|
HenningA
Supermedlem
Innlegg: 668
Bosted: Nøtterøy
Mob 95298043
|
|
« Svar #31 på: september 23, 2011, 21:32:08 pm » |
|
247 hk 328 Nm
|
|
|
Loggført
|
63 T1
Har hatt: 57 T1 64 T1 71 1302
____________ Mob 95298043
|
|
|
SixGun
Seniormedlem
Innlegg: 418
Bosted: Nårje
|
|
« Svar #32 på: september 23, 2011, 21:40:13 pm » |
|
Etter ett par pils har jeg bestemt meg for 320hk 345nm Sikkert feil, og jeg vinner aldri i Lotto heller
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
StarBugs Geir
Supermedlem
Innlegg: 1204
Bosted: Bergen
|
|
« Svar #34 på: september 23, 2011, 21:57:10 pm » |
|
255hk / 302nm. Lykke til!
|
|
|
Loggført
|
1974 1303s 2018 Husqvarna Vitpilen 701
|
|
|
vw56
Telehiv Jumpers
Supermedlem
Innlegg: 1567
Bosted: Darbu
Rust is not a crime..
|
|
« Svar #35 på: september 23, 2011, 22:11:41 pm » |
|
348,2Hk 370nm
|
|
|
Loggført
|
Erik Andersen 3322 Darbu tlf: 46813220 ---------------------------------------------------------- Røyken og Omegn Aircoolers Arrangement Ansvarlig ------------------------------------------------------------------------------ 1967 Notchback 1989 Transporter syncro bruksvogn Solgt 1969 Variant Solgt 1956 Oval Solgt 1973 1303S SOLGT
|
|
|
Formula Vee
Supermedlem
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger
:: DKL ::
|
|
« Svar #36 på: september 23, 2011, 22:16:08 pm » |
|
244 hk. Klar med resultat snart?
|
|
« Siste redigering: september 23, 2011, 22:19:15 pm av Formula Vee »
|
Loggført
|
SCC 2015 broken transmission barely left startline. SCC 2016 broken engine never made it to startline. SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.
|
|
|
jalokoey
Supermedlem
Innlegg: 1993
Bosted: Jæren- podlest
low and slow...
|
|
« Svar #37 på: september 23, 2011, 22:22:02 pm » |
|
256hk 280nm
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
vegaro4
Seniormedlem
Innlegg: 491
Bosted: sandnes
|
|
« Svar #38 på: september 23, 2011, 22:26:38 pm » |
|
229 hk 250 n
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Squareback
Supermedlem
Innlegg: 6228
Bosted: Ski i AKERSHUS
Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!
|
|
« Svar #39 på: september 23, 2011, 22:46:01 pm » |
|
277 hk 277nm
|
|
|
Loggført
|
Type 2 og 3 entusiast! Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben Liker alt som Brummer!!!!!
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
|
« Svar #40 på: september 23, 2011, 22:53:34 pm » |
|
resultatet er klart . svrafrist innen kl 2300!!
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Trond I
SCC Event.
Medlem
Innlegg: 117
Bosted: Skarnes
|
|
« Svar #41 på: september 23, 2011, 22:59:29 pm » |
|
292Hk 330Nm
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Pål A.F.
Supermedlem
Innlegg: 631
Bosted: Vestfossen
|
|
« Svar #42 på: september 23, 2011, 23:02:07 pm » |
|
Nå venter vi i spenning
|
|
|
Loggført
|
1958 T1 boble. 1960 T1 boble ragtop.
|
|
|
Lasse.E
|
|
« Svar #43 på: september 23, 2011, 23:03:29 pm » |
|
Ja nå må svaret komme snart
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
|
« Svar #44 på: september 23, 2011, 23:04:49 pm » |
|
scanner papiret nå....
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
H-MEK
Supermedlem
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal
|
|
« Svar #45 på: september 23, 2011, 23:12:07 pm » |
|
Fristen ute, t-skjorta for liten..
