april 26, 2024, 19:37:14 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 [3] 4
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Endres Notch  (Lest 35245 ganger)
Pitt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1278
Bosted: Oppdal


oppdal så klart


Vis profil
« Svar #60 på: mai 23, 2008, 22:17:55 pm »

Har hatt Ghia å jeg ! men den jeg ønsker meg mest for tia er T3 Ghia for det har jeg aldri hatt !

Pitt


* kg.jpg (69.12 KB, 880x575 - vist 435 ganger.)
Loggført

E ha kasta mange sånne !


Tlf 90834700
Endre S
Supermedlem
*****
Innlegg: 2088
Bosted: Rogaland


Våre liv er summen av de valg vi har tatt.


Vis profil WWW
« Svar #61 på: september 03, 2008, 22:56:22 pm »

Driver å snuser litt på nye gassere til bilen siden de e ganske slitte de gamle. Kjøre ganske standard her, men noen som har tips og erfaringer? Er disse brukbare?

http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?ProductCode=C13%2D47%2D7301
Loggført

1974 1303 SilverBIGL
1971 1302 Cab
1963 Type 311
1967 Type 365 Squareback
X
1962 Type 343 Ghia 
1957 Type 111 (T111) 
1964 Type 311    
Type 1 are nice, Type 2 are cool, BUT Everyone knows, that  Type 3............RULE!\\\\\\\" 

LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #62 på: september 04, 2008, 09:44:39 am »

Har hatt Ghia å jeg ! men den jeg ønsker meg mest for tia er T3 Ghia for det har jeg aldri hatt !

Pitt

Shteike så tøff!
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Endre S
Supermedlem
*****
Innlegg: 2088
Bosted: Rogaland


Våre liv er summen av de valg vi har tatt.


Vis profil WWW
« Svar #63 på: september 15, 2008, 16:17:19 pm »

Etter litt diskusjon på thesamba har eg skjønt at empi e superkinastoff. Går nok for et weber oppsett og i tillegg blir det muligens et 1641 sett og dobbelport topper. Lurer bare på om eg ska gå for 34 ICT eller 40 IDF. Ska ikkje ver noge ræser dette men ser jo at det e sikkert IDF som e vinneren her. Koster tross alt det doble.... Bare det virker e det godt nok for meg...
Loggført

1974 1303 SilverBIGL
1971 1302 Cab
1963 Type 311
1967 Type 365 Squareback
X
1962 Type 343 Ghia 
1957 Type 111 (T111) 
1964 Type 311    
Type 1 are nice, Type 2 are cool, BUT Everyone knows, that  Type 3............RULE!\\\\\\\" 

Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #64 på: september 15, 2008, 21:21:23 pm »

Endre, snakk med håkon. Han skal visst også ha gassere fra usa.
Loggført

1961 T1 - Custom
tmatre
Supermedlem
*****
Innlegg: 875
Bosted: Rogaland - Klepp



Vis profil
« Svar #65 på: september 16, 2008, 10:43:41 am »

Etter litt diskusjon på thesamba har eg skjønt at empi e superkinastoff. Går nok for et weber oppsett og i tillegg blir det muligens et 1641 sett og dobbelport topper. Lurer bare på om eg ska gå for 34 ICT eller 40 IDF. Ska ikkje ver noge ræser dette men ser jo at det e sikkert IDF som e vinneren her. Koster tross alt det doble.... Bare det virker e det godt nok for meg...

Drit i gassere, kjøp spjellhus fra cb performance, litt ledninger fra varebilen, og litt dyser og annen innsprut rekvesita fra en WBX på huggeren, og en megasquirt hjerne og du er i vårt århundre :-) Du e jo sånn super data elektriker nå.. styrer du lys og varme med pc kan du vel styre den oljeklatten bak i bilen også :-)
Loggført

"Under steer is when you hit the wall with the front of the car and over steer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you."
Endre S
Supermedlem
*****
Innlegg: 2088
Bosted: Rogaland


Våre liv er summen av de valg vi har tatt.


