april 28, 2024, 00:44:23 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Verkstedplass leies ut! Drammen / Åssiden  (Lest 1098 ganger)
tmbryhn
Supermedlem
*****
Innlegg: 1408
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« på: juli 17, 2011, 16:02:25 pm »

Trond Dahl: Flytt gjerne denne til et sted den egentlig skal befinne seg. Jeg vet ikke hvor den bør plasseres...

Hei alle prosjektentusiaster!

Har et oppvarmet, åpent og koselig verksted på Åssiden (rett utenfor drammen) på hånden med én ledig plass igjen for en VW-entusiast som ser etter oppbevaring eller restaurering av bilen sin.

Arealet er på 210 m^2 og er fordelt på totalt 4 romslige bilplasser. Her får du godt armslag og mye plass til verktøy og deler ved siden av selve bilen. Et musst hvis du faktisk skal skru litt... Det er også gode plassmuligheter for deling av skall og flyndre på én og samme plass.
Plassen koster 1600 ,- pr. måned. Strøm kommer i tillegg og ligger på et minimum (ca. 50,-/mnd. pr. leietaker).

Det er tilgang på god kompressor som dekker de aller fleste trykkluftsbehov (lakkering, luftverktøy osv.)
Samt 3-fase-uttak til bla. sveiseapparat.

Jeg har stått der siden November 2010 med min 1303S, og har kommet et godt stykke med restaureringen, men med mange jern i ilden på VW-fronten, vil jeg bli stående en god stund til Blunker
Jeg venter på en ny VW-entusiast å sparre litt med!

Adressen til verkstedet er: Hotvetveien Vest 33, 3023 Drammen

Ta kontakt på PM eller tlf. 97689328
« Siste redigering: mai 23, 2012, 19:54:23 pm av tmbryhn » Loggført

Til ettertanke:
"... The more we know, the more we feel our ignorance; the more we feel how much remains unknown." - Humphrey Davy

 - VW 1303S 73-mod. Aurora-"Peewsen"
 - VW 1300S 73-mod. Leonora-"Peewsen" (Bruks-Peews)
tmbryhn
Supermedlem
*****
Innlegg: 1408
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #1 på: mai 23, 2012, 19:55:09 pm »

Bump!

Ny plass ledig Gliser
Sikre deg en før høsten kommer snikende atter en gang Blunker
Loggført

Til ettertanke:
"... The more we know, the more we feel our ignorance; the more we feel how much remains unknown." - Humphrey Davy

 - VW 1303S 73-mod. Aurora-"Peewsen"
 - VW 1300S 73-mod. Leonora-"Peewsen" (Bruks-Peews)
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!