april 28, 2024, 23:32:12 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: skal det være pakning mellom blokk og sylinder?  (Lest 1102 ganger)
perpioneer
Supermedlem
*****
Innlegg: 895
Bosted: Arendal



Vis profil
« på: september 30, 2011, 08:54:27 am »

mener å ha sett det en plass, men kunne ikke se at det var det på min når jeg tok dem av?
Loggført
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4054
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« Svar #1 på: september 30, 2011, 10:39:59 am »

Type 1 eller type 4 motor?
Loggført

"Cal-look is kind of the punk-rock of the VW world"
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #2 på: september 30, 2011, 10:49:32 am »

Det hender vell at man får med en tynn papirpakning, men originalt så er det ikke pakning der Blunker
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
hovdingen
Seniormedlem
****
Innlegg: 411
Bosted: MELBU



Vis profil
« Svar #3 på: september 30, 2011, 16:35:27 pm »

Jeg kjøpte "kvalitetspakninger" grønne, der var diameteren for liten til å passe på min 1200. Jeg sløyfa derfor pakningen, men brukte ventilslipepasta på sylinderkanten og snurra litt fram og tilbake for glatte ut hvis det skulle være noen ujevnheter der.
Loggført

Ola Steimoeggen
Villaveien 11
8445 MELBU
(o\_/o)
1961 T1
1965 T1
1974 1303S
Lillebror 1971 m/fortelt
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5823
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #4 på: september 30, 2011, 19:56:46 pm »

Rød Biltema høy temperatur silikon guffe...
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

perpioneer
Supermedlem
*****
Innlegg: 895
Bosted: Arendal



Vis profil
« Svar #5 på: september 30, 2011, 20:03:47 pm »

Type 1 eller type 4 motor?
type 1
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!