Vis profil WWW
« Svar #66 på: september 16, 2008, 18:39:24 pm »

Styring har eg litt kunnskap om men faller nok litt av lasset når det kommer til ombygging av gassere og hypermegaskvirt å de..... har ikkje den der store kunnskapen om dette, men det kan jo gjøres noe med.......
Loggført

1974 1303 SilverBIGL
1971 1302 Cab
1963 Type 311
1967 Type 365 Squareback
X
1962 Type 343 Ghia 
1957 Type 111 (T111) 
1964 Type 311    
Type 1 are nice, Type 2 are cool, BUT Everyone knows, that  Type 3............RULE!\\\\\\\" 

-Marius-
Supermedlem
*****
Innlegg: 1794
Bosted: Dirdal



Vis profil
« Svar #67 på: september 16, 2008, 18:39:30 pm »

Har ikke du noe til overs Torgeir? eller solgte "jeg" TL med motor hehe.
Loggført

Mvh

Marius
tmatre
Supermedlem
*****
Innlegg: 875
Bosted: Rogaland - Klepp



Vis profil
« Svar #68 på: september 17, 2008, 09:49:50 am »

TL ble i utgangspunktet solgt uten motor, skulle ta den med tilbake med pickupen en gang han var mot byen
Men han ville vise innsprutet til en annen bilkross babo som herjet med gamle T4 innsprut og hadde konstant problemer med sure plugger :-) Vi får se...

Jo jeg har en 3-4 ECU liggende, men har vel lovet bort minst en av de :-)
Loggført

"Under steer is when you hit the wall with the front of the car and over steer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you."
Endre S
Supermedlem
*****
Innlegg: 2088
Bosted: Rogaland


Våre liv er summen av de valg vi har tatt.


Vis profil WWW
« Svar #69 på: november 10, 2008, 21:57:00 pm »

På tide å få noe gjort..... Har en plan om å lage meg et sett med bredda stålfelger. Så eg rota litt i hyllene og fant noen volvofelger. Målte litt og fant ut at dette må gå. Får prøve litt å sjå hvordan det ser ut. Fram med vinkelkutter å dele opp. Slipe lett på felgplata og lirke på 6" ring. Viste seg at ved å snu ringen bak frem passet den meget bra etter litt frem å tilbake. Så etter å ha funnet riktig "innpress" var det å finmåle slik at plata ligger rett i ringen. Så e det bare å weld together.

Nå lurer eg på hvilken dekkstørrelse eg skal prøve meg på. Er litt redd for at bilen blir jekka opp et hakk i rumpa da det ser ut til at den henger litt med rumpa. Får prøve meg litt fram.....




* DSC01328.JPG (130.75 KB, 1280x960 - vist 347 ganger.)

* DSC01327.JPG (91.48 KB, 960x1280 - vist 296 ganger.)

* DSC01329.JPG (94.44 KB, 960x1280 - vist 272 ganger.)

* DSC01330.JPG (89.55 KB, 960x1280 - vist 273 ganger.)

* DSC01326.JPG (115.96 KB, 1280x960 - vist 338 ganger.)
« Siste redigering: november 10, 2008, 22:09:37 pm av Endre S » Loggført

1974 1303 SilverBIGL
1971 1302 Cab
1963 Type 311
1967 Type 365 Squareback
X
1962 Type 343 Ghia 
1957 Type 111 (T111) 
1964 Type 311    
Type 1 are nice, Type 2 are cool, BUT Everyone knows, that  Type 3............RULE!\\\\\\\" 

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #70 på: november 10, 2008, 22:14:29 pm »

Det der vart jo dritlekkert Sjokkert

Du får det til å sjå so enkelt ut Rekker tunge
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Endre S
Supermedlem
*****
Innlegg: 2088
Bosted: Rogaland


Våre liv er summen av de valg vi har tatt.


Vis profil WWW
« Svar #71 på: november 16, 2008, 21:57:06 pm »

Etter å ha ventet har endelig mesh cap og venetian blind dukket opp. Tok nesten 3 mnd på sjøen før blinds fant veien fra australia. Nesten som eg ble nervøs.....


