den mer bak/senke den mer foran", "du kan ikke ha den resto-delen på en cal-looker". Den blir nok en blandings, men fin for det Glad

Er ute etter en skambillig motor forresten, noe som i første omgang får bilen på veien, så hvis noen har noe stående, så....
Loggført

1969 Militær-buss
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!