mars 28, 2024, 16:57:15 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: skal kjøpe adaptere 4x130 til 5x130  (Lest 23957 ganger)
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #30 på: januar 07, 2012, 16:15:09 pm »

Ok,da er det mulig at jeg trenger bare muttere... Glad Er de spesielle eller går det å tilpasse fra andre biler? HiLux jeghar er med mutter Osteaktig
Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #31 på: januar 07, 2012, 22:26:01 pm »

Det er radie og ikke kon på Porsche. Også er det graden på konen. Kjøp orginalt så du slipper å ødelegge felgene dine
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #32 på: januar 07, 2012, 22:54:42 pm »

Eventuelle problemer med klaring foran kan nok fort løses med smalere dekk, men det er det jo ikke sikkert at du ønsker... Sikter da ikke til de som sto på da du kjøpte de, men feks. 195/40 eller 195/45.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!