april 28, 2024, 08:19:16 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: VW 1303 cabriolet til salgs  (Lest 3833 ganger)
Jim L.
Nybegynner
*
Innlegg: 5
Bosted:


Vis profil

« på: september 08, 2011, 07:37:56 am »

Hei

Selger min vw pga for lite tid til bruk. Se finn annonse her: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30444706
Loggført
StarBugs Geir
Supermedlem
*****
Innlegg: 1204
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #1 på: september 08, 2011, 12:50:51 pm »

Ser ut som denne har et GSR ratt! De er sjeldne. Korriger meg om jeg tar feil. Flott bil! Glad
Loggført

1974 1303s
2018 Husqvarna Vitpilen 701
Jim L.
Nybegynner
*
Innlegg: 5
Bosted:


Vis profil

« Svar #2 på: september 08, 2011, 18:44:23 pm »

Hei

Aner ikke hvilket ratt dette er, men har nok sittet på bilen i mange år. Både ratt og flotte ats felger uten en ripe gjør bilen sjelden mener jeg. Flott at du likte den Glad
Loggført
Soddli
Seniormedlem
****
Innlegg: 413
Bosted: Levanger



Vis profil WWW
« Svar #3 på: september 08, 2011, 19:21:02 pm »

Skal ikke ødelegge annonsen din helt her men det er et GSR ratt du har der da....som sagt...sjeldne saker!
Flott bil og lykke til med salget!

Loggført

RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« Svar #4 på: september 08, 2011, 21:09:25 pm »

Nydelig bil, og grei pris tipper jeg også - en spesiell farge på en cab er det definitivt! Lykke til med salget, håper både selger og kjøper blir happy her!

Rattet er om ikke kjempesjeldent, så ihvertfall en en deilig "kuriositet" - "Sportlederlenkrad" var et ekstrautstyr som kunne krysses av hos selger på enhver luftkjølt VW som ble bestilt, ikke bare GSR-1303'ene. Det kunne nok også kjøpes over disk hos en VW-forhandler. Samme med de såkalte "Big"-felgene som også kunne leveres på alle modeller, ikke bare utstyrspakken "Big". Eller f.eks. den firkantede VDO-klokken... eller sportssetene - alt sortrert etter M-kode. Her den amerikanske versjonen Sportsbug


http://www.lenkradshop.de/dienstleistungen.html
Loggført
Jim L.
Nybegynner
*
Innlegg: 5
Bosted:


Vis profil

« Svar #5 på: september 09, 2011, 13:59:02 pm »

Hei

Dette var super informasjon. Takker og bukker. Siden bilen står på ATS felger, og har blitt fortalt av forrige eier (lenge siden - har hatt bilen i 10 år) så mente han at bilen ble bestilt med disse felgene. Men det tror jeg ikke helt på (de burde da hatt vw-emblem) - men at rattet kan være levert med bilen - det er jo spesielt.
Loggført
Jim L.
Nybegynner
*
Innlegg: 5
Bosted:


Vis profil

« Svar #6 på: oktober 05, 2011, 07:36:14 am »

Bump

Bilen går nå inn til vinterlagring over helgen, og vil bli lagt ut til salgs neste mai.
Loggført
Germaniack
Medlem
***
Innlegg: 110
Bosted: mosjøen


Vis profil

« Svar #7 på: oktober 06, 2011, 13:42:09 pm »

hei
Kan bytte i en meget strøken og bra original 1989 vw golf gti 16v + noe penger være interesant?
Golfen er gått bare 95 tusen km.
(Denn er en av de beste og fineste originale og ikke resturerte golf 2 i Norge. premiert flere gang)
Nettopp hat stor service med bytte av regreim etc.
bilder og mere info kan sendes på mail
Loggført
Jim L.
Nybegynner
*
Innlegg: 5
Bosted:


Vis profil

« Svar #8 på: oktober 09, 2011, 15:02:11 pm »

Hei

Høres ut som en flott bil, men har dessverre ikke plass til flere biler på gårdsplassen Trist
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!