april 29, 2024, 08:47:06 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Godkjenning av puma?  (Lest 683 ganger)
Jan-Henrik
Nybegynner
*
Innlegg: 48
Bosted: Bergen

Vw Luftmacht Bergen, Norway #1


Vis profil

« på: oktober 02, 2011, 12:43:07 pm »

Har en `60 T-1 med linkpin puma forstilling.
Saken er at "fjærben" er skåret vekk for å få den lav.
Noen som har gjort dette og fått dette godkjent, evt. har papirer fra moller e.l som godkjenner dette?
Ser jo ingen grunn til å ikke godta dette, da det ikke er "fjærben" på balljoint.

Noen som har noen tanker rundt dette?
Loggført

1966 T-1 1300 - Ludwig
1974 T-1 1303s "Rongved Edition" - Bergsprekken.
1960 T-1 1200 (1680cc) - Lakkskoen. Ex
1974 T-1 1303s Big (1915cc) - Blodstrupmoen. Ex
-Marius-
Supermedlem
*****
Innlegg: 1794
Bosted: Dirdal



Vis profil
« Svar #1 på: oktober 02, 2011, 13:07:42 pm »

Tenker du på den som skal holde gummistopperen?

Vis den er pent tatt vekk pleier det å gå.

Men husk ved første gangs visning må du fremvise dokumentasjon på lysjustering samt 4 hjulskontroll.
Loggført

Mvh

Marius
HansO
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 1574
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #2 på: oktober 02, 2011, 15:00:28 pm »

+ TÜvpapirer og helst sveisa justeringsskiver. Lik høyde foran og bak liker de også.
Loggført

1960 T-1
1965 T-1
1988 Opel Omega (Til salgs)
1993 Honda CBR600F
1998 BMW 520iAT
2001 Chrysler PT Cruiser

Sulten og tørst, bil først!

Kjør fort, ta sjanser.
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!