mars 28, 2024, 14:41:18 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Skikk og bruk for folkevognen...  (Lest 22238 ganger)
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« på: august 29, 2011, 07:43:42 am »

Etter at jeg yntet frempå at det ville vært tøft og bygget resto bil av splitten til Roger Nilsen så hisset enkete seg litt ekstra opp... Særlig etter at jeg la litt godt på å foreslo å selge bilen ut av landet for å tjene en slant Gliser Dette var selvfølgelig bare et stunt jeg dro for å se hvor langt det kunne strekkes før "vintage entisiastene" klikket.
Reaksjonen kom som forventet Glad

Det ble yttret ønske om å få flyttet "dette endeløse repetisjonstullpratet til en separat tråd".

Det ble også nevnt at bla jeg har forsøkt å hause opp denne diskusjonen i snart 10 år. Påstanden om at "ingen bryr seg!
Alt er sagt og alt er glemt og alle er enig...til syvende og sist. Så: dropp det" tar jeg med ei klype salt siden MANGE brydde seg.

Derfor lurer jeg på om dette temaet med å senke og bygge om klassiske biler generelt kan diskuteres UTEN at noen kommer å påpeker at de sitter på en fasit for hva som er riktig eller galt?

-Er det feks krise om man senker og bytter felger på den tidligere nevnte splitten til Nilsen?
-Et annet eksempel.... Denne såkalte 38 modellen som det har vært så mye omtale om den siste tiden.... Hva om noen skulle få lyst til å bygge om denne bilen? Er det feil eller helt greit siden bilen uansett ikke er mere orginal enn en roadster bygget av en norsk snekker på 80 tallet? Det å ta mange orginale deler og en brøkdel av et orginalt karoseri for så å sette på ei bunnplate som i utgangspunktet ikke hører til noen av karoseridelene (eller de andre delene for den saks skyld) korekt, eller burde delene vært spart og heller benyttet til en av de få gjennlevende bilene av denne arten?

Jeg lurer også på hvor mangfoldet legger grensen for hva som er riktig eller galt å gjøre med en gammel bil.
Er det feks riktig å feks kappe taket av en gammel splitt eller bygge den om til det ugjenkjennelige selv om utgangspunktet er dårlig?
Bygge om orginalmotoren med repro deler (feks 2 gassere) ?
Senke bilen?
Bytte hjul?

Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Lowlife
Supermedlem
*****
Innlegg: 3524
Bosted: Det lille møkkastedet Siggerud.



Vis profil
« Svar #1 på: august 29, 2011, 07:53:49 am »

Etter min mening er det riktig å gjøre det eieren selv vil, fordi det er hans bil. Så kan hvem som helst være enige eller uenige, men det kan vel diskuteres i vanlig tone. Jeg er lei av å høre ting som "det kan du ikke gjøre" eller "sånn kan du ikke ha det". Jo det kan jeg, fordi det er min bil som jeg har brukt mine penger på. Det som jeg mener det er lov å si, er "sånn ville ikke jeg gjort" eller "sånn ville ikke jeg hatt det". Ofte sier jeg det selv, og slenger gjerne på "men det er moro at noen gjør det". Lenge leve mangfoldet!
Loggført

LP kontaktperson:tlf. 90746649.
Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene.
Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid.
Freedom comes with a cool set of wheels.
Member of LP,NO,MDR and SIM.
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #2 på: august 29, 2011, 08:08:38 am »

Hmm.. hadde jeg hatt en gammel boble med patina, men i god stand, hadde jeg beholdt patinaen.
Jeg ville ikke satt vinkelsliperen i en boble for å bygge en kit car.
Men å kjøpe en boble som allerede er ødelagt som boble, og bygge ville ting av den, synes jeg er helt greit. (Som jeg har gjort)
Det har noe med kulturarv å gjøre. Det blir færre bobler i omløp, og vanskeligere i fremtiden å skaffe seg et stykke historie.
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

-Marius-
Supermedlem
*****
Innlegg: 1794
Bosted: Dirdal



Vis profil
« Svar #3 på: august 29, 2011, 09:00:46 am »

Vis noen har så mye følelser for enkelte biler må de jo kjøpe dem selv.
Men ofte er følelsene større en kontoen....

