mars 29, 2024, 00:47:18 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: VS: Rød 1965 VW 1200 "Old School Cal Looker" SOLGT  (Lest 7275 ganger)
Fredrik S.
Medlem
***
Innlegg: 220
Bosted: Mogreina


Vis profil

« på: august 09, 2011, 04:21:28 am »

Grunnet nytt prosjekt som vil kreve sitt av både tid og penger, vurderer jeg nå å selge bruksbilen. Bilen er en 1965 VW T1 1200 som har rullet ca. 150 000 kilometer. Bilen ble EU-godkjent uten feil i juni 2011 og er i daglig bruk. Alt virker og bilen er i god stand.

Bilen er helt original, med unntak av Puma forstilling, 5-spoke, T-bars, 911-lykteglass og en Empi shifter. 12V omformer følger med.

Bilen er på ingen måte strøken, men fremstår som en pen, urestaurert bruksbil. Bilen har relativt lite rust, med unntak av høyre ytterkanal som bør lappes/byttes. Utvendig har den noen bulker her og der og noen flekker i lakken. Patina heter det visst.

Setene er hele og fine, men kunne sikkert hatt godt av en rens. Med unntak av et par rifter er taktrekket helt og fint, om enn litt skittent.

Om du er ute etter en fiks ferdig "cal looker" bil som starter hver dag og går som en klokke, så er dette bilen for deg. En ypperlig cruiser!

Prisantydning på bilen har jeg satt til kr. 35 000,- men med dagens marked tatt i betraktning så er jeg er åpen for bud.

Her er noen bilder fra tidligere i sommer. Kan ta noen litt mindre flatterende bilder av bilen til de som måtte ønske det.















Ved interesse, ring 452 41 800 etter kl. 14, eller send en epost til mail@fredriksoerlie.com. PM fungerer også helt ok.
« Siste redigering: september 25, 2011, 14:32:07 pm av BugStar » Loggført

Mvh
Fredrik Sørlie

"If it doesn't take me to heaven - I'll drive it straight to hell!"
Fredrik S.
Medlem
***
Innlegg: 220
Bosted: Mogreina


Vis profil

« Svar #1 på: august 11, 2011, 08:14:11 am »

Hmmm... Det var uventet laber interesse. Får vel prøve Finn. Men vil helst selge til en entusiast, så ikke vær redd for å komme med bud. Eller i det minste komme og se på bilen Glad
Loggført

Mvh
Fredrik Sørlie

"If it doesn't take me to heaven - I'll drive it straight to hell!"
Espen/VW54
Supermedlem
*****
Innlegg: 2625
Bosted: Plankebyen (Fredrikstad)



Vis profil
« Svar #2 på: august 11, 2011, 10:18:17 am »

Hmmm... Det var uventet laber interesse. Får vel prøve Finn. Men vil helst selge til en entusiast, så ikke vær redd for å komme med bud. Eller i det minste komme og se på bilen Glad

Det er ingen her som vil at du skal være uten boble igjen. Blunker  Selv om jeg vet hva du skal bygge og den kommer til å bli kul.
Loggført
Fredrik S.
Medlem
***
Innlegg: 220
Bosted: Mogreina


Vis profil

« Svar #3 på: august 11, 2011, 09:16:08 am »

Hmmm... Det var uventet laber interesse. Får vel prøve Finn. Men vil helst selge til en entusiast, så ikke vær redd for å komme med bud. Eller i det minste komme og se på bilen Glad

Det er ingen her som vil at du skal være uten boble igjen. Blunker  Selv om jeg vet hva du skal bygge og den kommer til å bli kul.

Alle som kjenner meg vet at jeg kommer til å kjøpe boble igjen snart allikevel. Men er keen på en som er eldre. Savner ovalen. Den jeg har nå er pålitelig og driftssikker med original motor. Ikke noe for meg det, vet du Osteaktig
Loggført

Mvh
Fredrik Sørlie

"If it doesn't take me to heaven - I'll drive it straight to hell!"
Espen/VW54
Supermedlem
*****
Innlegg: 2625
Bosted: Plankebyen (Fredrikstad)



Vis profil
« Svar #4 på: august 11, 2011, 10:40:56 am »

Hmmm... Det var uventet laber interesse. Får vel prøve Finn. Men vil helst selge til en entusiast, så ikke vær redd for å komme med bud. Eller i det minste komme og se på bilen Glad

Det er ingen her som vil at du skal være uten boble igjen. Blunker  Selv om jeg vet hva du skal bygge og den kommer til å bli kul.

