juni 08, 2024, 00:16:45 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 68 boble roadster norges TØFFESTE  (Lest 2437 ganger)
Petter Cha
Nybegynner
*
Innlegg: 32
Bosted: Porsgrunn



Vis profil WWW
« på: august 23, 2011, 11:55:25 am »

Kanskje norges TØFFESTE Boble Roadster
Godkjent ombygget til "American Roadster" med byggesett fra NKC i 2008
Dette er en cruise maskin, som unge og gamle snur seg etter med et glis om munnen.

Hva er gjort med bilen:
-custom eksos bygget av Speedfreak garage
-nye 145/50/15 dekk forran
-white walls
-øyelokk
-monterte dropspindler (for å få den god lav) renset og fettet opp hjullagrene.
-nye bremsesylindre, sko og annen hardware i bakbremsene i fjor, sjekket og smurte opp fremme samt byttet noen bremseslanger. Pedalen er fast og fin, bremser godt.
-Forgasseren ble renset og byttet hardware på samt monterte ny bensinpumpe i fjor. Den originale bensinpumpen har blitt plukket fra hverandre, renset/rengjort og pakket i eske.

Hva følger med:
-12" sub og en Dynabel Monoblokk (inntil 1200W i 1ohm oppsett, montert bak baksetet)
-ny hanskeromliner i plast med plass til cd spiller. Spilleren er nå midlertidig montert i den originale pappkassa.
-kabel til å koble til telefon og ha direkte tilgang til Spotify/WIMP
-spindler til skivebremser, stamstag og div. Med skivebremser fremme kan motor på 90-100hk godkjennes hos Biltilsynet.


Eu godkjent i August i fjor.

Motoren er en 1300 dobbeltporter som er ganske frisk.

Kan ses på Heistad i Porsgrunn

Prisantydning på VW Norge Forumet 55 000,- inkl omreg
selges grunnet overgang sykkel

mobil 40413636
epost petter@ermatrading.no


* 01_-71053826.jpg (46.02 KB. 575x383 - vist 361 ganger.)


* 01_-95955895.jpg (45.7 KB. 575x383 - vist 396 ganger.)


* 01_-164241221.jpg (48.39 KB. 575x383 - vist 281 ganger.)


* 01_341567328.jpg (40.09 KB. 575x383 - vist 403 ganger.)


* 01_-442444186.jpg (17.24 KB. 575x383 - vist 274 ganger.)


* 01_-762585094.jpg (40.37 KB. 575x383 - vist 305 ganger.)


* 01_829022150.jpg (21.69 KB. 575x383 - vist 274 ganger.)


* 227872_186329148085119_165188963532471_523355_982812_n.jpg (34.67 KB. 720x404 - vist 355 ganger.)

« Siste redigering: august 23, 2011, 12:33:19 pm av Petter Cha » Loggført

Mvh

Petter Cha
Boble Roadster 68`
folkevogn
SCC Event.
Seniormedlem
*
Innlegg: 255
Bosted:



Vis profil
« Svar #1 på: august 24, 2011, 07:10:22 am »

Av ren nyskjerrighet, hvordan funker egentlig den motoren uten kollektor for alle fire eksosrørene og med forskjellig lengde på røret fra sylinder 1&2 og 3&4?
Loggført

11.96@180kmt - SCC2013 Gliser
Petter Cha
Nybegynner
*
Innlegg: 32
Bosted: Porsgrunn



Vis profil WWW
« Svar #2 på: august 24, 2011, 12:39:25 pm »

Av ren nyskjerrighet, hvordan funker egentlig den motoren uten kollektor for alle fire eksosrørene og med forskjellig lengde på røret fra sylinder 1&2 og 3&4?

dette har jeg ingen kunnskap om
vet veldig lite om slike ting, så hadde jeg visst hva en kollektor er så kunne jeg svart,
motoren oppfører seg likt som før
« Siste redigering: august 24, 2011, 12:45:10 pm av Petter Cha » Loggført

Mvh

Petter Cha
Boble Roadster 68`
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!