Selv om jeg ikke helt forstår hvorfor denne tråden tilstadighet dukker opp.
Loggført

Mvh

Marius
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #4 på: august 29, 2011, 09:06:45 am »

Fint med innspill.
Årsaken til at den dukker opp er nok fordi mange har meninger om temaet.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Dragset'n
Supermedlem
*****
Innlegg: 1504
Bosted: Sunndalsøra


tlf 91544358


Vis profil
« Svar #5 på: august 29, 2011, 09:13:51 am »

det er jo egentlig en meningsløs diskusjon.. Den som eier bilen gjør jo til syvende og sist hva han eller hun vil med bilen.  Blunker
Loggført

SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #6 på: august 29, 2011, 09:19:34 am »


Takk for at dette blir en egen tråd, og siden jeg er sitert – vil jeg gjerne komme med et par kommentarer...

Jeg elsker ALT som har med luftkjølt VW og gjøre (..og mye annet, for den del). Jeg digger de mange stilartene og tror at nettopp det kombinert med lav inngangsbilett gjør at vi ser god rekruttering til VW-miljøet – og akkurat det er jeg veldig veldig glad for.

Selv har jeg bla en superoriginal, eneiers Mars-52 modell som jeg nyter i helt originalform – jeg har den gamle lensmannsbilen fra Røros full av historie – men med senkeforstilling og aluminiumsfelger på. Og – jeg har en bra, norsk Split – som jeg kappet taket av og bygde om. Jeg har blank bil og jeg har patinert bil. Jeg har ingenting imot de mange stilartene og mangfoldet – alt (helst fra før 1960) synes jeg er helt konge!

Og jeg liker debatten...enten det handler om hengerstropping eller stilarter eller hva det er...men – når man til stadighet trykker på ”repeat”-knappen på en diskusjon som ingen kan vinne....det synes jeg bare er så utrolig ”kjedelig”..om og om igjen....litt omskrevet:

Debattant E: Om jeg får råd en gang, skal jeg kjøpe meg ei boble og lakke den blå – det er opp til eieren og bestemme hva slags farge man skal ha.

Debattant X: Min bil er rød og den synes jeg er finere enn blå – men det er opp til eieren og bestemme over sin egen bil.

Debattant E: Blå er mye kulere enn rød, og om man skal selge den, så får man mer for den også – men det er opp til eieren å bestemme over sin egen bil.

Debattant X: Uansett, så synes jeg røde biler er det beste og alle bør lakke den rød – men det er opp til eieren å bestemme over sin egen bil.

Debattant E: Rød er stygt, og jeg bestemmer selv over min egen bil.



...jeg ser bare ikke poenget....i den tiende tråden. Men igjen: Det har ingenting med stilen og gjøre...jeg liker høydejustering og jeg liker uoriginale felger.
Loggført

SCREWDRIVER #2
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #7 på: august 29, 2011, 09:41:58 am »

Det er nok et spørsmål om tid før du ikke bestemmer selv over veteran bilen din... slik det har blitt med hus og eiendom... selv om det er du som må betale og holde eiendommen i stand kommer kommunen eller riksantikvaren å freder huset ditt.

Noen gleder seg til at bilene skal fredes... andre gjør det ikke...

