april 29, 2024, 19:14:59 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Skifte kanaler på 68' Notch uten å splitte bilen???  (Lest 636 ganger)
Notchback_88
Seniormedlem
****
Innlegg: 390
Bosted: Nordkisa


Vw Notchback 67'


Vis profil
« på: august 08, 2011, 13:21:41 pm »

Hallo der ute.. Noen her som har skifta kanaler på notchback uten å ta karosseri av bunndelen?? Vurderer sterk å kjøpe bilen etter ''Jee'', men har ikke kjempe lyst til å splitte bilen... Litt på grunn av plassen jeg IKKE har å skru på..:S:S
Loggført

67' Notchback
02' Passat
mags
Supermedlem
*****
Innlegg: 3531
Bosted: Sølvbyen



Vis profil WWW
« Svar #1 på: august 08, 2011, 13:43:47 pm »

alt går jo Sjokkert men det beste er jo å ta den av bunnplata,du kan jo lage deg bukker å ha bilen på og bunnen under
så da trenger du ikke store plassen da bare høyda da :: 2 stk trebukker på ca 1meter høy
og de setter du under bensinen tanken og over dær kassa er da .enkelt sak dette da
hvis du ikke har 4 tommeltotter da Sjokkert
Loggført

Good Work ain`t cheap
Cheap work ain`t good
Mags  90508914.
Notchback_88
Seniormedlem
****
Innlegg: 390
Bosted: Nordkisa


Vw Notchback 67'


Vis profil
« Svar #2 på: august 08, 2011, 15:03:39 pm »

alt går jo Sjokkert men det beste er jo å ta den av bunnplata,du kan jo lage deg bukker å ha bilen på og bunnen under
så da trenger du ikke store plassen da bare høyda da :: 2 stk trebukker på ca 1meter høy
og de setter du under bensinen tanken og over dær kassa er da .enkelt sak dette da
hvis du ikke har 4 tommeltotter da Sjokkert

Det skal jeg vurdere litt ja.. tommeltottene kommer å går litt, men har hatt av karosseriet på ei boble for noen år siden, så veit vel ca åssen det gjøres.. Rekker tunge Må har med meg bunndelen på jobben for å sveise den, så det blir vel sikkert til at jeg deler'n.. Glad
Loggført

67' Notchback
02' Passat
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!