april 29, 2024, 07:08:00 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: ingen frakt kostnader fra usa  (Lest 2111 ganger)
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« på: september 14, 2011, 17:20:37 pm »

vurderer og kjøpe meg noen adaptere fra overthere, men de skulle ikke ha noe for frakt til Norge, er det noen firmaer som ikke tar noe for frakten, det er jo alu så det veier jo ikke veldig, men litt veier det jo da.

http://mywheeladapters.com
Loggført
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #1 på: september 14, 2011, 17:54:41 pm »

Nasjonal frakt i USA er ofte gratis ved kjøp over en viss sum. At de også tilbyr frakt til Norge gratis er helt unikt og nokså usannsynlig.
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
BOBLI
Supermedlem
*****
Innlegg: 756
Bosted: ØRSKOG



Vis profil
« Svar #2 på: september 14, 2011, 18:53:23 pm »

Jeg skal også prøve å bestille noe greier fra USA,florida til 130dollar.
Er usikker på hvor trygt det er ,så lenge det ikke er noe betalingsystem med Visa i bildet??
Noen med erfaringer??
Loggført

73 1303S GL

73 T2 DOKA
+4748273889
Tidligere biler;
52 T1,54 T1,62»Herbie»65-68-69,T1,78Sika,T3Camper,T2Delux
996TT
Medlem
***
Innlegg: 102
Bosted:


Vis profil

« Svar #3 på: september 14, 2011, 20:50:11 pm »

Jeg skal også prøve å bestille noe greier fra USA,florida til 130dollar.
Er usikker på hvor trygt det er ,så lenge det ikke er noe betalingsystem med Visa i bildet??
Noen med erfaringer??

Går sikkert bra  Kult
Loggført
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #4 på: september 14, 2011, 20:57:24 pm »

Nasjonal frakt i USA er ofte gratis ved kjøp over en viss sum. At de også tilbyr frakt til Norge gratis er helt unikt og nokså usannsynlig.
er jo bare og bestille og se hva som skjer, eller er det dumt Kalle? for vel bare et brev om frakt seinere kansje, alu veier jo ikke mye så så stor frakt er det vel ikke.  råd?
Loggført
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #5 på: september 14, 2011, 21:12:03 pm »

Nasjonal frakt i USA er ofte gratis ved kjøp over en viss sum. At de også tilbyr frakt til Norge gratis er helt unikt og nokså usannsynlig.
er jo bare og bestille og se hva som skjer, eller er det dumt Kalle? for vel bare et brev om frakt seinere kansje, alu veier jo ikke mye så så stor frakt er det vel ikke.  råd?

Alu er ikke så tungt. Men 20 pinnebolter blir det vekt av. Jeg har et sett med adaptere og de veier nok 2-3 kg for alle fire.
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #6 på: september 14, 2011, 21:26:23 pm »

Nasjonal frakt i USA er ofte gratis ved kjøp over en viss sum. At de også tilbyr frakt til Norge gratis er helt unikt og nokså usannsynlig.
er jo bare og bestille og se hva som skjer, eller er det dumt Kalle? for vel bare et brev om frakt seinere kansje, alu veier jo ikke mye så så stor frakt er det vel ikke.  råd?

Alu er ikke så tungt. Men 20 pinnebolter blir det vekt av. Jeg har et sett med adaptere og de veier nok 2-3 kg for alle fire.
skal bare ha 2 stk.
Loggført
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #7 på: september 14, 2011, 21:29:10 pm »

Nasjonal frakt i USA er ofte gratis ved kjøp over en viss sum. At de også tilbyr frakt til Norge gratis er helt unikt og nokså usannsynlig.
er jo bare og bestille og se hva som skjer, eller er det dumt Kalle? for vel bare et brev om frakt seinere kansje, alu veier jo ikke mye så så stor frakt er det vel ikke.  råd?

Alu er ikke så tungt. Men 20 pinnebolter blir det vekt av. Jeg har et sett med adaptere og de veier nok 2-3 kg for alle fire.
skal bare ha 2 stk.

Jeg har 112 til 130, hvis det er det du er ute etter? Det er to 20mm og to 25mm
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
BABOON
Supermedlem
*****
Innlegg: 1105
Bosted: Kolsås



Vis profil
« Svar #8 på: september 14, 2011, 21:35:30 pm »

Contact us PRIOR to purchasing for Overseas Shipping.