Og for øvrig synes jeg rød er finere enn blå...  Kysser
Loggført

Speed is no substitute for direction
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #8 på: august 29, 2011, 11:04:52 am »

Jeg synes hvit er finere enn svart, men bilen min ble svart fordi jeg spurte om de lakkerte "svart" (Ikke veldig interressert i farger, hvit/rød/blå/svart...  Gliser )
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

-Marius-
Supermedlem
*****
Innlegg: 1794
Bosted: Dirdal



Vis profil
« Svar #9 på: august 29, 2011, 11:35:21 am »

Svart eller ikke, din bil hadde vel ikke blitt slik om du hadde spurt folket hva de ønsket Gliser
Loggført

Mvh

Marius
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #10 på: august 29, 2011, 11:54:40 am »

Diskusjonen har flere vinklinger. Feks den tidligere nevnte splitten..... og jeg stiller spørsmålet til dere som vet hva slikt koster i flere land enn bare i norge. Hvor mye selges en slik bil for i England? Og vil egentlig verdien (salgssummen) på bilen foringes av om bilen er helt orginal eller om den er senket kortet og utrustet med feks fuchs hjul (uavhengig av land)?

Når bilen er orginal har den jo et bredt, men begrenset spekter av potensielle kjøpere, ofte over 50 år gammle, og med tykk lommebok. Hvis bilen blir senket kan selvfølgelig dette påvirke prisen fordi "kundegruppen" blir mindre og ofte vil bilen apelere til yngre kjøpere. Men så får også bilen en ny grein på historien sin...... Påvirker det egentlig prisen om bilen er høy eller lav? Direkte lettsolgt er vel ikke en slik bil uansett.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
vwsolli
Supermedlem
*****
Innlegg: 2447
Bosted: Fredrikstad


1972 Bay & 1976 Bay


Vis profil
« Svar #11 på: august 29, 2011, 12:00:27 pm »

Ta feks den nydelige splitten på finn til 150 k. Tror nok ikke verdien ville gått ned med senk og bredda felger. Og da vekker den nok mer oppmerksomhet på treff og på gata. Folk bør få gjøre som dem vil :-) di fleste tåler à høre hva andre mener.
Loggført

1968 T1 (Solgt)
1972 T2
1968 T1 (solgt)
1976 T2 (konebil)
torivar
Supermedlem
*****
Innlegg: 1107
Bosted: Ski



Vis profil WWW
« Svar #12 på: august 29, 2011, 12:29:15 pm »

Folks luftkjølte er vel litt som folks bikkjer. Dvs at de gjenspeiler eier.
Jeg elsker litt stuk, tøffe felger og resto-look, samtidig som jeg skulle ønske at bilen min var brun...meeen bilen min er ikke senket og fargen er fortsatt sort.
Den er liksom meg og sånn skal den forbli til JEG føler for noe annet.
Er av den oppfattelse av at om jeg har kjøpt meg noe, så er det jeg som styrer med det:)

Vi må ha mangfold! Aller stiler og oppfatninger burde vel være velkomne?

GJØR SOM DU VIL om du har penger eller råd, men ikke ship bilene ut av landet.
Det er få nok her som det er:)
Loggført

1972 Pickup
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #13 på: august 29, 2011, 12:52:55 pm »

Ta feks den nydelige splitten på finn til 150 k. Tror nok ikke verdien ville gått ned med senk og bredda felger. Og da vekker den nok mer oppmerksomhet på treff og på gata. Folk bør få gjøre som dem vil :-) di fleste tåler à høre hva andre mener.
Etter hva jeg erfarer har Roger sin splitt fått MASSE oppmerksomhet helt siden den første gang ble restaurert her i landet. Om den hadde fått mer oppmerksomhet med senking og andre hjul tror jeg ikke. Kanskje på treff som SCC og BugRun, men absolutt ikke på gata blandt lekfolk. Jeg tror heller at vi i lille VW-Norge har blitt blaserte og er vant med å se det meste, og vil ha ting ekstremt slik vi blir pådyttet det i Ultra og VolksWorld. Mannen i gata er sulteforet på gamle originale folkevogner - og setter stor pris på det. Om Roger hadde sagt til mannen i gata at bilen ville blitt tøffere med senk, felger og motor hadde han fått ett spørsmålstegn til svar.

