mai 17, 2025, 00:47:43 am
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Teknisk, teori og praksis
>
Kobling Recaro setevarme (Eller setevarme generelt)
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: Kobling Recaro setevarme (Eller setevarme generelt) (Lest 916 ganger)
Formula Vee
Supermedlem
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger
:: DKL ::
Kobling Recaro setevarme (Eller setevarme generelt)
«
på:
juli 12, 2011, 22:33:38 pm »
Skal montere inn seter i turboroadsteren, og der er det varme i setet. Elementene for rygg og sete er koblet sammen, så det er kun en rød og en brun terminal. Jeg er klar over at jeg bare kan sette strøm på, så virker det.
Men:
Hvordan kobler jeg til regulering av varmen? På min Chrysler er det skinnseter med 6 trinns varmeinnstilling. Hvor mye rele/elektronikk/brytere er nødvendig for å kontrollere dette? Klarer selve bryteren å regulere strøm/spenning? Er det så enkelt som en spole med motstand hvor du vrir ene polen over spolen?
Har dere tips til biler som har flere trinn på setevarmen? Spør nå så jeg vet hvilke deler jeg skal lete etter på hogginga.
Loggført
SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.
vidar eiane
Supermedlem
Innlegg: 765
Bosted: Sandnes/ Hommersåk
Sv: Kobling Recaro setevarme (Eller setevarme generelt)
«
Svar #1 på:
juli 12, 2011, 23:18:21 pm »
Keep it simple, hadde megabiff recaro i min roadster og brukte kun max eller ingenting. Mine stoler kom fra rullestol og hadde interne koblinger å brytere med min/max på varmen. Samt setemassasje og ventilasjon for fis og ryggsvette
Loggført
Jeg er å nå på telefon 98262190
www.srvwk.com
Formula Vee
Supermedlem
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger
:: DKL ::
Sv: Kobling Recaro setevarme (Eller setevarme generelt)
«
Svar #2 på:
juli 12, 2011, 23:24:22 pm »
Da kan jeg rett og slett bare bruke av/på bryter? Da gjør jeg det. Det blir jo eneste form for varme i bilen, så ser for meg det hjelper veldig.
Har og pumpe for korsryggstøtte og armlener, men mangler fismassasjen.
Loggført
SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...