Dette sier vel det meste. Helt normalt med ekstra fraktkosnader for oss. Ta kontakt med dem så får du sikkert svar angående frakt rimelig kjapt.
Loggført
OTO
Supermedlem
*****
Innlegg: 1966
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #9 på: september 14, 2011, 22:38:45 pm »

Vi bestiller endel klær til videresalg fra Kina. Det kommer ofte fraktfritt.
Når det gjelder deler og betaling, benytt paypal. 
Loggført

-T1 58' Restolooker
-T1 58' Vintage speed Judson Superchaged
-T3 80' Transporter (solgt)
-T3 58' Reimo camper (solgt)
-T3 88' Westfalia


http://www.vwnorge.no/index.php/topic,808.msg8010.html#msg8010
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #10 på: september 15, 2011, 06:10:11 am »

Nasjonal frakt i USA er ofte gratis ved kjøp over en viss sum. At de også tilbyr frakt til Norge gratis er helt unikt og nokså usannsynlig.
er jo bare og bestille og se hva som skjer, eller er det dumt Kalle? for vel bare et brev om frakt seinere kansje, alu veier jo ikke mye så så stor frakt er det vel ikke.  råd?

Min erfaring tilsier at du ser på hvertfall en fordobling av prisen bare i frakt dersom dem benytter UPS, DHL, USPS eller andre tilsvarende ekspressordninger. Deretter kommer mva av både frakt og varekost. Sjekk og få dem til å komme med en pris på frakt til Norge så slipper du å få en ubehagelig overraskelse.

BB
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #11 på: september 15, 2011, 07:31:16 am »

USPS er vel bare posten i usa sin pakketjeneste, den pleier vel å være billigst, i alle fall mye billigere enn fedex, ups, dhl....

Har selv nylig fått inn noen pakker fra Kina hvor frakt var inkludert. Frakten der var med EMS som er kinas svar på USPS.
Loggført

1961 T1 - Custom
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #12 på: september 15, 2011, 10:07:28 am »

Bruk gratis frakt frem til Jetcarrier... og dem videre til Norge.
Loggført

Speed is no substitute for direction
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #13 på: september 15, 2011, 10:13:24 am »

Bruk gratis frakt frem til Jetcarrier... og dem videre til Norge.
skjønner jeg detter ut her, dette er virkelig ikke mitt felt. hjelpe meg jon hroar?  Øyerulling
Loggført
RuneA
Supermedlem
*****
Innlegg: 556
Bosted: Oslo/Tallinn



Vis profil WWW
« Svar #14 på: september 15, 2011, 11:28:54 am »

Bruk gratis frakt frem til Jetcarrier... og dem videre til Norge.
skjønner jeg detter ut her, dette er virkelig ikke mitt felt. hjelpe meg jon hroar?  Øyerulling

www.jetcarrier.com

Jeg har 70 kg med deler på vei til Norge med de nå, kostet ikke mange hundrelappene i frakt.
Få amerikansk firma til å sende delene til Jetcarrier, så videresender de til Norge. Se på siden deres, alt står der, billig og effektivt.
Loggført



1987 Westfalia
1980 Westfalia
1972 Westfalia
Cheron
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4993
Bosted: Hijol - Andebu


Luftkjølt? Ja takk!


Vis profil
« Svar #15 på: september 15, 2011, 12:12:14 pm »

Helt genialt.. Bruker Jetcarrier jeg også Glad Gratis frakt innad i USA til postkassa mi i New Jersey og litt frakt og avgifter til Jetcarrier for å få pakka hjem på døra Glad
Loggført

You'll never walk alone


                  Proud member of Senkemafia'n
2mmelit1
Seniormedlem
****
Innlegg: 251
Bosted:



Vis profil
« Svar #16 på: september 16, 2011, 12:17:47 pm »

som nevnet over:
"US Shipping is included in your purchase price by FedEx Ground or USPS Priority Mail.
 Method of shipping is at our discretion unless other arrangements are made prior to the sale.
Contact us PRIOR to purchasing for Overseas Shipping."

Men har du tid til å vente noen mnd med å få de så er jetcarrier helt perfekt, da setter man også prisen på pakkene selv! Blunker (5 stålfelger til norge kosta vel en ca 1500 noe jeg ikke syntes var så ille, vær obs på at de kan legge til meg vekt på sendingen dine, det har skjedd hver gang jeg skal sende noe med jetcarrier flyfrakt.. dette er for å komme over en grense så du må betale mere!!)
« Siste redigering: september 16, 2011, 12:22:07 pm av 2mmelit1 » Loggført

Savanna67
Supermedlem
*****
Innlegg: 501
Bosted: Oslo-Skedsmo


Vis profil

« Svar #17 på: september 16, 2011, 13:14:01 pm »

jeg har opplevd fri frakt til Norge fra USA levert rett på døren med Fedex..  varen kostet vel 130 USD, men tror ikke de tjente mye penger påde ordrene for å si det sånn..
 Tror de endret på teksten på Ebay etter mine bestillinger...
Loggført
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #18 på: september 16, 2011, 14:52:07 pm »

Alt som er moro koster ca 54% mere enn du tror. That's life.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!