Hvor mange originalutseende splitter møter DU i løpet av en sommer?

Hvorfor diskuteres dette til stadighet? I bunn og grunn tror jeg ganske mange her inne ville ha sett seg selv som eier av en flott og temmelig original splitt eller oval. Men på nett kan man skrive, og trenger ikke å fullføre noe som helst.

En annen ting, det er OVER 10 år siden jeg lot meg provosere av at alt skal herpes bare fordi det er originalt.
Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #14 på: august 29, 2011, 13:22:55 pm »

Meningen med tråden er heller ikke å provosere noen.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #15 på: august 29, 2011, 13:52:03 pm »

Svart eller ikke, din bil hadde vel ikke blitt slik om du hadde spurt folket hva de ønsket Gliser
Nope  Gliser
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

justandy
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1110
Bosted: moss


stæsj hore og hard barket senkepøbel


Vis profil
« Svar #16 på: august 29, 2011, 14:26:49 pm »

tror de fleste som driver med bil som hobby mener det skal være mangfold i miljøet, men det vil vel alltid være noen som kommer til å klage på at bilen er "ødelagt" med senk,felger eller med repro deler.

jeg gjør akkurat hva jeg føler for med min egen bil. får å holde bilen i gang, og for å få bilen til å igjenspeile meg og min "stil" uavhengig av biltype eller års modell. de siste årene er det resto som har vært stilen, neste år blir det "resto-racing" som jeg vil kalle det. er fortsatt resto med utseende og løsninger tatt fra racing,hot rod/rat-rod. min stil på min bil med mine penger

Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #17 på: august 29, 2011, 15:32:45 pm »

Hva er værst, å slenge på senkeforstilling og andre felger på en 1949 split enn å bruke en original heb som drag bil  Osteaktig
Loggført

1961 T1 - Custom
anders.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1926
Bosted: tønsberg



Vis profil
« Svar #18 på: august 29, 2011, 16:25:33 pm »

Fint med innspill.
Årsaken til at den dukker opp er nok fordi mange har meninger om temaet.
Ååååå trodde det var for det DU lurte jeg , forsto det sån ut fra første post . Men ting kan jo forandre seg hehe. tror lilla er inn i år.
Loggført

1 up
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #19 på: august 29, 2011, 18:42:05 pm »

Det ryktes om rosa viftehus i nabobyen Porsgrunn.....
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
nime
Supermedlem
*****
Innlegg: 1115
Bosted:


Vis profil

« Svar #20 på: august 29, 2011, 20:08:11 pm »

-
« Siste redigering: september 01, 2011, 05:41:04 am av nime » Loggført
Rolf T. Kastenwagen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1043
Bosted: Skien


Rolf T. Kastenwagen


Vis profil
« Svar #21 på: august 29, 2011, 21:13:52 pm »

PS: 49 modellen som er til salgs kommer fra Sverige som mange andre biler. Hvis det var en av Møllerbilene ville det vært krise hvis den ble eksportert, men dette er jo en "bruktimport". Håper selvfølgelig at bilen blir i Norge som originalbil. Det er mange meninger på forumet men ingen med 150.000 kr.
Loggført

VW 211 panel van (15. mars 1961) restaureringsobjekt
VW 11 C, De luxe sedan (1.august 1952) sliten bruksstand
Boblehue
Supermedlem
*****
Innlegg: 899
Bosted: Drammen


Mr. Comfy......


Vis profil
« Svar #22 på: august 29, 2011, 21:43:47 pm »

Det er mange meninger på forumet men ingen med 150.000 kr.

Spikeren på hodet!!




Hvis folk bare hadde latt være å fortelle hva de ville gjort med biler de aldri kommer til å kjøpe.....

Kjøp 49'en Babelfish og senk den, kjøp felger av Jøran og gjør den helt unik akkurat som du liker den......  hvis ikke blir det bare tomt og uinteressant prat.
Loggført

1968 VW T1

12 Volt og stolt! ©
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #23 på: august 29, 2011, 23:52:57 pm »

Det er mange meninger på forumet men ingen med 150.000 kr.

