april 29, 2024, 21:28:41 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Trådhylle over frontrute i T1. Hvor kjøper jeg det?  (Lest 956 ganger)
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« på: juni 23, 2011, 10:14:50 am »

Noen som vet om disse finnes som repro utgaver, og fra hvor eventuelt?
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
JonB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2392
Bosted: Vestfold


Vis profil

« Svar #1 på: juni 23, 2011, 10:15:38 am »

Tipper VW Veterandeler skaffer dette fra Paruzzi.
Loggført
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #2 på: juni 23, 2011, 10:38:33 am »

Tipper VW Veterandeler skaffer dette fra Paruzzi.

Hvorfor har jeg ikke tenkt på det tidligere??? Takk! Glad
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #3 på: juni 23, 2011, 11:14:58 am »

De var jommen dyre gitt. Men alt er relativt! Nett i riktig utførelse, ørti fester osv..... Er nok ikke dyrt, det bare så sånn ut ved første øyekast.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Kjetil
Supermedlem
*****
Innlegg: 1459
Bosted: Toten



Vis profil
« Svar #4 på: juni 23, 2011, 11:24:09 am »

De var jommen dyre gitt. Men alt er relativt! Nett i riktig utførelse, ørti fester osv..... Er nok ikke dyrt, det bare så sånn ut ved første øyekast.

Link?  Øyerulling
Loggført
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #5 på: juni 23, 2011, 11:29:16 am »

Jeg kjøpte slike repro  Flau  for en del år siden, etter det jeg har sett så er det de samme som de selger nå. Jeg fikk mine i fra BBT og tok vare på mailutvekslingen der de sa at de var "familar" til de originale.


Originalt er de i ulltråd, mens de nyproduserte er i nylonstrikk. Jeg prøvemonterte bare for moroskyld, og de er helt ubrukelige til det de er ment som. Dessverre.

Strikken gjør at nette snører seg sammen og det blir lite plass til å ha noe over der.

Begge settene ble returnert og jeg fortalte hva jeg syntes om de. Originale koster de som regel en hel formue - siden de som selger slikt stort sett veit hva det er. Du får også ett større nett bakerste del av taket, men ikke i repro; takk og lov.
Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #6 på: juni 23, 2011, 11:39:40 am »

De var jommen dyre gitt. Men alt er relativt! Nett i riktig utførelse, ørti fester osv..... Er nok ikke dyrt, det bare så sånn ut ved første øyekast.

Link?  Øyerulling

http://www.paruzzi.com/webshop/?zoektrefwoord=2951&group=8&subgroup=----

Ser at www.fiftysixdeluxe.com også har noen, men prisen blir nok som Lars sine innen nettet henger i taket på bilen. Kansje man kunne laget noe morsomt selv? Kreativitet er det nok av, men hvor finner man et slik nett i riktig farge tro?
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #7 på: juni 23, 2011, 13:58:34 pm »

All ære til vw-Lars for god service og god tilgang på deler.
Men oversettelsen til Paruzzi er som kommer automatisk opp på min pc er til tider skrekkelig morsom!

Trådhyllen omtales følgende:

Heaven lagring som

 et virkelig "vintage" tilbehør som ikke bare vakre å se på, men også vise seg nyttig. Dette lagring nettet er montert med klipp fra himmelen og kroppen. Veldig enkel å installere og fjerne uten å skade himmelen. Denne "vintage" lagring er nyttig, for eksempel veikart til knivstikking du får plass noe annet sted på grunn av sin størrelse, men selvfølgelig kan det være for mange flere ting. Kun for de virkelige klassikerne blant oss og er tilgjengelig i to farger slik at du nett kan   kombineres med fargen på himmelen din. Leveres komplett med montasje materiell.




Så nå vet du hvor veikartet skal ligge når du drar ut for å knivstikke noen Gliser
Lurer også på hvordan de monterer den i himmelen. Jeg kunne ofte hatt god nytte av feks limanker eller ekspansjonsbolter som fester godt til himmel. Noe mere negativ til produktet ble jeg når jeg fikk se at det også skal festes til kroppen. Må jo være smertefult?
« Siste redigering: juni 23, 2011, 14:05:22 pm av Bablefish. » Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!