* IMG_0953web.JPG (23.22 KB, 448x336 - vist 309 ganger.)

* IMG_0955web.JPG (21.59 KB, 448x336 - vist 315 ganger.)
Loggført

1974 1303 SilverBIGL
1971 1302 Cab
1963 Type 311
1967 Type 365 Squareback
X
1962 Type 343 Ghia 
1957 Type 111 (T111) 
1964 Type 311    
Type 1 are nice, Type 2 are cool, BUT Everyone knows, that  Type 3............RULE!\\\\\\\" 

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #72 på: november 16, 2008, 21:59:56 pm »

Eg kan trøsta deg med att det var verdt ventinga!!!! Sjokkert Kult
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
tmatre
Supermedlem
*****
Innlegg: 875
Bosted: Rogaland - Klepp



Vis profil
« Svar #73 på: november 17, 2008, 11:16:21 am »

Det der ble dritbra Endre
Bra det er mist en til Resto nisse i Sør Rogaland  Blunker
Loggført

"Under steer is when you hit the wall with the front of the car and over steer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you."
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #74 på: november 17, 2008, 11:18:00 am »

Dere er da langt i fra alene :-)
Godt det er mangfold... I SRVWK har vi vel dekket de fleste spekter av hobbyen vår og bra er det :-)
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Notch67
Supermedlem
*****
Innlegg: 551
Bosted: Bergen


Vis profil

« Svar #75 på: november 17, 2008, 11:43:15 am »

Driver å snuser litt på nye gassere til bilen siden de e ganske slitte de gamle. Kjøre ganske standard her, men noen som har tips og erfaringer? Er disse brukbare?

http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?ProductCode=C13%2D47%2D7301

Har montert disse på T3 singelportmotoren i Notchen min. Funker greit nok, men bilen er jo ingen racer heller.
Loggført

Patina er for fattigfolk.
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #76 på: november 17, 2008, 20:12:58 pm »

det kommer bare mer å mer rektige ting på her nå Endre. mesh cap, bredda ståliser å ikke minst persienne i bakruta. mmmh SWEET  Gliser
Loggført
Endre S
Supermedlem
*****
Innlegg: 2088
Bosted: Rogaland


Våre liv er summen av de valg vi har tatt.


Vis profil WWW
« Svar #77 på: november 17, 2008, 20:52:42 pm »

Takker for fine kommentarer. Felgene e glassblåst og sendes til lakkering i mårå. Nå ska eg ut i skauen å krige nogen dager så håper eg disse e klar når eg har knekt BinLaden...
Loggført

1974 1303 SilverBIGL
1971 1302 Cab
1963 Type 311
1967 Type 365 Squareback
X
1962 Type 343 Ghia 
1957 Type 111 (T111) 
1964 Type 311    
Type 1 are nice, Type 2 are cool, BUT Everyone knows, that  Type 3............RULE!\\\\\\\" 

Endre S
Supermedlem
*****
Innlegg: 2088
Bosted: Rogaland


Våre liv er summen av de valg vi har tatt.


Vis profil WWW
« Svar #78 på: november 25, 2008, 22:49:50 pm »

Ble plutselig i tvil ang farge på stålfelgene. Hva er riktig her??? Vet ikkje ennå om eg monterer på WS


* 2liwtmo.jpg (66.44 KB, 600x450 - vist 331 ganger.)

* 383047.jpg (189.91 KB, 640x480 - vist 341 ganger.)

* whites.jpg (58.52 KB, 640x480 - vist 324 ganger.)
Loggført

1974 1303 SilverBIGL
1971 1302 Cab
1963 Type 311
1967 Type 365 Squareback
X
1962 Type 343 Ghia 
1957 Type 111 (T111) 
1964 Type 311    
Type 1 are nice, Type 2 are cool, BUT Everyone knows, that  Type 3............RULE!\\\\\\\" 

Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #79 på: november 26, 2008, 18:22:44 pm »

gå får svarte felger , blank ring, blanke kapsler å whiteside Blunker just my 2 c.
Loggført
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7126
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #80 på: november 26, 2008, 20:40:41 pm »

rød rød rød rød Gliser
Loggført
Endre S
Supermedlem
*****
Innlegg: 2088
Bosted: Rogaland


Våre liv er summen av de valg vi har tatt.