Spikeren på hodet!!




Hvis folk bare hadde latt være å fortelle hva de ville gjort med biler de aldri kommer til å kjøpe.....

Kjøp 49'en Babelfish og senk den, kjøp felger av Jøran og gjør den helt unik akkurat som du liker den......  hvis ikke blir det bare tomt og uinteressant prat.


Ja ikke sant... Får bare beklage at jeg driver med uinteresant tomprat Rekker tunge
I mitt tilfelle er det slik at barn må adopteres fra utlandet (fordi ennå en ting i kroppen min ikke virker som vår herre har planlagt.....) for den nette sum av ca. kroner 150-200000 pr stk og midt oppi dette koster man på huset sitt tett opp mot det Nilsen ville forlangt for 3 stk. slike 49 splitter Glad
Da er det ikke rom for å blåse ut mere penger på drømmebilen desverre. Får håpe den kommer ut for salg igjen ved en senere anledning.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Kenneth Johnsen
Medlem
***
Innlegg: 244
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #24 på: september 06, 2011, 13:24:37 pm »

Det jeg mener er at folk kan gjøre hva de vil med bilen sin, uansett modell. I mine øyne gjør det f.eks ingenting om den splitten på finn blir mye senka å satt på "breifelger". Det er jo fortsatt mulig å få den tilbake i orginal stand/utseende. Min bil (en 02 jubileum med porsche plast) får jeg mye oppmerksomhet rundt. Mange mener at bilen er ødelagt å mange sier den er dritkul. Men det som betyr noe for meg er at JEG som eier av bilen er fornøyd med MIN bil. Selv om den er bra ombygget, er det gjort på en sånn måte at hvis jeg vil, kan den settes tilbake til orginalstand. Hadde jo vært kjett om alle kjørte samme stil, hadde det ikke? Da hadde vel det vært gæli å..
Loggført

-72 1302 < 2332ccm Jubileum nr 20002234 - Porsche look
-95 MB 250 diesel

type3 notch prosjekt ønskes kjøpt  Ring 95739181
vw1961
Supermedlem
*****
Innlegg: 626
Bosted: birkeland


Originalnostalgiker


Vis profil
« Svar #25 på: september 06, 2011, 18:14:16 pm »

Lurer på om noen ville malt med vannfarger på maleriet av Mona Lisa ........ Bare for å trekke litt sammenligninger.
Loggført

Praise the aircooled

Kjøreglede, det er å ta for seg hele alfabetet i steden for  A til B:=)
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #26 på: september 06, 2011, 18:22:24 pm »

Litt av en sammenlikning. Bobla her stiller ikke akkurat i samme kategori.
Loggført

1961 T1 - Custom
vw1961
Supermedlem
*****
Innlegg: 626
Bosted: birkeland


Originalnostalgiker


Vis profil
« Svar #27 på: september 06, 2011, 18:24:45 pm »

Litt av en sammenlikning. Bobla her stiller ikke akkurat i samme kategori.


begge to er unikum for å si det sånn:)
Loggført

Praise the aircooled

Kjøreglede, det er å ta for seg hele alfabetet i steden for  A til B:=)
JonB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2391
Bosted: Vestfold


Vis profil

« Svar #28 på: september 06, 2011, 18:29:40 pm »

Bobler er ikke spesielt enestående! 22 millioner kontra et mesterverk som kun finnes i ett eneste eksemplar.
Loggført
VwSplit
Supermedlem
*****
Innlegg: 997
Bosted: Østfold



Vis profil
« Svar #29 på: september 06, 2011, 18:46:42 pm »

Bobler er ikke spesielt enestående! 22 millioner kontra et mesterverk som kun finnes i ett eneste eksemplar.

Du er inne på noe der  Glad
Loggført


Old bugs never die
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!