Alle som kjenner meg vet at jeg kommer til å kjøpe boble igjen snart allikevel. Men er keen på en som er eldre. Savner ovalen. Den jeg har nå er pålitelig og driftssikker med original motor. Ikke noe for meg det, vet du Osteaktig

Du får kjøpe min da vettu.. Blunker
Loggført
Fredrik S.
Medlem
***
Innlegg: 220
Bosted: Mogreina


Vis profil

« Svar #5 på: august 17, 2011, 13:29:42 pm »

Kanskje om noen år. Må sladde litt japsebil igjen nå Blunker

Men er litt dårlig respons på denne synes jeg. Må da være gull med en fiks ferdig cruisebil nå før SCC? Alle bud over 25K vurderes Glad
Loggført

Mvh
Fredrik Sørlie

"If it doesn't take me to heaven - I'll drive it straight to hell!"
Fredrik S.
Medlem
***
Innlegg: 220
Bosted: Mogreina


Vis profil

« Svar #6 på: august 20, 2011, 03:28:15 am »

Bump
Loggført

Mvh
Fredrik Sørlie

"If it doesn't take me to heaven - I'll drive it straight to hell!"
Fredrik S.
Medlem
***
Innlegg: 220
Bosted: Mogreina


Vis profil

« Svar #7 på: august 22, 2011, 23:34:23 pm »

Er det ikke typisk. Når jeg skal kjøpe bil så er det umulig å få tak i noe og når jeg skal selge bil så er det ingen som vil ha... Er det virkelig ingen som vil gi meg et bud på denne? Den blir ikke noe billigere til våren, for å si det slik Blunker
Loggført

Mvh
Fredrik Sørlie

"If it doesn't take me to heaven - I'll drive it straight to hell!"
Fredrik S.
Medlem
***
Innlegg: 220
Bosted: Mogreina


Vis profil

« Svar #8 på: september 04, 2011, 05:17:08 am »

Hmmm... Ringte noen russejenter som vil komme og se på den i morgen. Litt skeptisk, men på den annen side så har vel entusiastene hatt muligheten lenge nok nå Blunker
Loggført

Mvh
Fredrik Sørlie

"If it doesn't take me to heaven - I'll drive it straight to hell!"
Espen/VW54
Supermedlem
*****
Innlegg: 2625
Bosted: Plankebyen (Fredrikstad)



Vis profil
« Svar #9 på: september 04, 2011, 10:35:18 am »

Kan få Min 95 Golf 3 stv for den. skal ta vare på den jeg. Glad  Bare få av tauekrokene og litt ned bak..
Loggført
Fredrik S.
Medlem
***
Innlegg: 220
Bosted: Mogreina


Vis profil

« Svar #10 på: september 04, 2011, 13:31:53 pm »

Kan få Min 95 Golf 3 stv for den. skal ta vare på den jeg. Glad  Bare få av tauekrokene og litt ned bak..

Da lar jeg den heller bli russebil! Osteaktig
Loggført

Mvh
Fredrik Sørlie

"If it doesn't take me to heaven - I'll drive it straight to hell!"
erikaa
Supermedlem
*****
Innlegg: 854
Bosted: Bergen



Vis profil WWW
« Svar #11 på: september 04, 2011, 13:55:02 pm »

En "bump" med denne kule videoen fra Gardermoen.
Loggført
torivar
Supermedlem
*****
Innlegg: 1107
Bosted: Ski



Vis profil WWW
« Svar #12 på: september 04, 2011, 18:05:50 pm »

Du må ikke la denne dø og bli russebil. Det gnager sjela å høre.
Loggført

1972 Pickup
Fredrik S.
Medlem
***
Innlegg: 220
Bosted: Mogreina


Vis profil

« Svar #13 på: september 04, 2011, 18:32:59 pm »

Du må ikke la denne dø og bli russebil. Det gnager sjela å høre.

Russebil er ikke synonymt med rullemaling da. Var fire søte piker fra Sandefjord som ville ha den. Blir nok stelt godt med om det blir tilfelle. Dog har de ikke sett på den enda, så det er fremdeles mulig å redde den Rekker tunge
Loggført

Mvh
Fredrik Sørlie

"If it doesn't take me to heaven - I'll drive it straight to hell!"
torivar
Supermedlem
*****
Innlegg: 1107
Bosted: Ski



Vis profil WWW
« Svar #14 på: september 04, 2011, 18:58:01 pm »

Du har nok rett i det, men det er nok dessverre ikke et skritt opp for en så fin bil.
..men jeg kan jo ikke dømme eller kreve som ikke har noe å bidra med på kronefronten.
Har en annen bil i kikkerten og har ikke plass til de jeg har.
Hvor i landet ligger vi forresten på pris om dagen?
Loggført

1972 Pickup
Kjetil
Supermedlem
*****
Innlegg: 1459
Bosted: Toten



Vis profil
« Svar #15 på: september 04, 2011, 18:59:33 pm »

..og når alle bud over 25 vurderes, da er det rart ikke denne blir solgt spør du meg. Øyerulling  Bilen ser jo fin ut!
Så skal det være så vanskelig å selge bil inne her, hadde heller ikke jeg brydd meg om den gikk i neste års russetog..  Rekker tunge
Loggført
Fredrik S.
Medlem
***
Innlegg: 220
Bosted: Mogreina


Vis profil

« Svar #16 på: september 14, 2011, 14:47:56 pm »

Synes også det er litt rart, men men. Markedet bestemmer...

Lar denne gå for 25K om noen kjøper før helgen. Hvis ikke setter jeg den på vinterlagring og gjør et nytt forsøk til høsten.

Loggført

Mvh
Fredrik Sørlie

"If it doesn't take me to heaven - I'll drive it straight to hell!"
Fredrik S.
Medlem
***
Innlegg: 220
Bosted: Mogreina


Vis profil

« Svar #17 på: september 25, 2011, 12:47:18 pm »

Solgt
Loggført

Mvh
Fredrik Sørlie

"If it doesn't take me to heaven - I'll drive it straight to hell!"
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!