Vis profil WWW
« Svar #81 på: november 26, 2008, 21:32:01 pm »

Ja heller litt mot rød selv men nå har ikkje eg noe annet rødt på bilen. Sort blir litt kjedelig syns eg.
Loggført

1974 1303 SilverBIGL
1971 1302 Cab
1963 Type 311
1967 Type 365 Squareback
X
1962 Type 343 Ghia 
1957 Type 111 (T111) 
1964 Type 311    
Type 1 are nice, Type 2 are cool, BUT Everyone knows, that  Type 3............RULE!\\\\\\\" 

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #82 på: november 27, 2008, 19:57:47 pm »

Raud som i bilde 1 Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Endre S
Supermedlem
*****
Innlegg: 2088
Bosted: Rogaland


Våre liv er summen av de valg vi har tatt.


Vis profil WWW
« Svar #83 på: desember 31, 2008, 15:06:52 pm »

I vente på de nye dekka til stålfelgene måtte eg bare sjekke høyde på bakenden etter eg kneppa opp et par hakk. Spent nå koss det blir med andre hjul.....


* IMG_0981.JPG (247.34 KB, 800x600 - vist 394 ganger.)
Loggført

1974 1303 SilverBIGL
1971 1302 Cab
1963 Type 311
1967 Type 365 Squareback
X
1962 Type 343 Ghia 
1957 Type 111 (T111) 
1964 Type 311    
Type 1 are nice, Type 2 are cool, BUT Everyone knows, that  Type 3............RULE!\\\\\\\" 

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #84 på: desember 31, 2008, 15:51:45 pm »

Nå snakker me passlig høgde Glad

Er det spinners du har på felgane eller? Osteaktig
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
-Marius-
Supermedlem
*****
Innlegg: 1794
Bosted: Dirdal



Vis profil
« Svar #85 på: desember 31, 2008, 15:57:59 pm »

Opp? ville heller tatt den ned fremme. Hadde jeg vist du skulle ødelegge den slik hadde jeg ikke bytta haha.
Det ble veldig bra! Var det ikke stramt bak. Ganske mye forspenning på T3.
Loggført

Mvh

Marius
Endre S
Supermedlem
*****
Innlegg: 2088
Bosted: Rogaland


Våre liv er summen av de valg vi har tatt.


Vis profil WWW
« Svar #86 på: desember 31, 2008, 16:18:44 pm »

Ikkje stramt i det heile... Jekka opp fjærbladet uten mothold. Ned framme ja.....hahaha, med de ujevne veiene me har så har eg hatt ganske mange møter der stålet har trynt asfalt i nesa så blir nok ikkje lavere framme dette året hvertfall.....

Tistlo.....ska lære deg spinners.....
Loggført

1974 1303 SilverBIGL
1971 1302 Cab
1963 Type 311
1967 Type 365 Squareback
X
1962 Type 343 Ghia 
1957 Type 111 (T111) 
1964 Type 311    
Type 1 are nice, Type 2 are cool, BUT Everyone knows, that  Type 3............RULE!\\\\\\\" 

Ragge
Supermedlem
*****
Innlegg: 531
Bosted: Tennfjord


Tlf 95773556


Vis profil
« Svar #87 på: desember 31, 2008, 17:25:11 pm »

Finfin bil i en FANTASTISK GARASJE Gliser
Loggført

holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #88 på: desember 31, 2008, 22:52:36 pm »

Av med capsen så er du der snart  Kult nydelig bil
Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
Tore vs
Medlem
***
Innlegg: 218
Bosted: Gol



Vis profil
« Svar #89 på: januar 14, 2014, 10:38:10 am »

Hei!
Hvordan er det med rust på denne?
Og er det orginal motor i den?
Har du orginal interiøret til den?
Loggført

Sider: 1 2 [3] 4
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!