293.5hk 328nm
|
|
|
Loggført
|
Henning Tlf 408 26 388
|
|
|
StarBugs Geir
Supermedlem
Innlegg: 1204
Bosted: Bergen
|
|
« Svar #46 på: september 23, 2011, 23:13:45 pm » |
|
Bilen imponerer mer enn scanneren Dette er mer spennende enn Derrick!
|
|
|
Loggført
|
1974 1303s 2018 Husqvarna Vitpilen 701
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
|
« Svar #47 på: september 23, 2011, 23:15:30 pm » |
|
Her er dynapack utskriften:
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
jalokoey
Supermedlem
Innlegg: 1993
Bosted: Jæren- podlest
low and slow...
|
|
« Svar #48 på: september 23, 2011, 23:16:01 pm » |
|
Bilen imponerer mer enn scanneren Dette er mer spennende enn Derrick! x3
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
Innlegg: 5824
Bosted: Oslo, Briskeby
ass UP nose DOWN, rip the tires
|
|
« Svar #49 på: september 23, 2011, 23:16:41 pm » |
|
Goddamn! Feit nm kurve!!
|
|
|
Loggført
|
'67: 10.626@213,65 SCC2016 10.407@215,57 SCC2017 10.221@216,87 SCC2018 Norges raskeste luftkjølte gatebil? '59: Snart
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
|
« Svar #50 på: september 23, 2011, 23:17:00 pm » |
|
hehe.. dukket opp flere innlegg i mellomtiden her. Ladtrykket var littebitt lavere enn det skrev. blei ca 1.4 bar. har lekt litt med Engine Analyzer og må si tallene stemmer rimelig bra! Teoretisk motoreffekt ved: 5% tap = 364 7.5% tap=373 10% tap= 382
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Espen/VW54
Supermedlem
Innlegg: 2625
Bosted: Plankebyen (Fredrikstad)
|
|
« Svar #51 på: september 23, 2011, 23:17:29 pm » |
|
wow!!! Moment er det i allefall nok av. Er vel fornøyd med de talla der vel?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
jalokoey
Supermedlem
Innlegg: 1993
Bosted: Jæren- podlest
low and slow...
|
|
« Svar #52 på: september 23, 2011, 23:18:09 pm » |
|
steike bra tall... er dette med std motor bare annen kam? og mv stempler??
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo
Hvilken makalös manick
|
|
« Svar #53 på: september 23, 2011, 23:19:36 pm » |
|
Grattis, må være vannsølet som gir så mye effekt.
|
|
|
Loggført
|
10.41 / 1641 / 2015 - 2016.
- Det er lettere å ape enn å skape -
|
|
|
Lasse.E
|
|
« Svar #54 på: september 23, 2011, 23:22:28 pm » |
|
Utrolig at en "orginal" motor tåler dette,og med de tallene da gitt. Nå skal det bygges ! WBX rules
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
StarBugs Geir
Supermedlem
Innlegg: 1204
Bosted: Bergen
|
|
« Svar #55 på: september 23, 2011, 23:22:39 pm » |
|
Rått!
|
|
|
Loggført
|
1974 1303s 2018 Husqvarna Vitpilen 701
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
|
« Svar #56 på: september 23, 2011, 23:23:33 pm » |
|
jeg fikk 5 pull og forsøkte og justere litt på tenning og a/f
tenningen viste seg å være spot-on. 2 grader opp og effekten falt. 2 grader ned og effekten falt bittelitt omtrent ikke merkbart.
klarte å hente 7 Nm og 3.5hk på justere a/f verdien dvs 1% så er fornøyd med sjøl mapping
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
|
« Svar #57 på: september 23, 2011, 23:24:24 pm » |
|
Grattis, må være vannsølet som gir så mye effekt. takk kalle . WBX og megasquirt er gromt vettdu
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
|
« Svar #58 på: september 23, 2011, 23:25:59 pm » |
|
steike bra tall... er dette med std motor bare annen kam? og mv stempler??
takk ja ...men med turbo +E85 og megasquirt!
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
|
« Svar #59 på: september 23, 2011, 23:29:31 pm » |
|
sånn kjapt ser ut som : GeirF vant Nm og VW56 vant HK Gratulerer! trøste skjorte til stakkars Pitt !
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
|